فرش ماشینی پشم

0

فرش ماشینی پشم : فرش های ماشینی یک نوع از فرش هستند که بسیاری از افراد جهت کاهش هزینه های خود به تهیه این فرش ها می پردازند. از آنجایی که فرش های دستبافت قیمت های سرسام آوری دارند؛ امروزه فرش های ماشینی جایگزین آن ها شده است.

فرش ماشینی پشم

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : نکته مهم در رابطه با فرش های ماشینی تنوع زیاد آن ها است. به طوری که این فرش ها بر اساس متراژ، طرح، رنگ، نقش، مدل، شانه و بسیاری موارد دیگر انواع مختلفی دارند. یکی از دسته بندی های اصلی فرش های ماشینی مطابق با جنس فرش است که شما می توانید با توجه به سلیقه خود این فرش را از سرای ابریشم تهیه کنید.

در ادامه با توجه به مرغوبیت و کیفیت زیاد فرش ماشینی پشم، ویژگی ها و چگونگی قیمت این فرش را برای شما توضیح می دهیم. به شکلی که پس از مطالعه این مقاله بهترین فرش پشم را جهت رفع نیاز خود تهیه کنید.

فرش ماشینی پشم چگونه است؟

به طور کلی فرش های دارای تار و پود، چله و الیاف هستند که هر یک از این نخ ها ممکن است جنسی متفاوت داشته باشند. تنوع در جنس نخ های یک فرش، تفاوت کاربرد فرش ها را به همراه دارد. به شکلی که هر جنسی از فرش متناسب با آب و هوا و منطقه ای بخصوص است.

یکی از مرغوب ترین فرش ها، فرش های پشمی هستند. فرش پشمی به صورتی است که تمامی نخ های به کار رفته در آن جنس پشمی دارد. در واقع تار و پود، پرز، زیگزاگ ریشه و چله فرش از جنس پشم خالص و ضد بید است.

ویژگی های فرش ماشینی پشم

فرش پشمی همچون بسیاری از فرش ها، ویژگی های بخصوصی دارد که آن را از انواع دیگر متمایز می کند. از جمله خصوصیات فرش های پشمی که باعث مرغوبیت و کیفیت آن شده است را در ادامه برای شما شرح می دهیم. به گونه ای که با اطمینان بیشتر این فرش را بخرید.

متناسب با آب و هوای مختلف

منحصر به فرد ترین خصوصیت فرش های پشمی هماهنگی آن ها با آب و هوای فضای مورد نظر شما است. به طوری که در سرمای هوا این فرش گرم است و در فصل تابستان خنکی بی نظیری دارد. به همین دلیل برخلاف بسیاری از فرش ها، از فرش پشمی در هر آب و هوایی می توان استفاده کرد.

در خرید فرش ماشینی پشمی نسبت به چگونگی استفاده از آن و رطوبت یا حرارت موجود در فضا نگران نباشید. از این فرش در منازل، رستوران ها، کافه ها، دفاتر اداری و بسیاری مکان های دیگر می توان استفاده کرد.

ماندگاری زیاد

ماندگاری و طول عمر فرش یکی از مهم ترین مسائلی است که افراد در زمان خرید به آن توجه دارند. زیرا فرش وسیله ای نیست که آن را در زمان کوتاه بتوان تعویض کرد. به همین دلیل باید فرشی را بخرید که در برابر هرگونه آسیب و فرسایش مقام باشد.

فرش ماشینی پشمی با توجه به جنس مرغوب الیاف به کاررفته در آن، از جمله ماندگارترین فرش ها است. به طوری که با خرید یک فرش پشمی می توانید سال ها از آن استفاده کنید. خصوصا اینکه فرش های پشمی مقاومت بسیاری در برابر آتش و سوختگی دارند.

قابل شستشو

فرش ها یکی از لوازمی هستند که در فواصل زمانی بسیار کوتاه، کثیف می شوند. زیرا فرش ها زیر پا هستند و به طور مداوم روی آن ها راه می رویم. به همین جهت همه به دنبال فرش هایی هستند که قابلیت شستشو داشته باشند.

فرش ماشینی پشمی یکی از بهترین فرش هایی است که بسیار راحت شسته می شود. ضمن اینکه فرش های پشمی با توجه به الیاف طبیعی به کاررفته در آن ها، رطوبت را از خود عبور می دهند و در زمانی بسیار کوتاه خشک می شوند. به شکلی که با مشاهده هرگونه کثیفی بر فرش به سادگی و در مدتی کوتاه می توانید آن را شسته و مجددا استفاده کنید.

عدم تغییر کیفیت

فرش ها از آنجایی که بسیار پاخورده می شوند؛ باید جنسی داشته باشند که در طول زمان کیفیت آن ها تغییر نکند. زیرا بسیای از فرش ها مرغوبیت کافی را نداشته و پس از مدتی کوتاه تغییر شکل می دهند یا پرز های آن ها از بین می رود.

اما فرش پشم نوعی از فرش است که هرگز در طول زمان نرمی و لطافت خود را از دست نمی دهند. علت این ویژگی بخصوص فرش های پشمی، الیاف طبیعی است که در بافت آن استفاده می شود. بنابراین با خرید فرش پشمی و شستشوی مناسب آن، فرشی نرم و لطیف را جهت استفاده در سال های زیاد برای خود تهیه خواهید کرد.

چگونه فرش ماشینی پشم را ارزان بخریم؟

همانطور که می دانید با توجه به کیفیت و مرغوبیت زیاد فرش های پشمی، قیمت آن ها نیز بسیار زیاد است. بنابراین اگر به دنبال تهیه فرش پشمی هستید اما هزینه کافی جهت خرید این فرش را ندارید؛ به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

در خرید آنلاین به دلیل عدم لمس جنس فرش و مقایسه حضوری، قیمت فرش ها ارزان تر است. در عین حال با مراجعه به سایت های فروش فرش، تصاویر فرش های مختلف را مشاهده می کنید و ویژگی های آن ها در معرض دید شما قرار می گیرد.

سپس به صورت آنلاین و مجازی هزینه فرش را پرداخت کرده و فرش انتخابی خود را خریداری می کنید. همچنین یکی از مزیت های سایت های فروش فرش این است که فرش خریداری شده را به صورت رایگان ارسال می کنند.

ضمن اینکه در خرید آنلاین از مشاوره رایگان در رابطه با چگونگی کیفیت و قیمت فرش ها، برخوردار می شوید. بنابراین جهت خرید فرش پشمی ماشینی با کیفیت و قیمت ارزان می توانید به سایت های مربوطه به خرید فرش که به صورت آنلاین فعالیت می کنند، مراجعه کنید.

 

اگر فرش ماشینی انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد