فروشگاه فرش وینتیج

0

فروشگاه فرش وینتیج : با توجه به علاقه مندی بسیاری از افراد به فرش های دستبافت و اهمیت فرش های دستبافت قدیمی و کهنه نسبت به فرش های دستبافت جدید، امروزه فرش های ماشینی مشابه فرش های دستبافت کهنه تولید می شوند.

فروشگاه فرش وینتیج

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در واقع فرش وینتیج یا کهنه نما، فرش های ماشینی مشابه فرش های دستبافت هستند که پس از مراحل تولید، طی فرایندی توسط نیروهای متخصص در آن ها انواع ساییدگی، رنگ رفتگی، پوسیدگی وغیره ایجاد می شود. به شکلی که فرش های وینتیج به فرش های دستبافت قدیمی بسیار شباهت دارند.

شما نیز اگر از جمله افراد علاقه مند به فرش های دستبافت قدیمی هستید؛ بهتر است از فرش های وینتیج استفاده کنید. زیرا این فرش ها علاوه بر زیبایی فرش های دستبافت، از ویژگی ها و مزایای فرش های ماشینی برخوردار هستند.

ویژگی های فروشگاه فرش وینتیج

اگر می خواهید فرش وینتیج تهیه کنید؛ باید به فروشگاه های مخصوص این فرش ها مراجعه کنید. در واقع باید به فروشگاهی مراجعه کنید که بهترین فرش وینتیج را بخرید. به همین جهت در ادامه برخی از مهم ترین ویژگی های بهترین فروشگاه های فرش وینتیج را برای شما شرح می دهیم. به طوری که با اطلاع از این ویژگی ها، فرش خود را از بهترین فروشگاه خریداری کنید.

تنوع زیاد در طرح و رنگ

یکی از مهم ترین مسائل در خرید فرش های وینتیج این است که متنوع ترین طرح ها را مشاهده کنید. زیرا فرش های وینتیج در طرح های مختلفی همچون طرح کاشان، طرح ترک، طرح گل افشان، طرح شاه عباسی وغیره تولید می شوند.

بنابراین باید به فروشگاهی مراجعه کنید که دارای فرش های بیشتری باشد. به طوری که فرشی متناسب با دکوراسیون و سلیقه خود را به راحتی پیدا کنید. ضمن اینکه فرش های ارائه شده در فروشگاه مورد نظر شما باید طیف رنگی گسترده ای داشته باشند.

به شکلی که فرشی با بهترین رنگ را از بین دیگر فرش ها انتخاب کنید. در واقع تنوع طرح و رنگ در بهترین فروشگاه فرش وینتیج این فرصت را به شما می دهد که فرش ها را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب ترین فرش را خریداری کنید. به طوری که در انتخاب خود دچار محدودیت نشوید.

قابلیت تعویض فرش وینتیج و گارانتی

یکی از مشکلات افراد در خرید فرش، عدم قابلیت تعویض فرش ها است. زیرا در مواردی فرش انتخابی شما ممکن است، دچار مشکل باشد یا در زمان استفاده، هارمونی لازم را با فضا نداشته باشد. در چنین شرایطی باید فرش خود را از فروشگاهی خریده باشید که بتوانید آن را تعویض کنید.

به همین جهت بهترین فروشگاه های فرش به صورتی هستند که اگر فرش شما ایرادی داشت تا زمانی محدود، قابلیت تعویض دارد. همچنین فرش های این فروشگاه ها دارای گارانتی است. به صورتی که سلامت و عدم مشکل فرش را تضمین می کنند.

زمانی که فرش شما دارای گارانتی باشد؛ دیگر نسبت به بروز مشکل در آن نگران نخواهید بود. زیرا این فروشگاه ها مطابق با گارانتی فرش، آن را تعویض می کنند. همچنین که در رابطه با تعویض فرش هیچ خسارتی از شما دریافت نمی شود.

دریافت مشاوره رایگان

بسیاری از افراد صرفاً نیازمند یک فرش هستند و از بین فرش های مختلف نوع وینتیج آن را می خواهند اما از دیگر ویژگی های فرش ها اطلاعی ندارند. به همین جهت بهترین فروشگاه فرش وینتیج دارای مشاوره رایگان است.

به شکلی که تمامی سوالات شما را در زمینه خصوصیات فرش ها و قیمت آن ها پاسخ می دهند. بنابراین جهت خرید فرشی مناسب و بدون ایراد باید به فروشگاهی مراجعه کنید که پرسنل آن بهترین پاسخگویی را به سوالات شما داشته باشند.

همچنین پرسنل این فروشگاه ها، شرایط و قوانین تعویض فرش، گارانتی فرش، چگونگی خرید، چگونگی ارسال و بسیاری از موارد دیگر را برای شما توضیح می دهند.

خرید فرش وینتیج با قیمت مناسب

یکی از دغدغه های مهم افراد در خرید فرش های وینتیج، قیمت این فرش ها است. زیرا به طور کلی قیمت فرش های وینتیج نسبت به دیگر فرش های ماشینی بیشتر است. بنابراین بهترین فروشگاه فرش وینتیج به گونه ای است که این فرش را با قیمتی مناسب به شما ارائه دهد.

به همین جهت در رابطه با خرید فرش خود بهتر است به سایت های فروش فرش همچون سرای ابریشم مراجعه کنید. زیرا قیمت خرید فرش از فروشگاه فرش به صورت آنلاین بسیار ارزان تر از فروشگاه های سطح شهر است.

ضمن اینکه سایت های فروش فرش بسیاری از هزینه های شما را کاهش می دهند. زیرا این سایت ها فرش انتخابی شما را به صورت رایگان به آدرس مورد نظر ارسال می کنند. همچنین با وجود تنوع زیاد فرش در این سایت ها، می توانید با مقایسه قیمت ها، ارزان ترین فرش را بخرید.

خدمات بهترین فروشگاه فرش وینتیج

دانستید که بهترین فروشگاه فرش وینتیج، سایت های فروش فرش هستند. زیرا این سایت ها علاوه بر تنوع زیاد در طرح، رنگ، نقش، قالب، متراژ و بسیاری از ویژگی های دیگر فرش ها، دارای مشاوره و پشتیبانی رایگان نیز هستند.

اما سایت های فروش فرش، خدمات دیگری نیز دارند که در ادامه برخی از آن ها را برای شما بیان می کنیم.

  • مشاهده نظر دیگر مشتریان در رابطه با فرش ها و ویژگی های آن ها
  • قابلیت سفارش فرش با متراژ، رنگ و طرح مورد نظر
  • ارائه بهترین تخفیف ها در زمان های مختلف
  • ارائه جدیدترین فرش های وینتیج با قیمت مناسب
  • و بسیاری خدمات دیگر

بنابراین جهت خرید فرش وینتیج خود به سایت های فروش فرش همچون سرای ابریشم مراجعه کنید. به طوری که ضمن برخورداری از بهترین خدمات، کم ترین هزینه را پرداخت خواهید کرد.

 

اگر فرش وینتیج انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد