ثبت شرکت در کانادا تضمینی ارزان و فوری

0

ثبت شرکت در کانادا تضمینی ارزان و فوری : کانادا به عنوان سرزمین فرصت ها شناخته می شود. زیرا دولت فدرال این کشور همواره به جذب سرمایه گذاری ها از سراسر جهان اهمیت زیادی می دهد. بنابراین قوانین این کشور به گونه ای تدوین شده اند که فرصت را برای سرمایه گذاری و شروع یک کسب و کار جدید ایده آل به همه می دهد. فرایند ثبت شرکت در این کشور توسط شرکت هایی که به عنوان وکلای حرفه ای در کانادا عمل می کنند؛ امکان پذیر است.

ثبت شرکت در کانادا تضمینی ارزان و فوری

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به گفته بسیاری از کارشناسان، ثبت شرکت در کانادا تضمینی ارزان و فوری یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری محسوب می شود. بنابراین کسب اطلاعات و جزئیات کافی در این زمینه به فرایند ثبت شرکت کمک مهمی می کند. برای بسیاری از کارآفرینان اهمیت دارد که قیمت های پایینی را جهت ثبت شرکت در کانادا بپردازند. وب ­سایت ثبت فردا فرصتی را در اختیار این دسته از سرمایه گذاران خواهد گذاشت.

جهت ثبت شرکت در کانادا باید چه هزینه ای پرداخت کنیم؟

اگرچه ثبت شرکت در این کشور بسیار ایده آل است و به عنوان یک فرصت دیده می شود؛ اما صاحبان ایده های خلاقانه تمایل دارند بدانند که چه مبلغی را باید جهت ثبت شرکت در کانادا هزینه کنند؟! بدیهی است که تمام درخواست هایی که شما به صورت قانونی در دولت فدرال کانادا جهت دریافت مجوزها دارید؛ هزینه هایی را در بر خواهد داشت.

اینکه چه مبلغی را برای هر یک از مراحل می پردازید تا اندازه زیادی به نرخ ارز بستگی دارد. با توجه به اینکه در بازار ارز کشور ما بی ثباتی های زیادی وجود دارد؛ امکان اعلام نرخ مشخص شده ای وجود ندارد. اما مساله ای که کاملا شفاف است؛ مبلغ ۸۰۰ هزار دلاری است که باید به عنوان وثیقه نزد دولت کانادا به امانت بگذارید.

بدیهی است که اگر شما امکان پرداخت چنین وثیقه ای و تراکنش های مالی در حدود ۱۶۰۰ هزار دلار را دارید؛ مشکلی بابت هزینه های دیگر نخواهید داشت. ثبت شرکت در کانادا تضمینی ارزان و فوری صرفا یک تبلیغ نیست و شرکت ثبت فردا با سابقه ای که در این حوزه دارد؛ این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

آیا امکان ثبت شرکت در کانادا به صورت فوری وجود دارد؟

اگرچه تمام مراحل قانونی ثبت شرکت باید طبق روند معمول انجام شود؛ اما وجود یک وکیل حرفه ای و کاربلد سرعت فرایند ثبت را به شکل چشمگیری افزایش می دهد. وکلای با تجربه ای که به عنوان وکیل قانونی شما جهت ثبت شرکت در کانادا اقدام می کنند؛ به خوبی تمام فرایندهای قانونی کانادا را می شناسند و بعضی مواقع با روش هایی به شکلی قانونی برخی از فرآیندها را با سرعت بیشتری طی می کنند.

اما شما به عنوان یک مبتدی، بسیاری از این راه های فرار را نمی دانید یا قوانین حقوقی کشور کانادا را نمی شناسید. در این صورت نه تنها با مشکل مواجه می شوید؛ بلکه فرایند ثبت شرکت با سرعت کمتری نیز پیگیری می شود و در مواردی منجر به پرداخت هزینه های بیشتری برای شما می شود. بنابراین اگر تجربه یا اطلاعاتی در این زمینه ندارید؛ حتما کار را به دست یک فرد حرفه ای بسپارید!

آیا می توان به تضمین شرکت های ثبتی اعتماد کرد؟

یکی از شعارهای شرکت هایی که در حوزه ثبت شرکت فعالیت می کنند؛ کار تضمینی آن ها است که مشتریان زیادی را جلب می کند. اما تا چه اندازه این شعار قابل اعتماد است؟! بهتر است در این صورت به سوابق شرکت مذکور نگاهی بیندازید و مقیاس فعالیت ها و موفقیت های آن را بسنجید. مسلما شرکت هایی که تعداد ثبتی های بیشتری داشته اند؛ قابل‌اعتمادتر هستند.

در واقع شرکت های ثبت این تضمین را بر اساس اعتبار و تجربه ای که در این حوزه دارند؛ ارائه می دهند. وجود وکلای حرفه ای و مجرب، کادر حقوقی و متخصص در فرایندهای ثبت برند از جمله عواملی است که به شرکت ها این امکان را می دهد که به قابلیت های خود اطمینان داشته باشند. سپس این اطمینان از فعالیت خود را در قالب تضمین هایی به مشتریان ارائه می دهند. به عنوان مثال وب­سایت ثبت فردا از جمله شرکت هایی است که با در اختیار داشتن افراد متخصص در این زمینه امکان درج تبلیغاتی با مضمون ثبت شرکت در کانادا تضمینی ارزان و فوری را دارد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت به صورت فوری

قبل از هر چیز باید با حداقل شرایطی که کشور کانادا برای سرمایه گذاری تعیین کرده است؛ آشنایی داشته باشید و مدارک مورد نیاز را در اختیار شرکت های ثبت قرار دهید. مدارکی که به هویت و مشخصات مدیر یا مدیران، شرکا و سهامداران حقیقی و حقوقی مربوط می شود؛ اهمیت دارد. تمام مدارک معتبر این افراد باید در اختیار شرکت ثبتی قرار داشته باشد.

فرم ها و درخواست هایی در این زمینه وجود دارد که نیاز به امضا و تایید شما دارند. اظهارنامه ها، شرکت نامه، تقاضانامه و اساسنامه های مربوطه را با درج امضای خود تایید کنید. از طرفی شرکت های ثبتی به اطلاعاتی نظیر فرم های بیمه احتیاج دارند. این فرم ها مربوط به تمام پرسنل شرکت است و باید تمام اطلاعات از اولین روز بیمه شدن تا به آن روز در مجموع مشخصات موجود باشد.

همچنین وجود فرم ها و اظهارنامه های مالیاتی از دیگر مدارک ضروری است. بر این اساس مدیران یا اعضای شرکت باید فرم های مربوطه را مهیا سازند و از صحت اطلاعات مندرج در آن مطمئن باشند. از طرفی باید اطلاعاتی از فرایند ثبت شرکت شما در اتاق بازرگانی کشور موجود باشد، وگرنه تمام اقدامات شما غیرقانونی محسوب می شود. بنابراین فرم هایی که جهت ثبت شرکت مذکور به تاییدیه نهایی رسیده اند را به همراه دیگر مدارک هویتی مدیران و سهامداران به محل اتاق بازرگانی ارسال کنید.

توجه داشته باشید که از درستی اطلاعاتی که در هر یک از این مدارک وجود دارد؛ مطمئن شوید! در صورتی که در فرایند قانونی، خلاف اطلاعات ارائه شده احراز شود؛ عواقب آن به عهده شما خواهد بود و شرکت ها هیچ مسئولیتی در این خصوص قبول نمی کنند. زیرا همواره در طول فرایند ثبت شرکت این موضوع به افراد خواهان بارها تذکر داده می شود!

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد