فرش ماشینی اسپرت

0

فرش ماشینی اسپرت : فرش ها به طور کلی دارای دو نوع ماشینی و دستبافت هستند. فرش های ماشینی از آن دسته فرش ها هستند که در کارخانه های فرش بافی با استفاده از دستگاه ها و ابزارهای مخصوص بافته می شوند. فرش های دستبافت اما، روش تولید متفاوتی دارند.

فرش ماشینی اسپرت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همانطور که از عنوان این فرش ها مشخص است؛ فرش های دستبافت توسط افرادی ماهر و بدون استفاده از هیچ دستگاهی بافته می شوند. از آنجایی که قیمت فرش های دستبافت بسیار زیاد است؛ امروزه مردم به دنبال خرید فرش های ماشینی هستند.

شما نیز جهت کاهش هزینه ها، به خرید فرش ماشینی جهت استفاده در منزل، محل کار، رستوران، کافه و هر مکان دیگری بپردازید. بنابراین در ادامه انواع فرش های ماشینی و بهترین آن ها یعنی فرش ماشینی اسپرت را به شما معرفی می کنیم.

انواع فرش ماشینی

فرش های ماشینی بر اساس طرح، رنگ، جنس، متراژ، نقش و بسیاری ویژگی های دیگر به انواع مختلفی تقسیم می شوند. اما اصلی ترین دسته بندی فرش های ماشینی مطابق با طرح آن ها است. به طوری که فرش های ماشینی طرح هایی همچون طرح گل افشان، خشتی، ترک، اسپرت، فانتزی وغیره دارند.

هر یک از این طرح ها نیز بر اساس نوع متراژ، جنس و شانه به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. به عنوان مثال فرش های ماشینی گل افشان در رنگ ها، اندازه ها و جنس های مختلف تولید می شوند. این حجم از تنوع در تولید فرش های ماشینی به دلیل تفاوت سلایق افراد است.

از آنجایی که امروزه پرطرفدارترین فرش ماشینی، فرش اسپرت است؛ در ادامه به بیان ویژگی ها و چگونگی قیمت این نوع فرش می پردازیم. طوری که پس از مطالعه این مقاله بتوانید بهترین فرش ماشینی اسپرت را برای مکان مورد نظر خود خریداری کنید.

ویژگی های فرش ماشینی اسپرت

فرش اسپرت یکی از بهترین طرح های فرش است که افراد زیادی را به خود جذب می کند. از جمله مهم ترین دلایل جذب مشتری زیاد به این فرش ها، قابلیت هارمونی آن ها با انواع دکوراسیون و مکان های مختلف است. طوری که هر فرد با هر سلیقه ای و در هر مکانی، می تواند این نوع فرش را تهیه کند.

در ادامه برخی از ویژگی های اصلی فرش اسپرت که باعث ایجاد هارمونی در دکوراسیون های مختلف می شود را، برای شما بیان می کنیم.

تنوع کم در رنگ بندی و سادگی

همانطور که می دانید، فرش ها در رنگ های مختلفی همچون گردویی، کرم، لاکی، آبی فیروزه ای وغیره تولید می شوند. همچنین در بافت هر فرش شاید صدها رنگ به کاررفته باشد. به طوری که هر یک از گل های فرش شما ترکیبی از ده ها رنگ خواهد بود.

این حجم از تنوع رنگ در فرش ها، خصوصا در فرش های کلاسیک و طرح سنتی باعث شلوغی و آشفتگی فضای شما می شود. به همین جهت امروزه فرش های ماشینی اسپرت تولید می شود که آرامش و سادگی را به همراه دارند.

زیرا در این فرش ها شاید فقط چند رنگ انگشت شمار به کار رفته باشد. به طوری که فرش انتخابی خود را به راحتی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می کنید. همچنین که در صورت اسباب کشی یا تغییر دکوراسیون نسبت به عدم هماهنگی فرش خود، نگران نخواهید بود. ضمن اینکه تنوع کم در رنگ فرش های اسپرت آرامش و زیبایی بسیاری در فضای شما ایجاد می کند.

طرح های ساده و شیک

فرش های ماشینی در طرح های متنوعی همچون لچک ترنج، گل افشان، خشتی، ترک، کاشان وغیره تولید می شوند. هر یک از این فرش ها سرشار از گل ها و بوته های مختلف است. به طوری که فرش های گل افشان سراسر گل و بوته هستند که شما می توانید این طرح های بسیار متنوع را از سرای ابریشم تهیه کنید.

برخی افراد از این حجم شلوغی در فرش خود بیزار هستند. زیرا نه تنها سادگی فضا را از بین می برد؛ بلکه با دکوراسیون های اسپرت و مدرن، هارمونی مناسبی ندارد. به همین جهت فرش ماشینی اسپرت نسل جدیدی از فرش ها را معرفی می کند که طرح های بسیار ساده ای دارند.

در این فرش ها از گل و بوته کمتر استفاده می شود و به جای آن ها در فرش اسپرت خطوط بهم ریخته و مورب، اشکال هندسی، یک طرح ساده وغیره را مشاهده می کنید. از این فرش ها در تمامی مکان ها همچون منازل، آشپزخانه ها، دفاتر اداری، کافه ها، رستوران ها و بسیاری محل های دیگر می توان استفاده کرد.

ارزانی فرش ماشینی اسپرت نسبت به دیگر فرش ها

یکی از مهم ترین مسائل در خرید فرش ماشینی، قیمت آن است. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم؛ فرش های ماشینی به دلیل قیمت بالای فرش های دستبافت تولید می شوند. همچنین بین فرش های ماشینی، نوع اسپرت آن ها ارزان تر است.

زیرا در این فرش ها، رنگ های زیادی به کار نرفته است. ضمن اینکه طرح فرش های اسپرت بسیار ساده است و هزینه ای جهت طرح های پیچیده و سختی بافت آن ها، دریافت نمی شود. همچنین جهت پرداخت هزینه کم تر برای خرید فرش اسپرت، بهتر است این فرش را به صورت آنلاین تهیه کنید.

جهت راحتی شما سایت های فروش فرش وجود دارند که با مراجعه به آن ها، ضمن مشاهده تصاویر و توضیحات مربوط به فرش مورد نظر خود، می توانید آن را به صورت اینترنتی و مجازی خریداری کنید. طوری که هزینه خرید فرش به صورت آنلاین بسیار ارزان تر از خرید حضوری است.

همچنین یکی از بهترین خدمات سایت های فروش فرش  این است که فرش انتخابی شما را به صورت رایگان ارسال می کنند. بنابراین جهت تجربه آرامش و سادگی در منزل یا محل کار خود، به خرید فرش ماشینی اسپرت به صورت آنلاین بپردازید.

فرش های ماشینی اسپرت نسبت به فرش های دستبافت قیمت کمتری دارند و در عین ساده تر بودن، دارای تنوع رنگی کمی هستند. در نتیجه بافت ساده و آرامش بخش آن ها برای فضاهای کلاسیک مناسبت تر است.

 

اگر فرش ماشینی انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد