ثبت برند مواد غذایی با کمترین هزینه ممکن

0

ثبت برند مواد غذایی با کمترین هزینه ممکن : مواد غذایی همواره از مهم ترین نیاز های بشر بوده و بازاری مناسب برای تجارت جهت کسب درآمد محسوب می شود. فعالان تجاری و اقتصادی با ثبت برند مواد غذایی، تولیدات خود را بالا برده و باعث افزایش مشتریان می شوند. بنابراین با ثبت برند مواد غذایی شما یک گام از بقیه رقبا جلوتر هستید.

ثبت برند مواد غذایی با کمترین هزینه ممکن

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بیشتر مردم به دنبال مواد غذایی هستند که کیفیت مطلوبی داشته و صاحب نام باشد؛ زیرا محصول غذایی که برند آن به ثبت رسیده باشد از کیفیت لازم و مطلوب برخوردار است. با توجه به حجم انبوه تولیدات و رقابت تولید کنندگان در محصولات مشترک، انتخاب مشتریان بر اساس عواملی صورت می گیرد که مهم ترین آن برند است. ثبت برند روندی دارد که باید آن را طی نمود تا برند خود را به ثبت برسانید. ثبت برند مواد غذایی با کمترین هزینه ممکن برای شما از مزایایی برخوردار است که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

نحوه ثبت برند مواد غذایی با کمترین هزینه ممکن

انتخاب و ثبت برند مواد غذایی، از جمله اموری است که جهت ثبت برند مواد غذایی خود باید به آن توجه نمود. شما می توانید این کار را به دو روش انجام دهید؛ اولین روش به صورت حضوری بوده و دومین روش به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت است. اگر قصد دارید برند مواد غذایی خود را به ثبت برسانید به شما پیشنهاد می کنیم که این کار را از طریق سایت انجام دهید تا کمترین هزینه را برای شما در پی داشته باشد. در ادامه به مراحل ثبت برند مواد غذایی از طریق اینترنت خواهیم پرداخت.

مراحل ثبت برند مواد غذایی از طریق سایت

اگر می خواهید ثبت برند مواد غذایی شما با کمترین هزینه ممکن انجام بگیرد، بهترین کار این است که به اپلیکیشن های موجود برای ثبت برند مراجعه کنید. یکی از این اپلیکیشن ها، اپلیکشین ثبت فردا است که به شما در کاهش هزینه های ثبت برند کمک خواهد کرد. حال برای ثبت برند از طریق سایت باید مراحلی را طی کرده و آن را تکمیل کنید.

ابتدا به پایگاه اینترنتی مالکیت صنعتی قسمت ثبت علائم تجاری مراجعه کرده و اظهار نامه ثبت برند را در سامانه تکمیل کنید. پس از آن در سامانه اینترنتی لینک ثبت نام وجود دارد که باید  روی آن کلیک کنید. بعد از کلیک روی ثبت نام وارد اولین مرحله شده و مراحل ثبت نام به ترتیب زیر باید انجام دهید.

– انتخاب نوع اظهار نامه

– اطلاعات و مشخصات مالک را وارد می کنید. این اطلاعات بر اساس حقیقی یا حقوقی بودن افراد باید وارد سایت شود. اگر فرد از وکیل یا نماینده قانونی استفاده می کند باید مشخصات ثبت کننده قید شود.

– بارگذاری مدارک مورد نیاز (در ادامه به معرفی مدارک مورد نیاز خواهیم پرداخت). مدارک را باید اسکن نمود.

– بررسی دوباره و تایید اطلاعات و مدارک.

– پرداخت هزینه ثبت برند مواد غذایی از طریق درگاه اینترنتی.

– دریافت شماره اظهار نامه و رمز از طریق اینترنت. پس از اتمام مراحل ثبت نام و تکمیل آن، سیستم نام کاربری کلمه عبور و کد رهگیری را به شخص ارسال می کند.

پس از انجام دادن این مراحل و به اتمام رساندن مراحل ثبت برند مواد غذایی از طریق اینترنت، نوبت به امضای نسخه تایید شده می رسد. فرد باید این نسخه را با مدارکی برابر اصل شده باشد همراه با فیش به آدرس مرکز ارسال نماید.

تمام مراحلی که ذکر شد جهت ثبت برند مواد غذایی با کمترین هزینه ممکن است و به شما در کاهش هزینه ها کمک خواهد کرد.

مزایای ثبت برند مواد غذایی از طریق اینترنت

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت باید این نکته را بدانید که ثبت برند مواد غذایی از طریق اینترنت برای شما مزایایی را به همراه خواهد داشت. از جمله مزایای آن می توان به کاهش هزینه در رفت و آمد اشاره کرد. با ثبت برند از طریق سایت هیچ گونه هزینه رفت و آمدی نداشته و به راحتی در منزل می توانید کار خود را انجام دهید.

همچنین در این روش شما در وقت خود صرفه جویی کرده و دیگر مجبور نیستید زمان زیادی را صرف ثبت برند مواد غذایی خود کنید. قانونی شدن، ایجاد تمایز، ایجاد دارائی و دیگر موارد از مزایای ثبت برند مواد غذایی از طریق اینترنت محسوب می شود.

مدارک مورد نیاز جهت تقاضای ثبت برند مواد غذایی

اگر قصد به ثبت رساندن برند مواد غذایی خود را دارید، باید مدارک خود را به شرکت هایی که کمترین هزینه را از شما دریافت می کنند، ارائه کنید. این مدارک شامل موارد زیر می شوند:

  • مدارک هویت اشخاص حقیقی که شامل کپی شناسنامه و کپی کارت ملی می شود.
  • مدارک هویت اشخاص حقوقی که شامل آگهی تاسیس و هر گونه تغییرات می شود.
  • اگر برندی که برای مواد غذایی خود انتخاب می کنید، لاتین باشد باید کارت بازرگانی داشته و کپی آن را به شرکت ثبت برند ارائه کنید.
  • باید مدارکی که نشان دهنده فعالیت شما در حوزه غذایی باشد و می خواهید علامت آن را ثبت کنید به شرکت ارائه دهید.
  • کپی از جواز تاسیس، پروانه ساخت یا هرگونه مجوز فعالیت برای اشخاص حقوقی.

مدارکی که در بالا ذکر شد از مدارک مهمی بود که هنگام ثبت برند باید به شرکت ثبت برند ارائه شود.

بسیاری از مردم تصور می کنند که اگر موسسه ای هزینه کمی از مشتری برای به ثبت رساندن برند آن ها انجام می دهد شاید یک جای کار به مشکل بر بخورند. در حالیکه این یک باور غلط بوده و شرکت هایی که برند مواد غذایی شما را با کمترین هزینه به ثبت می رسانند، ممکن است از بسیاری شرکت هایی که هزینه هنگفتی دریافت می کنند، بهتر باشد. در این مقاله سعی کردیم به شما کلیه مراحل به ثبت رساندن برند مواد غذایی که کمترین هزینه را برای شما داشته باشد، ذکر کنیم. با مطالعه این مطلب و آگاهی از مدارک لازم و مراحل مورد نیاز اقدام به ثبت برند مواد غذایی خود کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد