فرش مدل وینتیج

0

فرش مدل وینتیج : اگر جز آن دسته از افراد علاقه مند به سبک های مدرن و کلاسیک هستید پس تا کنون باید نام وینتیج به گوشتان رسیده باشد. وینتیج ها بازگشتی به سبک های قدیمی بوده و مناسب برای افرادی است که سبک قدیمی را برای دکوراسیون منزل خود می پسندند.

فرش مدل وینتیج

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : این دسته از فرش ها در طرح ها و ابعاد مختلفی به بازار عرضه شده اند. اگر این دسته از فرش ها را برای منزل خود خریداری می کنید باید بدانید که از ذوق هنری و اصالت بالایی برخوردار هستند. در این مقاله به بررسی فرش مدل وینتیج خواهیم پرداخت.

ویژگی فرش مدل وینتیج

این فرش در رنگ های روشن و مناسب دکوراسیون های مدرن طراحی شده است. طراحی و ظاهر این فرش چشم هر بیننده ای را به سوی خود می کشاند. زیبایی و چشم نوازی این فرش از جمله مواردی است که تا کنون توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. استفاده از این فرش نشانگر اصالت، ذوق هنری و سلیقه صاحب خانه است. همچنین این فرش تا کنون توانسته نظر بسیاری از افراد را در خارج از کشور به خود جلب کند. بسیاری از افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند جهت حفظ اصالت خود این فرش را خریداری می کنند.

قیمت مناسب فرش وینتیج از دیگر ویژگی های بارز این فرش است. با وجود اینکه قیمت این فرش ها از فرش های ماشینی کمی بیشتر است ولی در مقایسه با فرش های دستبافت ایرانی از قیمت بهتری برخوردار هستند.

از دیگر ویژگی های این فرش می توان به نرمی و لطافت بالای آن اشاره کرد. بر خلاف ظاهر فریبنده ای که این فرش ها دارند، بسیار نرم و لطیف بوده و احساس راحتی را به مشتریان خود می دهند. جنس این فرش ها بیشتر از نخ صد در صد آکریلیک بوده و ضمن داشتن کیفیت بسیار بالا، ظاهری زیبا دارند.

فرش مدل وینتیج برای چه فضایی مناسب است؟

این فرش ها را بر حسب سلیقه خود می توانید در هر کدام از فضاهای منزل که تمایل دارید، پهن کنید. به طور معمول از این فرش بیشتر در فضای پذیرایی استفاده می شود. اگر این نمونه از این فرش ها را سفارش دهید جلوه ای خاص به سالن پذیرایی خود بخشیده و نظر بسیاری از افراد را به فرش منزل خود جذب می کنید.

در اتاق خواب نیز می توانید از این فرش استفاده کنید. با تهیه فرش وینتیج در ابعاد کوچک می توانید باعث جالب به نظر رسیدن فضای اتاق شده و سبک کلاسیک را به اتاق خواب خود هدیه دهید.

شرایط خرید فرش مدل وینتیج

شما می توانید برای خرید این مدل فرش از دو طریق اقدام کنید. اولین راه مراجعه حضوری به فروشگاه هایی است که این فرش را موجود دارند. در روش دوم نیز می توانید از طریق اینترنت اقدام به سفارش فرش مورد نظر خود کنید.

مزایا و معایب خرید اینترنتی فرش وینتیج

یکی از مهم ترین چالش ها هنگام خرید فرش به صورت آنلاین، هزینه آن است. سایت های مختلف نه تنها تمایل دارند که قیمت خوبی برای فرش های خود ارائه دهند بلکه با تبلیغات نظر شما را جلب می کنند. آن ها با تبلیغاتی نظیر تخفیف، حق استفاده از کوپن یا حمل و نقل رایگان باعث کاهش هزینه های خرید شما می شوند.

اگر مدل خاصی مد نظر دارید، قابلیت جستجوی این مدل ها در سایت های فروش فرش، کار را برای شما بسیار آسان می کنند. برای مثال اگر رنگ یا طرح خاصی مد نظر دارید، می توانید با استفاده از گزینه های جست و جو و فیلتر، مدل و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در دسترس بودن را می توان از دیگر مزایای خرید آنلاین این فرش برشمرد. معمولاً به فروشگاه هایی که برای خرید حضوری مراجعه می کنید، ممکن است مدل مورد نظر شما را موجود نداشته باشند. این در حالی است که بسیاری از فروشگاه های آنلاین طرح دلخواه شما را با همان رنگ موجود دارند.

انتخاب کردن از دیگر مزایای خرید آنلاین فرش وینتیج است. در این روش می توانید ویژگی های مختلف فرش ها را با یکدیگر مقایسه کنید؛ از طرح و رنگ گرفته تا شیوه های مختلف فروش و حمل و نقل.

صرفه جویی در وقت و هزینه نیز از دیگر مزایای این روش است. این روش هیچ گونه هزینه رفت و آمدی برای شما نداشته و موجب صرفه جویی در وقت شما می شود.

اما از طرف دیگر اگر بخواهیم معایب خرید اینترنتی فرش وینتیج را بیان کنیم، می توانیم به این موارد اشاره کنیم. اولین مورد ارزیابی کلی فرش است. شما در این روش نمی توانید جنس فرش را با سایز جنس ها مقایسه کنید و ممکن است بعد از تحویل، جنس فرش بر خلاف تصور شما باشد.

همچنین بسیاری از سایت های اینترنتی امکان باز پس گرفتن کالا را نداشته و اگر کالای شما دارای ایرادی باشد، امکان برگشت آن وجود نخواهد داشت.

مزایا و معایب روش حضوری خرید فرش وینتیج

در این روش شما می توانید به راحتی با جنس فرش از نزدیک آشنا شده و آن را ببینید. همچنین با انتخاب کردن مدل مورد نظر خود دقیقاً همان محصول را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

در این روش کلاهی سر شما نخواهد رفت و با اطمینان فرش خود را خریداری می کنید. با مراجعه به فروشگاه های مخصوص می توانید این نمونه از فرش ها را با فروشگاه های دیگر مقایسه کرده و اقدام به خریداری آن کنید.

از طرفی دیگر باید وقت زیادی را صرف این راه کرده که به طبع هزینه بر خواهد بود. برای مثال شما وقت کافی برای گشتن تمام مراکز خرید فرش را نداشته و از طرفی هزینه سوخت بالایی را باید پرداخت کنید.

خرید فرش به صورت نقد و اقساط نیز از دیگر شرایطی است که فروشندگان برای مشتریان خود ایجاد کرده اند. شما می توانید از بین این دو روش یکی را به دلخواه انتخاب کرده و اقدام به پرداخت هزینه آن کنید.

در این مقاله سعی کردیم به شما یکی از انواع نیازهای انسان که فرش بوده را بگوییم و شرایط آن را برای شما بیان کنیم. فرش مدل وینتیج تا کنون مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و بازار گرمی دارد. با مطالعه این مطلب می توانید اقدام به خرید این فرش از طریق سرای ابریشم نمایید.

 

اگر فرش وینتیج انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد