ثبت شرکت توسط وکیل

0

ثبت شرکت توسط وکیل : برای بسیاری از افراد پیش آمده است که زمانی که به تنهایی یا به همراه افرادی که در زمینه ثبت شرکت هیچ آگاهی نداشتند؛ به ثبت آن اقدام کرده اند و در میانه راه از ادامه آن خسته و کلافه شده اند و پیشبرد آن بسیار طولانی شده است.

ثبت شرکت توسط وکیل

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امروزه با گسترش پیچیدگی ها و شرایط نهادهای سازمانی و حقوقی، وجود وکیل در زمینه ها و خدمات گوناگون بسیار واجب شده است.

ثبت شرکت توسط وکیل پیشبرد مراحل قانونی و حقوقی تاسیس شرکت در قالب دلخواه شما را بسیار سرعت بخشیده و با رعایت تمامی اصول و قوانین موجود در این زمینه باعث اعتبار و شهرت هرچه بیشتر شرکت شما نیز خواهد شد. ما در این مقاله قصد داریم که به موارد ثبت شرکت توسط وکیل، خدمات گوناگونی که ارائه می دهند و همچنین ویژگی ها و مشخصات وکیل های مناسب اشاره کنیم.

لازم به ذکر است که شما این امکان را دارید که جهت استخدام بهترین وکیل های پایه یک دادگستری در زمینه ثبت انواع شرکت در کلیه نقاط ایران و دریافت مشاوره حقوقی در این خصوص به سایت سعید شهبازی، وکیل پایه یک دادگستری مراجعه کنید.

چرا بهتر است که ثبت شرکت توسط وکیل صورت گیرد؟

با توجه به اهمیت و ضرورت ثبت شرکت ها در حال حاضر موسسات و سایت های معتبر بسیاری در حوزه ثبت شرکت خدمات ارائه می کنند. بسیاری از این سامانه های اینترنتی  وکلایی با تجربه و متخصص در تیم خود دارند که امور ثبتی را به بهترین و سریع ترین شکل انجام می دهند.

دو مورد از دلایلی که بهتر است که ثبت و اقدامات مربوط به تاسیس شرکت خود را به یک وکیل معتبر پایه یک دادگستری بسپارید؛ به شرح زیر است:

آگاهی و شناخت قوانین، فرایند و مراحل ثبت

یکی از اساسی ترین موضوعات در روند ثبت شرکت آگاهی مناسب از قوانین ثبت برند در ایران، نحوه پیشبرد مراحل ثبت و شرایط آن است. برخی مراحل جهت ثبت شرکت به دانش تخصصی نیاز دارد. به همین دلیل است که شخصی با میزان شناخت و آگاهی ناکافی در این باره یا موسس شرکت این قابلیت را ندارد که به خوبی این مراحل را سپری کند.

به همین منظور به عنوان موسس کمپانی بهتر است که برای ثبت شرکت خود یک وکیل استخدام کنید. چرا که وکلا متناسب با دانش و تحصیلات خود از کلیه قوانین و مصوبه های مربوط به ثبت شرکت آگاه هستند. به طوری که آن ها این قابلیت را دارند که از همان قوانین استفاده کنند که شرکت شما به بهترین شکل ممکن ثبت شود. در بسیاری از موارد، ممکن است که در ثبت نام تجاری خود وجود مشکلاتی را تجربه کنید یا احتمال دارد که امکان اعتراض نداشته باشید. اما در صورتی که یک وکیل کاردان ثبت شرکت شما را پیگیری کند؛ هیچ یک از این موارد به وجود نخواهند آمد.

انجام امورات مربوط به ثبت در کوتاه ترین زمان ممکن

از آنجا که ثبت نام شرکت تجاری یک موضوع اداری است؛ برای این منظور باید یک فرایند وقت گیر را سپری کرد. به گونه ای که نه تنها بسیاری از فرایندها و مراحل آن فاصله هفتگی و ماهانه دارند؛ بلکه از طرفی رفت و آمد به اداره مالکیت معنوی وقت شما را تلف می کند.

علاوه بر این، پرونده کتبی و اصلی شما به نوبه خود در دفتر مالکیت معنوی قرار می گیرد. از طرفی این وقفه و در نوبت قرارگیری پرونده درخواست ثبت شرکت نیز مدت زمانی طولانی به طول می انجامد. اما در صورتی که شما ثبت شرکت خود را به وکلای متخصص و آگاه در این زمینه واگذار کنید؛ در زمان خودصرفه جویی خواهید کرد.

به گونه ای که وکلا کار ثبت برند را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهند؛ بدون اینکه برای شما زحمتی ایجاد شود. چرا که این افراد مراحل ثبت برند و موارد زیادی از این قبیل را در دفاتر خود و به صورت آنلاین انجام می دهند. همچنین با استخدام وکیل ثبت برند دیگر نیازی به رفت و آمدهای پی در پی و وقت گیر به ادارات و دفاتر نخواهید داشت.

هزینه های ثبت شرکت

جهت آگاهی از تفاوت هزینه ثبت شرکت توسط وکیل و ثبت شرکت توسط شما ابتدا باید نسبت به هزینه های ثبت شرکت اطلاعات کافی را باشید. به همین منظور تمام این هزینه ها را به صورت موردی برای شما در ادامه شرح خواهیم داد.

  • هزینه های طراحی برند
  • هزینه های اظهارنامه
  • هزینه کپی اسناد و مدارک ثبت شرکت
  • هزینه چاپ اولین روزنامه رسمی شرکت
  • هزینه چاپ دومین روزنامه رسمی شرکت
  • هزینه حق الثبت
  • هزینه رفت و آمدهای مداوم به ادارات و سازمان ها

عوامل موثر بر هزینه ثبت شرکت ها توسط وکیل

زمانی که انجام امورات ثبت شرکت خود را به یک وکیل متخصص واگذار می کنید؛ لازم است که هزینه هایی نیز بپردازید. آیا می خواهید بدانید که هزینه ثبت شرکت توسط وکیل چقدر است؟ به عوامل زیادی بستگی دارد؛ اما مهم ترین عامل در این رابطه حدود اختیارات وکیل شما است که در قرارداد ذکر می شود.

معنای آن این است که هنگام تنظیم قرارداد با وکیل خود حدود اختیارات و دامنه فعالیت های او را برای نمایندگی خود مشخص کنید. هنگامی که دامنه اختیارات وکیل شما عبارت از یک وکالت تام باشد و او همه امور مالی شما را پیگیری کند؛ باید هزینه و دستمزد بیشتری بپردازید.

اما هر اندازه اختیارات وکیل در قرارداد بسته شده محدودتر باشد؛ هزینه و دستمزدی که پرداخت می کنید نیز کاهش پیدا می کند. هزینه ثبت شرکت ها توسط وکیل نسبت به سایر مواردی که به وکلا اختصاص داده شده است؛ در کل هزینه قابل قبول تر و مناسب تری دارد.

از جمله سایر عوامل موثر در هزینه ثبت یک برند توسط وکیل باید به واسپاری تمامی امور یا تنها بخشی از امور ثبت شرکت اشاره کرد. امور ثبت شرکت شامل ثبت عنوان شرکت، اصلاحات ثبت شرکت، ثبت تغییر، تحولات شرکت و موارد دیگر است.

به همین منظور، در استخدام وکیل خود باید به حدود اختیارات وی و چگونگی ثبت شرکت نیز توجه کنید. چرا که این موارد در هزینه ثبت شرکت ها توسط وکیل بسیار تاثیرگذار است.

سخن آخر

امروزه جهت ثبت شرکت های تجاری در قالب مختلف دو راه وجود دارد. یکی آن است که به تنهایی تمامی مراحل پیچیده ثبت و تاسیس شرکت را پیش ببرید و دیگر اینکه با یک وکیل متخصص و با تجربه در این زمینه قرار داد بسته و اداره امور را به او بسپارید. به طوری که در کم ترین زمان ممکن و با صرف حداقل هزینه های مالی و زمانی به ثبت شرکت شما بپردازد.

ما در این مقاله به بررسی دلایل استخدام وکیل، اقدامات وکیل و مزایای استفاده از وکیل پرداختیم. به منظور استخدام وکیل و ثبت شرکت توسط وکیل با وکلا و کارشناسان باتجربه ما در سایت سعید شهبازی، وکیل پایه یک دادگستری در ارتباط باشید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد