هتل در قیطریه تهران

0

هتل در قیطریه تهران: شمال تهران از لحاظ ترافیک و سر و صدا بسیار آرام‌تر از جنوب و مرکز شهر است. اگر محدودیتی از بابت

هتل در قیطریه تهران

هتل در قیطریه تهران: شمال تهران از لحاظ ترافیک و سر و صدا بسیار آرام‌تر از جنوب و مرکز شهر است. اگر محدودیتی از بابت انتخاب محل اقامت، مانند نزدیک بودن به محلی خاص که باید در مدت سفرتان در آن جا باشید، ندارید، پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو هتل در تهران گزینه‌های موجود در شمال شهر را ارجح بدانید. شمال شهر به دلیل ارتفاع بیشتر، از بقیه مناطق خوش آب و هواتر و خنک‌تر است و این مساله به خصوص در ماه‌های گرم سال نمود و اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. یکی از محله‌های شمالی شهر که بسیار مشهور و محبوب است، قیطریه نام دارد. در این مقاله به بررسی این محله و رزرو هتل در آن می‌پردازیم. با اسنپ روم همراه باشید.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : قیطریه در منطقه یک شهرداری تهران قراردارد. این منطقه از قدیمی‌ترین محله‌های بالاشهر تهران به شمار می‌رود که در شمال پایتخت و شهرستان شمیرانات قرارگرفته است. خیابان اصلی این منطقه خیابان قیطریه است که پارک قیطریه در آن قرار گرفته. این پارک یکی از زیباترین و بزرگترین پارک های تهران است که در گذشته یک باغ طبیعی بوده و به آن باغ قیطریه می‌گفتند ولی با گسترش شهر امروزه تنها پارک قیطریه از آن به جا مانده است.

قدم زدن در این پارک قطعا یکی از بهترین تجربه‌های مدت زمان اقامت شما در تهران خواهد بود. در رو به روی پارک قیطریه مغازه‌های متنوع بستنی فروشی و فست فود وجود دارند و شما می‌توانید ابتدا خوراکی‌های خوشمزه را از آن‌ها بخرید و در پارک میل کنید.

قیطریه از شمال به حکمت، ازجنوب به اختیاریه، از غرب به الهیه و از شرق به چیذر محدود شده است. از خیابان‌های این منطقه می‌توان به بلوار اندرزگو، خیابان شریعتی، خیابان قیطریه، بلوار صبا، بلوار کاوه، بزرگراه صدر، خیابان چیذر، خیابان فرمانیه، خیابان قلندری شمالی، خیابان سلیمانی غربی، خیابان خراسانی، خیابان موسیوند، خیابان خلیلی، خیابان کریمی و خیابان سهیل. به لحاظ دسترسی، قیطریه از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است. مجاورت با اتوبان صدر و نزدیکی به اتوبان چمران و وجود ایستگاه مترو قیطریه دسترسی به سایر نقاط تهران را آسان کرده است.

خطوط اتوبوسرانی نیز در بزرگراه صدر و خیابان شریعتی برای رفت و آمد اهالی این محله وجود دارند.ی اشاره کرد. چنانچه دوست دارید از طریق اسنپ روم، در جایی هتل رزرو کنید که هم خوش آب و هوا باشد و هم دسترسی خوبی به دیگر نقاط تهران داشته باشد، قیطریه را جزو انتخاب‌های خود قرار دهید.

قیطریه نیز مانند دیگر محله‌های مرفه‌نشین منطقه یک تهران پر شده از ساختمان‌های بلند و مغازه‌ها و رستوران‌های لوکس. که البته این سازه‌های مدرن و زیبا به زیبایی هرچه بیشتر خیابان‌های این محله در شب کمک زیادی می‌کنند. این محله یکی از مدرن‌ترین و اعیانی‌ترین مناطق تهران است که سازه‌های آن از سبکی جدید در معماری بهره مند هستند.

گفته می‌شود تا قبل از رونق گرفتن قیطریه، این ده کوچک تنها ۵۰ نفر سکنه داشت. اما پس از توجه فراوان اشرافیان به این منطقه، مهاجرت به آن برای زندگی نیز افزایش یافت. برای دسترسی به قیطریه از محله‌های شمالی‌تر مانند فرمانیه، کامرانیه و نیاوران، بولوار اندرزگو بهترین انتخاب است. زیرا تمام این خیابان‌ها به این بولوار دسترسی دارند و این بولوار نیز مستقیماً شما را وارد صبا، کاوه و یا قیطریه می‌کند. در اسنپ روم خواهید توانست ارزان‌ترین هتل ها در تهران را ببینید.

اگر اهل هنر هستید و به برنامه‌های فرهنگی علاقه دارید، فرهنگسرای ملل جایی است که می‌توانید روح هنری خود را آرام کنید. در این فرهنگسرا که از بهترین‌ها در نوع خودش است، هر روز هفته برنامه‌های هنری و فرهنگی مختلفی مانند کنسرت‌های سنتی زنده، اجرای تئاتر، برپایی گالری‌های نمایشی و… برقرار است.مجتمع فرهنگی ورزشی شهید چمران جزو کامل‌ترین مجموعه‌های فرهنگی ورزشی است که علاوه بر انواع کلاس‌ها و امکانات ورزشی، شامل فودکورت، پاساژ، چند سالن سینما و تئاتر، تالار پذیرایی، شهربازی کودکان، آرایشگاه مردانه و… نیز می‌شود.

با این همه امکانات به نظر می‌رسد هیچ فردی در این مجموعه حوصله‌اش سر نرود. به طور کل می‌توان گفت قیطریه از زنده‌ترین و پویاترین محله‌های تهران است که اقامت در آن خاطره بسیار خوبی برای هر مسافری خواهد ساخت. اگر دوست دارید در این محله با هزینه‌ای کم اقامت داشته باشید، در اسنپ روم هتل‌ها و محل‌های اقامت موجود در قیطریه را ببینید و از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

در خیابان‌های شمال تهران تا دلتان بخواهد فروشگاه‌های برندهای مشهور یافت می‌شود. به خصوص در بولوارهای اصلی این محله مانند بولوار کاوه، بولوار قیطریه و اندرزگو هر برندی را که بخواهید می‌توانید پیدا کنید و این‌جا مکان محبوب عاشقان خرید در تهران است. اگر می‌خواهید محله‌ای را برای اقامت انتخاب کنید که در آن بتوانید ساعت‌ها به گشت و گذار در مراکز خرید متنوع بپردازید و برای دوستان و آشنایانتان سوغاتی بخرید، از طریق اسنپ روم اقدام به رزرو هتل در قیطریه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد