وکیل ثبت شرکت در ایتالیا

0

وکیل ثبت شرکت در ایتالیا

وکیل ثبت شرکت در ایتالیا : ایتالیا یکی از کشورهای اروپایی است که افراد زیادی تمایل دارند جهت رونق در کسب و کار خود در این کشور سرمایه گذاری کنند. با ایجاد کسب و کار در این کشور می توانید به روند کار خود سرعتبخشید. جهت ثبت شرکت در این کشور باید با تمامی مراحل قانونی آن کاملا آشنا باشید تا بدون هیچ مشکلی بتوانید ثبت شرکت را انجام دهید.

به دلیل مراحل قانونی پیچیده ای که در این خصوص وجود دارد، بهتر است ثبت شرکت در ایتالیا را به وکیل هایی که اطلاعات کافی در این زمینه دارند، بسپارید. در ادامه در خصوص وکیل ثبت شرکت در ایتالیا و مراحلی که باید طی شود اطلاعات لازم را ذکر خواهیم کرد.

اهمیت وکیل ثبت شرکت در ایتالیا

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همانطور که گفته شد جهت ثبت شرکت شما با مراحل پیچیده ای روبرو خواهید بود. به همین منظور بهتر است قبل از هرگونه اقدامی، اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید تا بدون هیچ مشکلی در کشور ایتالیا سرمایه گذاری کنید.

وکیل های بسیاری در این حوزه فعالیت می کنند که می توانند با دانش و آگاهی بالا در این زمینه، امور ثبت شرکت در ایتالیا را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. با کمک وکیل جهت ثبت شرکت می توانید در هزینه و زمان خود تا حد چشمگیری صرفه جویی کنید.

بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی در خصوص روند حقوقی ثبت شرکت با مشکلات زیادی مواجه شده اند. در صورتی که اگر ثبت شرکت به وکیلی با تجربه سپرده شود، اینگونه مشکلات برای رخ نخواهد داد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در ایتالیا

ثبت شرکت در ایتالیا مانند سایر کشور ها دارای قوانین و مقررات متفاوتی است. قبل از هرگونه اقدامی باید از مدارک مورد نیاز آن اطلاع داشته باشید و آنها را به وکیل ثبت شرکت در ایتالیا تحویل دهید. مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت به شرح زیر است:

  • ارائه کلیه مدارک هویتی فرد تقاضا کننده مانند پاسپورت
  • ارائه مدرکی در خصوص افتتاح حساب بانکی همراه با واریز سرمایه اولیه شرکت
  • تعیین نام شرکت و موضوع فعالیت آن
  • تعیین محل یا آدرس شرکت

مدارک نام برده شده جز اساسی ترین مدارکی است که جهت ثبت شرکت باید به وکیل تحویل دهید، که بتوانند امور ثبت را بدون هیچ مشکلی انجام دهد.

انواع ثبت شرکت در ایتالیا

یکی از مواردی که وکیل ثبت شرکت در ایتالیا باید به آن دقت داشته باشد،نوع شرکتی است که در ایتالیا به ثبت می رسد. اطلاعاتی که باید وکیل ثبت شرکت در این زمینه به آنآگاه باشد به شرح زیر است:

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

حداقل مبلغی که جهت ثبت این نوع شرکت نیاز دارید، مبلغ ده هزار یورو است. سهامداران این شرکت متناسب با میزان سهمی که در شرکت دارند، مسئولیتی به آنها واگذار می شود.

ثبت شرکت تعاونی

این نوع شرکت ها بیشتر به منظور تجارت های بزرگ شکل می گیرد. تعداد سهامداران مورد نیاز برای تاسیس این شرکت ۲ نفر است و موظف به سرمایه گذاری اولیه به ارزش ۱۲۰ هزار یورو هستند. همچنین این سرمایه ها می توانند به سهام در بازار بورس تبدیل شوند.

ثبت شرکت با مشارکت کلی

در این نوع ثبت شرکت ها، حداقل دو شخص حقوقی با یکدیگر همکاری می کنند. در ثبت شرکت با مشارکت کلی نیازی به سرمایه چندانی ندارید و می توانید با مبلغ اندک نیز کسب و کار خود را راه اندازی کنید. در واقع این شرکت به صورت مشارکت کلی تنظیم شده است که هر فردی مسئولیتی را برعهده دارد.

ثبت شرکت با مشارکت محدود

این نوع از ثبت ها تقریبا همانند ثبت شرکت به صورت کلی است. به این صورتکه، یک نفر باید با مسئولیت محدود در شرکت مشغول به فعالیت باشد و دیگری به صورت کلی امور شرکت را در دست داشته باشد.

ثبت شرکت با مشارکت محدود به واسطه سهام

این نوع ثبت شرکت شباهت زیادی به شرکت محدود دارد. در مشارکت محدود می توانند دو یا چند نفر با یکدیگر همکاری داشته باشند. یک نفر با مسئولیت محدود در شرکت فعالیت دارد و دیگری مسئولیت کلی را باید در شرکت انجام دهد.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

در شرکت با مسئولیت محدود در واقع یک فرد حقوقی کلیه مقررات و قوانین را به سهامدارانی که در شرکت سرمایه گذاری کرده اند، خواهد گفت. به این نکته توجه داشته باشید که این نوع از شرکت ها به عنوان تجارت خرد تعیین شده اند. همچنین به خاطر انعطافی که در شرکت وجود دارد در میان خارجیان از محبوبیت زیادی برخوردار است. حداقل سرمایه ای که در ثبت این نوع شرکت باید پرداخت شود، ۱۰ هزار یورو است.

وکیل ثبت شرکت در ایتالیا باید به تمامی انواع شرکت هاآگاهی داشته باشد تا بتواند شما را جهت ثبت به خوبی راهنمایی کند. راهنمایی ها و اطلاعات کافی در این زمینه منجر به انتخاب مناسب برای سرمایه گذاری در کشور ایتالیا خواهد شد.

در نتیجه، اگر قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت را دارید باید قبل از هرگونه اقدامی اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید. با کمک وکیل می توانید تمامی مراحل ثبت شرکت را بدون فوت وقت و به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

با مراجعه به سایت ثبت فردا به راحتی ثبت شرکت خود را به واسطه وکیل انجام می دهید. آنها با داشتن آگاهی و تجربه بالا در این زمینه می توانند به شما کمک کنند. قوانین مختلفی در هر کشور وجود دارد که باید به تمامی قوانین آنهاآگاه باشید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی در فوری ترین زمان ممکن کسب و کار خود را در ایتالیا راه اندازی کنید.

 

 

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک  ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد