وکیل ثبت برند

0

وکیل ثبت برند : ثبت برند یکی از مهم ترین موارد برای شرکت های تولیدی و تجاری است. به طوری که شرکت های دارای برند، اعتبار و شهرت بی نظیری بین مردم خواهند داشت. به همین دلیل بسیاری از صاحبان شرکت ها در بدو کار خود، به ثبت برند می پردازند.

وکیل ثبت برند

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این امر همچون دیگر امور اداری دارای مراحل و شرایط به خصوصی است که باید ضمن اطلاع از آن ها، فرصت کافی جهت پیگیری امور ثبت برند را داشته باشید. بنابراین اگر اطلاعات و زمان لازم جهت ثبت برند را ندارید؛ بهتر است امورات خود را به وکیل ثبت برند بپردازید.

امروزه با توجه به نیاز صاحبان شرکت ها، موسسات و سایت های بسیاری همچون « ثبت فردا» جهت ثبت برند وجود دارند. به طوری که با مراجعه به این سایت ها می توانید طراحی و ثبت برند شرکت خود را به وکلای مجرب فعال در آن ها بسپارید.

چرا امور ثبتی خود را به وکیل بسپاریم؟

همانطور که پیش تر اشاره شد، ثبت برند دارای مراحل و شرایط پیچیده ای است که برای طی این مراحل، باید اطلاعات کافی در رابطه با چگونگی ثبت برند و قوانین کشوری داشته باشید. به همین جهت یک فرد عادی یا صاحبان شرکت ها توانایی ثبت برند به صورت صحیح را ندارند.

همچنین برخی از مراحل ثبت برند همچون چاپ روزنامه های رسمی اول و دوم بسیار وقت گیر است. ضمن اینکه در بسیاری موارد، پرونده درخواست ثبت برند شما در صفوف نوبت اداره مالکیت معنوی قرار داده می شود و مدت ها در نوبت خواهید ماند.

بنابراین امروزه تعداد زیادی از وکلا در زمینه ثبت برند فعالیت می کنند که با مراجعه به آن ها و پرداخت هزینه ای مناسب، ثبت برند را به بهترین شکل انجام می دهند. بدون اینکه در صف نوبت بمانید یا در رفت و آمدهای اداره مالکیت معنوی دچار اتلاف وقت شوید.

وکلای امور ثبتی در رابطه با قوانین ثبت برند، شرایط و مراحل آن اطلاعات کافی داشته و می توانند به سرعت، بهترین برند را برای شما به ثبت برسانند. طوری که برند شما نه تنها تکراری نخواهد بود؛ بلکه با استفاده از آن مشتریان زیادی به محصولات شما جذب خواهند شد.

وظایف وکیل ثبت برند

وکلای زیادی امروزه جهت سهولت افراد در زمینه های مختلف امور ثبتی همچون ثبت شرکت ها، ثبت برند، ارائه دادخواست و تشکیل پرونده ثبت برند، ثبت املاک وغیره فعالیت می کنند. اما مهم ترین شاخه امور ثبتی، ثبت برند است که در ادامه در رابطه با وظایف وکیل ثبت برند برای شما توضیحاتی ارائه می دهیم.

  • وکلای ثبت برند باید در زمانی کوتاه، برندی مناسب و چشمگیر را برای شرکت مورد نظر به ثبت برسانند.
  • یک وکیل ثبت برند موظف است که برند شرکت مورد نظر را بر اساس قوانین ایران به ثبت برساند.
  • او باید از بروز هرگونه مشکل و ایراد در مورد ثبت برند جلوگیری کند.
  • وکیل ثبت برند باید تنها در حیطه ای که وکالت دارد؛ فعالیت کند.
  • وکلای ثبت برند باید به موکل خود وفادار باشند و ضمن دریافت هزینه ای مناسب، امورات ثبت برند را به بهترین نحو انجام دهند.

آنچه در رابطه با انتخاب وکیل ثبت باید بدانید

اگر به عنوان صاحب شرکتی تولیدی یا تجاری، جهت ثبت برند خود می خواهید به وکیلی مراجعه کنید؛ باید ویژگی های یک وکیل مجرب و مناسب در این زمینه را بدانید. زیرا اگر وکیل مناسبی انتخاب نکنید ؛ ضمن پرداخت هزینه های گزاف، برندی نامناسب و بدون کاربرد دریافت خواهید کرد.

به همین جهت در اینجا برخی از ویژگی های یک وکیل خوب جهت امور ثبت برند را برای شما بیان می کنیم که با آگاهی و اطلاع کافی، بهترین وکیل را انتخاب کنید.

وکیل قابل اعتماد

از جمله مهم ترین ویژگی های یک وکیل این است که قابل اعتماد باشد. به طوری که با خیالی آسوده تمامی امور ثبت برند خود را به او واگذار کنید و بدانید که به بهترین نحو انجام خواهد داد. یافتن یک وکیل قابل اعتماد، نیازمند تحقیق و جست و جو است.

اما بهترین راه جهت یافتن وکیلی معتمد این است که به سایت های ثبت برند مراجعه کنید. در این سایت ها ضمن وجود بهترین و مجرب ترین وکلا، قابلیت مشاوره رایگان نیز وجود دارد و با مراجعه به آن ها می توانید وکیلی معتمد جهت ثبت برند شرکت خود پیدا کنید.

وکیل کاردان

از آنجایی که ثبت برند یکی از مسائل بسیار مهم برای صاحبان شرکت ها است؛ باید توسط کسی انجام شود که در نهایت هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. به همین دلیل باید ثبت برند خود را به وکیلی کاردان بسپارید. تا بتواند برندی منحصر به فرد و قابل استفاده برای شما به ثبت برساند.

اگر برای یافتن وکیلی کاردان به سایت های ثبت برند مراجعه کنید؛ متوجه خواهید شد که وکلای فعال در این سایت ها بسیار کاردان و ماهر هستند و سابقه ثبت برند آن ها بسیار زیاد و در عین حال موفق است.

این وکلا برندی مناسب را در زمانی بسیار کوتاه و با دریافت هزینه ای مناسب برای شما به ثبت می رسانند. هزینه دریافتی توسط وکلای سایت های ثبت برند در برابر خدمات بی نظیر آن ها بسیار ناچیز است. بنابراین جهت ثبت برند خود همین حالا به وکلای مجرب سایت های ثبت برند مراجعه کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد