فروشگاه فرش کلاسیک تهران چه خدماتی را ارائه می کند؟

0

فروشگاه فرش کلاسیک تهران چه خدماتی را ارائه می کند؟ فروشگاه فرش کلاسیک تهران پیشرو در خدمات فروش فرش های ماشینی برای راحتی خرید شما عزیزان اقدام به راه اندازی سایتی به نام سرای ابریشم کرده است که از خدمات این فروشگاه از راه دور نیز برخوردار شوید.

فروشگاه فرش کلاسیک تهران چه خدماتی را ارائه می کند؟

یه گزارش اینترنتی مجله دکوکده : درنتیجه اگر نیاز دارید، فرش خانه خود را تعویض کنید یا فرش جدید بخرید؛ اما به دلیل سلامتی خود از خرید حضوری اجتناب می کنید، فروشگاه فرش کلاسیک اجناس فروشنده های معتبر تهران را دور هم گرد آورده است که شما تنها با مراجعه به سایت سرای ابریشم از تعداد زیادی مغازه های فرش فروشی به صورت آنلاین بازدید کنید و  با خیالی آسوده خرید اینترنتی فرش کلاسیک خود را انجام دهید.

در این فروشگاه خدمات متعددی جهت رضایت مشتریان انجام می شود. این خدمات عبارتند از:

  • فروش اینترنتی امن
  • ارسال فرش درب منزل
  • فروش فرش های متنوع، فرش کلاسیک، فرش ماشینی، فرش وینتیج، فرش مدرن.
  • معاوضه فرش دست دوم با نو
  • مشاوره و طراحی دکوراسیون منزل
  • تخفیف های ویژه

در ادامه مقاله به شرح این خدمات می پردازیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

خدمات فروش اینترنتی امن

فروشگاه فرش کلاسیک تهران با نام سرای ابریشم در فضای اینترنت فعالیت می کند. این فروشگاه دارای نماد الکترونیکی اعتماد است. همچنین تمام اطلاعات مربوط به شعب و شماره تماس های شعب خود را در سایت قرار داده است. درنتیجه جای نگرانی بابت امنیت سایت نیست.

سرای ابریشم به صورت حرفه ای سفارش های مشتریان خود را پیگیری می کند و به هر خریدی کد رهگیری مخصوص خود را می دهد.

خدمات ارسال فرش درب منزل

تفاوتی ندارد که از چه نقطه ای از ایران سفارش خود را به ثبت می رسانید؛ نگران ارسال فرش خود به مقصد نباشید. فروشگاه فرش کلاسیک تهران فرش شما را با روش های پستی مطمئن به دست شما می رساند.

خدمات فروش فرش های متنوع

سرای ابریشم فروشگاه فرشی است که در آن تعداد بی شماری فروشنده فرش های خود را در آن به نمایش گذاشته اند؛ درنتیجه به عنوان مرکز تنوع فرش  از آن یاد می کنیم. تعدادی از این فرش های متنوع عبارتند از: فرش ماشینی، فرش کلاسیک، فرش وینتیج و فرش مدرن که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

فرش ماشینی

فروشگاه فرش کلاسیک انواع زیادی از فرش های ماشینی را با طرح ها و رنگ های مختلف به فروش می رساند. این فرش ها از ۷۰۰ شانه تا ۱۲۰۰ شانه موجود است و در سایزهای مختلف به فروش می رسد.

فرش کلاسیک

فرش هایی با انوع طرح های کلاسیک ماشینی یا دست بافت در این فروشگاه وجود دارد؛ جهت تماشا انواع فرش ها به قسمت فروشگاه فرش مراجعه کنید.

فرش وینتیج

امروزه فرش وینتیج یا فرش کهنه نما در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است زیرا این گونه فرش ها مناسب دکوراسیون های منزل با انواع سبک ها هستند. به عنوان مثال فرش وینتیج نه تنها در سبک کلاسیک زیباست بلکه در سبک مدرن هم جذابیت خاص خود را دارد.

فرش مدرن

سرای ابریشم تنوع بالایی در انواع فرش های مدرن و فانتزی دارد. این فرش های فروشگاه از ۷۰۰ شانه تا ۱۲۰۰ شانه موجود هستند.

خدمات معاوضه فرش دست دوم با فرش نو

در این قسمت ما از فروشگاه فرش کلاسیک تهران خدمتی نو را دریافت می کنیم. این فروشگاه در قدمی بزرگ در معاوضه فرش های دست دوم با نو کرده است. این عمل برای کسانی که قصد ندارند، هزینه زیادی بابت خرید فرش بپردازند، بسیار مناسب است.

تعویض فرش دست دوم با فرش نو نه تنها نوعی صرفه جویی اقتصادی محسوب می شود بلکه صرفه جویی معنوی نیز به حساب می آید زیرا این اقدام نوعی فعالیت ضد مصرف گرایی است که باعث حفظ محیط زیست نیز می شود.

خدمات مشاوره و طراحی دکوراسیون منزل

درصورتی که در چیدمان منزل خود به مشکل خورده اید یا در انتخاب رنگ و طرح مناسب سبک منزل خود مردد هستید، فروشگاه فرش کلاسیک تهران شما را در این زمینه یاری می کند.

خدمات دیگر این فروشگاه مشاوره در زمینه دکوراسیون و طراحی دکوراسیون منزل است. افراد مجرب در طراحی دکوراسیون در فروشگاه فرش کلاسیک وجود دارند که شما بهترین انتخاب خود را داشته باشید و خرید دلچسبی را تجربه کنید.

تخفیف های ویژه

سایت سرای ابریشم که متعلق به فروشگاه فرش کلاسیک تهران است، تخفیفاتی را به مناسب اعیاد و روزهای ویژه درنظرگرفته است. درصورتی که از تخفیف لذت می برید، به سایت مراجعه کنید و از تخفیف های فروشگاه آگاه شوید.

سخن آخر

در این مقاله انواع خدمات فروشگاه فرش کلاسیک تهران را بیان کردیم؛ سپس به شرح این خدمات پرداختیم. تنوع بالای فرش ها در طرح ها و رنگ های متنوع با خدمات ویژه و قیمت های مناسب از فروشگاه فرش کلاسیک بسیار لذت بخش است.

خدماتی که در این فروشگاه عرضه می شود، خدمات خاصی است که تنها در فروشگاه های معتبر چنین خدماتی را مشاهده می کنید. در صورتی که فروشنده فرش یا خریدار فرش هستید، فروشگاه بزرگ فرش کلاسیک مرکز مناسبی جهت خرید یا فروش فرش های با کیفیت شما است.

در آخر در خرید فرش کلاسیک خود به تراک و شانه فرش دقت کنید که دقیقا تراک و شانه فرش انتخابی شما مطابق با آنچه انتظار دارید، باشد. توجه داشته باشید، هر چه تراک و شانه فرش بیشتر باشد، دوام و ماندگاری بیشتری دارد؛ همچنین هرچه تراکم و شانه فرش کمتر باشد، لطافت و نرمی آن بیشتر است.

اگر فرش کلاسیک انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد