میز تحریر و کتابخانه ایده آل چه شکلی است؟

0

میز تحریر و کتابخانه ایده آل چه شکلی است؟: اکثر افراد زمان هایی را که در خانه هستند، به فعالیت های مختلفی از جمله مطالعه اختصاص می دهند. درست است که مطالعه تمامی ذهن را معطوف به خودش می کند؛ اما برای اغلب افراد فضایی که در آن مشغول مطالعه می شوند نیز بسیار اهمیت […]

میز تحریر و کتابخانه ایده آل چه شکلی است؟: اکثر افراد زمان هایی را که در خانه هستند، به فعالیت های مختلفی از جمله مطالعه اختصاص می دهند. درست است که مطالعه تمامی ذهن را معطوف به خودش می کند؛ اما برای اغلب افراد فضایی که در آن مشغول مطالعه می شوند نیز بسیار اهمیت دارد. از این جهت به هر میزان که این فضا آرام  و صمیمی تر باشد، یادگیری و تمرکز حواس بیشتری را تجربه می کنند.

میز تحریر و کتابخانه ایده آل چه شکلی است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : میز تحریر و کتابخانه از جمله وسایلی هستند که در اتاق مطالعه از آن ها استفاده می شود. هر شخصی ممکن است، نظر متفاوتی در خصوص اتاق ایده آل خود و لوازم آن داشته باشد؛ اما به طور کلی برخی از ویژگی ها هستند که در تمامی انتخاب های درست مشترک به نظر می رسند. شکل ظاهری یکی از این ویژگی ها است. هنگام خرید نخستین مسئله ای که توجه افراد را به خود جلب می کند، همین شکل ظاهری است که قصد داریم در این نوشته به آن بپردازیم.

طرح و شکل میز تحریر و کتابخانه ایده آل

همانطور که شکل ظاهری انسان ها بایکدیگر متفاوت است، دیدگاه، سلیقه و نیازهای آنان نیز با هم تفاوت دارد؛ بنابراین ایده آل ممکن است از نظر هر شخصی در هر جایگاهی تعریف مجزایی داشته باشد؛ با این وجود به طور متوسط طرح های زیر بیشترین اقبال را در بین مدل های دیگر میز تحریر و کتابخانه دارند.

مدل ساده

حتما قبلا شنیده اید که زیبایی در سادگی است. در واقع یک طرح ساده همیشه زیبایی خود را حفظ می کند و هرگز نیز یک مدل از مدرفته محسوب نمی شود. امروزه به کارگیری میز تحریر و کتابخانه ساده یک ایده جذاب و متفاوت در دکوراسیون نیز محسوب می شود که هر روز مورد استقبال فراوانی نیز قرار می گیرد.

 

منظور از مدل ساده یک رویه با اندازه مناسب و چهار پایه با ارتفاع استاندارد است که در برخی از موارد رویه با چند کشو کوچک نیز همراه می شود. در خصوص کتابخانه نیز شکل ظاهری به صورت ایستاده یا دیواری است که نوع دیواری باید به خوبی روی دیوار فیکس شود.

 

متریالی که جهت ساخت میز و کتابخانه ساده استفاده می شود، عموما چوب یا مصنوعات مختلف چوبی در رنگ های تیره و روشن است؛ البته امکان دارد، از شیشه  های بی رنگ نیز جهت تزیین بخش هایی از کتابخانه استفاده شود.

مدل کمدی

برخی از افراد وسایل زیادی دارند که باید در داخل میز تحریر و کتابخانه خود جای دهند. در اینگونه مواقع پیشنهاد می شود که حتما از این مدل استفاده شود. خوشبختانه ابعاد و اندازه این وسیله کاملا قابل اندازه گیری است و به سفارش شما بستگی دارد؛ برای مثال اگر فضای مناسبی در اختیار دارید و این فضا به شما اجازه می دهد که از میزهایی با سطح عریض استفاده کنید، سفارش دو عدد کمد در اطراف میز ایده مناسبی برای اتاق شما است.

 

هیچ قاعده خاصی در طراحی میزهای کمدی وجود ندارد. اینگونه وسایل به شکل تک کمده، دو کمده و یا به همراه کشو طراحی و ساخته می شوند و مسلما هرچه تعداد کمدها و کشوهای آن بیشتر باشد، برای افرادی همچون گرافیست ها که وسایل و ابزار فراوانی دارند، کاربردی تر است.

میز کامپیوتر

امروزه بسیاری از افراد از داخل منزل کارهای اداره یا دانشگاه را انجام می دهند یا برخی از محصلین و دانش جویان مجبور هستند، زمان های زیادی در روز را به انجام پروژه های دانشگاه خود اختصاص دهند که جهت انجام تمامی این موارد به سیستم کامپیوتری نیاز دارند. این افراد هنگام خرید میز تحریر و کتابخانه به دنبال موردی هستند که محل قرارگیری کیس کامپیوتر داشته باشد.

 

اگر نمی خواهید فضای مربوط به کمد میزتان توسط فضای کیس اشغال شود، باید میز بزرگتری را انتخاب کنید که طراح این امکان را داشته باشد، کمد را در سمت دیگر آن تعبیه کند. کتابخانه در این این طرح های ایده آل ممکن است، روی میز و به شکل چسبیده به آن یا به شکل کاملا مجزا در نظر گرفته شده باشد.

 

ابعاد کتابخانه و تعداد طبقات آن نیز کاملا به سفارش مشتری است و در طراحی آن هیچگونه قاعده و قانونی وجود ندارد. شما این امکان را دارید، بسته به سلیقه و نیاز خود طرح و شکل ایده ال خود را تعیین کنید و از سازنده بخواهید که برای شما پیاده سازی کند.

میز تحریر و کتابخانه ایده آل خود را از کجا تهیه می کنید؟

فروشگاه های مختلفی در سطح شهر وجود دارند که افراد جهت تهیه میز و کتابخانه به آن ها مراجعه می کنند؛ اما گاهی دسترسی به این مراکز سخت است یا اینکه جهت دسترسی یه مورد مناسب خود باید به فروشگاه های مختلفی سر بزنیم؛ در صورتی که زمان انجام این کار را نداریم. همانطور که تکنولوژی ریتم زندگی ما را تند کرده است، پیشنهاداتی را نیز در اختیار ما قرار می دهد که امور خود را راحت تر انجام دهیم.

 

خریداری لوازم مورد نیاز از فروشگاه های اینترنتی یکی از همین راه حل ها است. در زمینه خرید اینترنتی میز تحریر یک وب سایت معتبر به نشانی خوگر وجود دارد که تنوع جالبی از انواع لوازم دکوراسیونی در اختیار متقاضیان قرار می دهد. با کمی گشت و گذار در این وبسایت بدون شک شکل ایده ال میز و کتابخانه خود را پیدا می کنید و بدون نیاز به مراجعه حضوری و با کمترین زحمت آن را خریداری می کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد