بهترین شرکت ثبت برند مواد غذایی در ایران

0

بهترین شرکت ثبت برند مواد غذایی در ایران : نام تجاری یا برند ترکیبی از سمبل، نشانه، علامت یا ترکیبی از آن ها است که موجب شناسایی محصول، تمایز آن از سایر محصولات و انتقال یک مفهوم به مشتری می شود. با گذشت زمان برند های مواد غذایی زیادی توسط شرکت های ثبت برند مواد غذایی، به ثبت رسیده اند.

بهترین شرکت ثبت برند مواد غذایی در ایران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : نیاز به مواد غذایی همواره یکی از مهم ترین نیاز های بشر بوده و همانطور که گفته شد؛ شرکت های زیادی این کار را انجام می دهند. اما باید توجه داشته باشید که جهت به ثبت رساندن برند مواد غذایی خود آن را به بهترین شرکت ثبت برند مواد غذایی در ایران واگذار کنید. شرکت ثبت فردا یکی از این شرکت ها بوده که کلیه امور ثبت برند را انجام داده و کاملاً قانونی است. در ادامه به بررسی بهترین شرکت ثبت برند مواد غذایی می پردازیم.

ویژگی بهترین شرکت های ثبت برند مواد غذایی

شرکت هایی که برند مواد غذایی را به ثبت می رسانند، باید دارای ویژگی هایی بوده که آن ها را از سایر شرکت ها متمایز سازد. برای مثال برخی شرکت ها، فرایند ثبت برند را در زمان طولانی تری انجام داده و برای جذب مشتری به آن ها اطلاعات غلطی می دهند. این موضوع باعث سردرگمی مشتریان شده و معایب زیادی را برای آن ها در پی خواهد داشت. همچنین رفت و برگشت های پرونده، رد شدن اسامی و طبقات انتخابی مشتری همه در اثر کمبود تجربه این شرکت ها و استعلام برند قبل از ثبت است.

بهترین شرکت ثبت برند مواد غذایی در ایران، جهت ثبت برند مواد غذایی شما زمان زیادی را صرف نکرده و در کوتاه ترین زمان برند شما را به ثبت می رساند. این شرکت ها با دریافت هزینه معقول و نه نجومی کلیه مراحل مربوط به ثبت برند شما را انجام می دهند.

استعلام برند مواد غذایی قبل از ثبت

استعلام گرفتن از برند انتخاب شده قبل از هر چیزی مهم ترین مرحله ثبت برند مواد غذایی توسط بهترین شرکت است. شرکتی که امور ثبت برند را انجام می دهد، باید ابتدا از نام برند استعلام گرفته و آن را نادیده نگیرد. استعلام برند مواد غذایی به دلیل تنوع بالا در این صنعت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و فرد متقاضی را تا حدودی نسبت به تایید یا رد برند خود مطلع می سازد.

مدارک مورد نیاز بهترین شرکت ها جهت انجام امور ثبت برند مواد غذایی

جهت به ثبت رساندن برند مواد غذایی باید مدارک لازم را به شرکت ارائه کنید. در واقع شرکتی که در راستای به ثبت رساندن مواد غذایی در جایگاه خود بهترین باشد، مدارک ذیل را از شما دریافت می کند. این مدارک به ترتیب اشخاص حقیقی و حقوقی شامل موارد زیر می شود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند مواد غذایی برای اشخاص حقیقی

  • کپی از اصل شناسنامه و کارت ملی فرد متقاضی
  • اگر برندی که برای مواد غذایی خود انتخاب نموده اید لاتین باشد، فرد متقاضی باید کارت بازرگانی و کپی آن را به شرکت ارائه کند.
  • فرد متقاضی باید دارای فعالیت اقتصادی بوده و به همین منظور یک مدرک شغلی به شرکت ثبت برند ارائه کند.
  • فرد متقاضی برای ثبت برند مواد غذایی خود باید نمونه هایی از برند خود را ارائه کند. این نمونه باید در قالب تصویر یا نمونه گرافیکی در ابعاد ۱۰×۱۰ آماده و ارائه شود.
  • اگر کار ثبت برند مواد غذایی را وکیل انجام می دهد، باید وکالت نامه خود و کپی برابر اصل را به شرکت ارائه کند.

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقوقی

  • کپی از اصل مدارک شناسایی مدیر عامل به عنوان نماینده اصلی برای ثبت برند مواد غذایی. این مدارک شامل کپی از شناسنامه و کارت ولی وی می شود.
  • برای اثبات شخصیت حقوقی فرد متقاضی باید کپی برابر اصل از روزنامه تاسیس شرکت و روزنامه آخرین تغییرات شرکت، به شرکت ثبت برند مواد غذایی ارائه شود.
  • همانند مدارک مورد نیاز برای افراد حقیقی که در بالا ذکر شد، فرد وکیل باید وکالتنامه ارائه داده و از نمونه برند در همان ابعاد به شرکت ارائه شود.

بهترین شرکت های ثبت برند مواد غذایی کلیه این مدارک را هنگام ثبت برند از شما می خواهند. اگر شرکتی این مدارک را از شما نخواست کلاهبردار بوده و از شما سوء استفاده خواهند کرد.

مزایای ثبت برند مواد غذایی توسط بهترین شرکت ها

اگر شرکتی که برای ثبت برند خود انتخاب نموده اید از بهترین شرکت ثبت برند مواد غذایی در ایران باشد، پس باید از مزایای آن مطلع باشید.

قانونی شدن اولین مزیت ثبت برند مواد غذایی توسط بهترین شرکت ها است. این مزیت از مهم ترین ویژگی شما محسوب شده و در مقابل قانون شناخته می شوید. با ثبت قانونی برند مواد غذایی، می توانید از افرادی که از برند شما سوء استفاده می کنند، شکایت کرده و آن ها را مجبور به پرداخت غرامت و تعویض اسم کنید. بهترین شرکت های ثبت برند با ثبت قانونی برند شما دست افراد سود جو در این زمینه را کوتاه کرده و با خیال راحت می توانید به تجارت بپردازید.

ایجاد تمایز دومین مزیتی است که یک شرکت ثبت برند می تواند داشته باشد. ثبت برند مواد غذایی می تواند بسیار سودمند بوده و به راحتی مشتریان مربوط به خود را جذب کند.

سومین مزیتی که یک شرکت معتبر ثبت برند مواد غذایی در ایران دارد، ایجاد دارائی است. اگر برندی که توسط شرکت به ثبت رسانده اید در بازار ارزش و شهرت پیدا کند، خود یک دارائی ارزشمند به شمار می رود.

برند ثبت شده مواد غذایی می تواند اعتباری در مقابل دولت، بانک ها و سرمایه گذاران پیدا کند. گرفتن وام یا پیدا کردن سرمایه گذار هنگامی محقق می شود که برند خود را به ثبت رسانده باشید. ثبت برند مواد غذایی به واسطه بهترین شرکت های ثبت برند، موجب می شود که قانون شما را به رسمیت شناخته و بتوانید کلیه امور بانکی خود را به راحتی انجام دهید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد