خرید ارزان کادو برای روز کارمند

0

خرید ارزان کادو برای روز کارمند: نیروی انسانی با ارزش ترین دارایی هر شرکت یا سازمان است. روز کارمند بهترین فرصت برای تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه کارمندان توسط مدیران است. توجه داشته باشید فارغ از سن و سال و جنسیت اغلب اوقات هدیه گرفتن برای همه ما جذاب است. در درجه اول اینکار موجب تقویت روحیه ایجاد انگیزه می شود و نتایج طولانی مدت به همراه دارد.

خرید ارزان کادو برای روز کارمند

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : هدیه شما می تواند دعوت به یک ناهار، کارت هدیه، چند روز مرخصی یا هرچیز دیگری باشد. پیشنهاد ما به شما هدیه ای ماندگار است که با دیدن آن فرد تا مدت ها لبخند بزند یا شاید حتی مایل باشد به دیگران نشان دهد که شما برای او و سایرین چقدر ارزش قائل بوده اید.

اگر شما مدیر یک شرکت یا سازمان هستید و قصد دارید در روز کارمند کارمندان خود را سورپرایز کنید یا قصد خرید یک هدیه مناسب برای همسر، دوست یا همکار خود را دارید و در عین حال بودجه زیادی برای اینکار را ندارید ، سعی می کنیم به شما برای خرید یک هدیه ارزان قیمت روز کارمند کمک کنیم.

معرفی ۱۰ هدیه مناسب برای روز کارمند

مهم نیست هدیه ای که شما در نظر گرفته اید ارزان یا گران قیمت است. چیزی که مهم است ایجاد این حس است که زحمات کارمندان متوجه شما قرار گرفته و قدردان انها هستید.

در این مطلب سعی کردیم ۱۰ مورد از هدایای کاربردی و مناسب برای روز کارمند را معرفی کنیم .

۱٫ماگ یا لیوان شخصی

ماگ نوعی لیوان دسته دار نسبتا بزرگ است که حجم آن تقریبا ۳۵۰ میلی لیتر، یعنی دو برابر فنجان های قهوه خوری معمولی است و اغلب از جنس سرامیک ساخته می شود.

ماگ ها در طرح های مختلف تولید می شوند. در برخی مدل ها با طرح های کاربردی مثل تقویم و برخی دیگر تصاویر سرگرم کننده و یا جملات الهام بخش را دارا هستند. حتی امکان سفارش ماگ با تصویر دلخواه و بارکد منحصر بفرد که به محض اسکن صدای شما را بازخوانی کند فراهم است.

ویستور یکی از پلتفرم هایی که امکان خرید و یا ثبت سفارش ماگ اختصاصی را فراهم کرده است.

۲٫کیف پول

کیف پول را می توان هدیه ای کاربردی دانست چرا که تقریبا هرکسی مایل است برای نگهداری کارت های بانکی و مدارک شخصی و همینطور وجه نقد از آن استفاده کند. کیف پول را در انواع و طرح های مختلف و با قیمت های گوناگون می توان تهیه کرد. از انواع چرمی با قیمت های نسبتا بالا گرفته تا مدل ها معمولی تر .

 

۳٫یک مجموعه شامل محصولات مراقبت از بدن

پک های محصولات مراقبت از بدن معمولا شامل یک بادی لوشن (لوسیون مغذی و مرطوب کننده پوست بدن)، ژل شستشو بدن ، یک لایه بردار یا سایر کرم های آبرسان و تغذیه کننده بدن است.

۴٫دفترچه یادداشت

فرصت ثبت ایده های خوب را به کارمندان خود بدهید !

همراه داشتن یک دفترچه یادداشت خوب، می تواند فرصت خوبی باشد که هیچ ایده ای فراموش نشود یا هیچ خاطره ای فراموش نشود.

۵٫فلاکس های تک نفره سرد و گرم نگهدارنده

این فلاکس ها که به ماگ های مسافرتی معروف هستند، معمولا از سیستم عایق های حرارتی بهره مند هستند و چندین ساعت دمای نوشیدنی داخل خود را حفظ می کنند. ماگ های مسافرتی یکی از پرمصرف ترین محصولات برای گرم نگه داشتن چای یا قهوه بیرون از خانه است.

ماگ های مسافرتی انتخاب خوبی برای ساعت های طولانی که افراد سرکار هستند و یا به کوهنوردی و طبیعت گردی میپزدارند میباشد.

۶٫ گلدان رومیزی

گلدان های طبیعی علاوه بر زیبایی و ماندگاری طولانی، تنوع زیاد و قیمت مناسبی دارند. همچنین نگهداری گیاه در محیط کار یا منزل فواید انکار ناپذیری دارد.

  • ایجاد حس شادابی و طراوت
  • تصویه هوای محیط
  • ایجاد انرژی های مثبت
  • کمک به کاهش خستگی

۷٫ خودکار یا روان نویس

خودکار یک همراه همیشگی برای هرکارمندی است و شما می توانید به سلیقه خود آن را شخصی سازی کنید. چاپ نام یا لوگوی شرکت و یا نام هرکس بر روی روان نویس منتخب شما می تواند هدیه مناسبی برای روز کارمند باشد. ویستور امکان انتخاب بین مدل ها متنوع و همچنین حک کردن نام و شخصی سازی را فراهم کرده.

۸٫ تقویم رومیزی

تقویم رومیزی جزء گزینه هایی است که روی هر میز کاری پیدا می شود و همه افراد به آن احتیاج دارند. تقویم رومیزی در جنس های مختلف مثل چوب، چرم و کاغذ قابل سفارش و شخصی سازی است.

۹٫ دمپایی راحتی

همناطور که میدانید پا حکم قلب دوم را در بدن دارد، یک جفت دمپایی راحتی با ظاهر مناسب و طراحی ارگونومی میتواند انتخاب مناسبی باشد.

۱۰٫ پاور بانک

این روزها که تلفن همراه به یک ابزار مهم و ضروری در زندگی هر یک از ما تبدیل شده تمام شدن شارژ آن یک دغدغه همیشگی است. داشتن یک شارژر همراه می تواند ترس خاموش شدن گوشی را برای ساعات دور از خانه بین ببرد .

کلام آخر

 کادو روز کارمندروز تقدیر از کارمندان اولین جمعه ماه مارس است. همانطور که پیش تر هم گفته شد نیروی انسانی بزرگ ترین دارایی یک مجموعه است. تقدیر و تشکر از کارمندان یک سرمایه گذاری بلند مدت است زیرا که موجب افزایش وفاداری و بهبود عملکرد، کاهش استرس کارمندان می شود، این بهترین روش برای نشان داد تشکر است. هرچند که انتظار میرود اینکار صرفا به یک روز مشخص در سال محدود نباشد .

فراموش نکنید کلام و رفتار شماست که به هدیه هرچند ساده و ارزان قیمت شما ارزش میبخشد. شما می توانید بدون صرف وقت زیاد و سردرگمی هر یک از محصولات معرفی شده در متن بالا را اینترنتی خرید کنید. ویستور پلتفرم مناسبی برای خرید اینترنتی هدیه روز کارمند است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد