هزینه ثبت شرکت در استرالیا

به گزازش اینترنتی مجله دکوکده : استرالیا ششمین کشور پهناور دنیا به شمار می رود و از لحاظ جغرافیایی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی پیشرفت چشمگیری در سال های اخیر داشته و همین موضوع باعث جلب توجه مهاجرین سراسر دنیا به کشور استرالیا شده است.

به دلیل وجود قوانین سختگیرانه مهاجرت به استرالیا بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند، از مهاجرت به استرالیا ناامید می شوند و صرف نظر می کنند؛ اما هنوز یک راه مناسب برای کسب اقامت در این کشور وجود دارد: ثبت شرکت در استرالیا.

اگر با ثبت فردا تا انتهای مقاله همراه باشید، به پاسخ پرسش های زیر در رابطه با ثبت شرکت در کشور استرالیا و اخذ اقامت در استرالیا پی می برید:

  • مزایای ثبت شرکت در استرالیا چیست؟
  • مراحل ثبت شرکت در استرالیا کدام هستند؟
  • هزینه ثبت شرکت در استرالیا چقدر است؟

چرا ثبت شرکت در استرالیا؟

علاوه بر اینکه ثبت شرکت در استرالیا یکی از راه های اخذ اقامت در این کشور است، دلایل دیگری برای انتخاب این کشور جهت ثبت و تاسیس شرکت در حوزه های کاری مختلف وجود دارد.

اگر در حال شروع یک سرمایه گذاری جدید هستید یا به توسعه تجارت خود فکر می کنید، شاید تاسیس و ثبت یک شرکت را مدنظر قرار بدهید. اگرچه ثبت یک شرکت گامی بزرگ و بلند پروازانه محسوب می شود؛ اما در تاسیس شرکت مزایای زیادی نیز وجود دارد. در ادامه ۴ مزیت ثبت شرکت در کشور استرالیا و چگونگی تاثیر ثبت شرکت در استرالیا بر رونق کسب و کار شما را بررسی می کنیم.

رشد مداوم اقتصادی

استرالیا به بیست و نهمین سال رشد سالانه بدون وقفه خود از سال های ۱۹۹۰ تا ۹۱ وارد شده است. دستاوردی که توسط اقتصادهای توسعه یافته دیگر وجود ندارد. رشد اقتصادی مدام ۳۰ ساله شرایط را برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور مناسب می کند.

نیروی کار بسیار ماهر

استرالیا با وجود افراد ۲۵ تا ۶۴ ساله که مدرک تحصیلی بالایی دارند، هفتمین کشور از نظر مهارت نیروی کاری محسوب می شود.

موقعیت استراتژیک

موقعیت استرالیا به دو روش:

۱- از طریق پیوندهای مستحکم جغرافیایی، تجاری و فرهنگی با مناطق در حال رشد هند و اقیانوس آرام

۲- با فراهم کردن یک پل با اتصال ۲۴ ساعته بین مناطق بزرگ جهان یعنی اروپا، آسیا و آمریکا موقعیت استراتژیک مناسبی را جهت سرمایه گذاری در این کشور به وجود آورده است.

قدرتمندی حاکمیت

کیفیت حکمرانی در استرالیا به عنوان یک دموکراسی پارلمانی پایدار جزو بهترین های جهان شناخته می شود؛ به گونه ای که استرالیا در سال ۲۰۱۶ میلادی در شاخص های جهانی مدیریت بانک جهانی (۲۰۱۷) رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده است.

مراحل ثبت شرکت در استرالیا

به طور کلی برای ثبت شرکت در استرالیا ۵ گام اساسی مورد نیاز است؛ اما قبل از توضیح این ۵ مرحله باید بدانید که موافقت برای ثبت شرکت شما در کشور استرالیا منوط به وجود یک بیزینس پلن (Business Plan) قوی است که طرح کسب و کار شما را به بهترین وجه ممکن معرفی کند.

این ۵ مرحله باید به نحو احسن به انجام برسند تا ثبت شرکت شما بدون نقص صورت گیرد. انجام این ۵ مرحله به بهترین شکل نیازمند تجربه فراوان است. گروه حرفه ای ثبت فردا صفر تا صد تاسیس و ثبت شرکت در استرالیا را برای شما انجام می دهند.

اگر نگران هزینه ثبت شرکت در استرالیا هستید، باید بدانید که گروه حقوقی ثبت فردا با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن شرکت شما را به ثبت می رسانند.

مرحله ۱: ساختار کسب و کار در استرالیا

تناسب ساختار کسب و کار شما با نیازهای موجود در کشور استرالیا جهت رفع نیازها تاثیر بسزایی دارد. موارد زیر تحت تاثیر ساختار کسب و کار شما هستند:

  • میزان کنترل شما بر کسب و کار
  • میزان مالیات قابل پرداخت
  • انجام الزامات قانونی
  • انجام الزامات ایمنی محیط کار و انجام پروتکل سلامت
  • سطح مسئولیت های شخصی در قبال راه اندازی کسب و کار (ثبت شرکت)

راه اندازی کسب و کار در قالب شخص حقیقی: هنگامی که شما به عنوان یک شخص حقیقی خود را تنها مالک کسب و کار خود معرفی می کنید؛ در این صورت تمام مسئولیت شرکت و کسب و کار شما بر عهده شما است. از مزایای این گزینه دستیابی به حداقل مالیات عنوان می شود.

راه اندازی کسب و کار به صورت مشارکتی: هنگامی که جمعی از افراد کسب و کار مربوط به خود را راه اندازی می کنند؛ در این صورت تمام مسئولیت شرکت و کسب و کارتان بر عهده شما و شرکای شما است.

راه اندازی کسب و کار به صورت اعتمادی: هنگامی که شرکت و کسب و کار شما دارایی یا درآمد را برای منافع دیگران یعنی منافع شخص ثالث حفظ می کند. مزیت اصلی این مورد کاهش هزینه ها و مالیات مربوطه است.

راه اندازی شرکت: راه اندازی یک نهاد قانونی که موجودیت و جنبه های قانونی آن از سهام دارانش متفاوت است. تاسیس حقوقی مسئولیت سهامداران شرکت را در قبال مالیات و غیره به حداقل می رساند.

مرحله ۲: درخواست دریافت کد اقتصادی

دریافت کد اقتصادی برای شرکت مجوز ورود شما به بازار و انجام فعالیت قانونی است. کد اقتصادی کدی ۱۱ رقمی است و به عنوان شناسایی کسب و کار شما کار می رود.

مرحله ۳: استعلام نام تجاری در سامانه ASIC

فعالیت شما تحت نام یا برندی صورت می گیرد. برای اینکه متوجه شوید نام برند یا نام تجاری شما از قبل ثبت شده یا برای ثبت آزاد است، باید نام تجاری شرکت خود را در سامانه ASIC استعلام کنید.

مرحله ۴: ثبت کسب و کار

در این مرحله باید کسب و کار مورد نظر خود را در وب سایت خدمات ثبت کسب و کار استرالیا ثبت کنید. ثبت نام شرکت خود در این سایت تنها به منظور شناسایی شرکت شما است.

مرحله ۵: ثبت نام دامنه برای کسب و کار

شما باید برای کسب و کار خود یک سایت راه اندازی کنید. ابتدا باید دامنه ای متناسب با کسب و کار خود بخرید. دامنه مذکور باید دارای پیشوند com.au یا.net.au باشد.

هزینه ثبت شرکت در استرالیا

هزینه ثبت شرکت در استرالیا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. علاوه بر مسائلی که ذکر شد، هزینه ثبت شرکت در استرالیا متاثر از موارد دیگری نیز است.

برای آگاهی از هزینه ثبت شرکت و مراحل دقیق تر با شماره XXXXX تماس حاصل کنید تا مشاورین ثبت فردا شما را در دستیابی اطلاعات یاری دهند.

کلام آخر

در مقاله ای که خواندید، به بررسی ثبت شرکت در استرالیا، مزایای ثبت شرکت در ایتالیا، مراحل قانونی و دقیق فرایند ثبت شرکت در این کشور، همچنین هزینه ثبت شرکت در استرالیا پرداختیم. همانطور که می دانید، برای اطلاعات بیشتر مشاورین ثبت فردا در خدمت شما هستند. فراموش نکنید که در فرایند ثبت شرکت در استرالیا همیشه یاری گر شما هستیم.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.