سیرتاپیازمراحل ثبت شرکت در کانادا : یکی از کشور هایی که برای سرمایه گذاری خارجی بسیار مناسب است را می توان کانادا دانست. با توجه به پیشرفت های زیادی که این کشور در سال های اخیر داشته است، می توان گفت که ثبت شرکت در کانادا از جمله اقداماتی است که می تواند منجر به سرمایه گذاری های کلانی در این کشور شود.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : با توجه به صنعتی بودن کانادا ثبت هرگونه شرکتی می تواند به راحتی علاوه بر ایجاد سوددهی بالا، اقامت دائم شما را نیز تضمین کند. با این حال این پروسه دارای روندی طولانی است که نیاز به مشاوره های تخصصی و حقوقی دارد.

این امر میتواند توسط وکلای حقوقی و مشاورینی که در موسسات ثبت شرکت به خصوص سایت ثبت فردا به فعالیت مشغول هستند،به سادگی انجام پذیرد.این سایت اطلاعات تخصصی را در زمینه ثبت شرکت در هر کجا جهان در اختیار شما قرار خواهد داد.

حتی میتوانید وکالت تام‌الاختیارخود را به وکلا بسپارید و هیچ گونه دخالت مستقیم در طی شدن فرایند ثبت شرکت نداشته باشید. برای دانستن سیرتاپیازمراحل ثبت شرکت در کانادا در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

مراحل ثبت شرکت در کانادا به چه صورتی انجام می شود؟

ثبت شرکت در هر کشوری بر اساس قوانین آن کشور انجام می گیرد. بدین طریق در کانادا نیز این پروسه با توجه به مقررات موجود در این کشور انجام می شود. برای اینکه بتوانید ثبت شرکت خود را در کانادا به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهید باید مراحل زیر را مد نظر قرار داشته باشید.

دریافت مجوز های لازم برای ثبت شرکت

در ابتدا باید کلیه مدارک و مجوزهای لازم برای ثبت شرکت را تهیه کنید. این مجوزها توسط دولت فدرال کانادا به افراد تعلق می گیرد. این امر نیز در صورت داشتن شرایط مطلوب و با مقررات و قوانین خاصی انجام خواهد گرفت.

در صورتی که مجوز های لازم را دریافت کردید باید سریعا برای ثبت شرکت اقدام کنید. تنها ۵۶ روز فرصت دارید تا از این مجوز جهت ثبت شرکت مورد نظر خود استفاده کنید.

تنظیم اظهار نامه مالکیت

یکی دیگر از اقداماتی که برای ثبت شرکت در کانادا باید انجام شود تنظیم کردن اظهار نامه های مالکیت و فرم مشارکت است.

مشخص کردن نام و محل شرکت مورد نظر

در این مرحله باید نام مناسبی برای شرکت خود انتخاب کنید. نام مورد نظر باید با هدف شرکت و فعالیت های آن ارتباط مستقیمی داشته باشد. بعد از تایید شدن نام شرکت باید مکانی را به عنوان شرکت خود در نظر بگیرد. این مکان باید در ناحیه ای که داری کاربری تجاری است مشخص شود.

مشخص کردن هدف و قالب شرکت ها

شرکتی که قصد ثبت آن در کانادا را دارید باید در قالب مشخصی فعالیت های خود راارائه دهد. در واقع ساختار و پایه شرکت موردن ظرباید شفاف سازی شود. بنابراین نوع شرکت خود را باید در این مرحله مشخص کنید. در غیر این صورت مجوز های لازم از سوی دولت کانادا به افراد ارائه نخواهد شد.

مشخص کردن شرکای شرکت

با توجه به انواع شرکت هایی که موجود است، در ابتدا باید تعداد اعضای مالکین و شرکای شرکت مشخص شود. در واقع بدون شریک امکان ثبت شرکت وجود ندارد. با توجه به نوع شرکت انتخابی سمت های هر فرد اعم از مدیر عامل، رئیس، بازرس و اعضای هیئت مدیره باید در این مرحله مشخص شود. بعد از تعیین مدیران باید اطلاعات هر فرد و آدرس و وضعیت اقامت آنها در کانادا مشخص شود.

مدیر عاملانی که برای شرکت ها در نظر گرفته می شوند باید دارای سن قانونی بالای ۱۸ سال باشند. در این صورت مدارک عدم سوء پیشینه آن ها نیز باید ارائه شود.

تعیین سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در کانادا

سیرتاپیازمراحل ثبت شرکت در کانادا

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که باید در این زمینه به آن توجه کنید، سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت است. در صورتی که شما سرمایه اولیه ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار کانادایی را در اختیار نداشته باشید، باید از ثبت شرکت در این کشور صرف نظر کنید.

این سرمایه باید به عنوان ملک، پول نقد یا سهام در اختیار بانک ها قرار گیرد. همچنین دولت کانادا از شما وثیقه ای به ارزش ۸۰۰ هزار دلار درخواست می کند. این وثیقه باید به مدت ۵ سال نزد دولت مربوطه نگهداری شود. در این صورت مجوز های لازم برای ثبت شرکت برای شما فراهم می شود.

انجام قرارداد با شرکت های بیمه کانادا

برای اینکه بتوانید کارکنان، خدمات شرکت و کالاهای خود را بیمه کنید، باید تدابیر لازم برای عقد قرارداد با شرکت های بیمه کانادا را انجام دهید. در این نوع بیمه ممکن است قرارداد های ۵ ساله بسته شود که باید در هر دوره تمدید شود.

در مرحله آخر هزینه های مورد نظر برای ثبت شرکت در این کشور بایدپرداخت شود. دراینصورت کلیه مراحل برای ثبت شرکت به پایان می رسد و افراد باید منتظر تاییدیه های لازم از جانب دولت کانادا باشند.

ثبت شرکت در کانادا دارای مراحل پیچیده و قانونی است که هر فردی نمی تواند از عهده آن برآید. به همین دلیل رجوع به وکلای متخصص و بین المللی بسیار ضروری است. با این حال با ثبت شرکت در این کشور سرمایه گذاری عظیمی را در جهت پیشرفت و بهبود شرایط اقتصادی خودایجاد خواهید کرد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک  ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.