بزرگترین شرکت ثبت برند در کانادا

0

بزرگترین شرکت ثبت برند در کانادا

بزرگترین شرکت ثبت برند در کانادا : کانادا جزء آن کشور هایی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. به دلیل وجود منابع معدنی و شرایط سرمایه گذاری در این کشور بسیاری از مردم تصمیم به اقامت و ایجاد شرکت هایی برای کسب و کار می گیرند. آن ها برای اینکه در شغل خود پیشرفت کرده و مشتریان زیادی را به خود جذاب کنند، تصمیم به ثبت کردن برند خود می گیرند.

به همین منظور شرکت هایی در کانادا برای امور ثبت برند به وجود آمده اند که برند شرکت شما را به ثبت برسانند. در این مقاله قصد داریم مزایای ثبت برند و ویژگی های بزرگترین شرکت ثبت برند در کانادا را برای شما شرح دهیم.

بزرگترین شرکت ثبت برند در کانادا دارای چه ویژگی هایی است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : پیش از مراجعه به شرکت های ثبت برند، باید از مطمئن بودن شرکت ثبت برند اطمینان حاصل بفرمایید. بهترین شرکت های ثبت برند در کانادا که از ایران امور ثبت برند شما را پیگیری می کنند، باید ویژگی هایی که در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد.

بزرگترین شرکت ثبت برند در کانادا پیش از هر چیزی ابتدا اقدام به استعلام از برند مورد نظر شما می کند. این امر موجب می شود تا شما از بابت تکراری نبودن برند اطمینان حاصل کنید. در صورت وجود هر گونه برند مشابه باید آن را عوض کرده و به فکر برند دیگری برای شرکت خود باشید.

همچنین این شرکت ها امور ثبت برند شما را در کمترین زمان ممکن انجام داده و به شما تحویل می دهند. باید توجه داشت که اگر شرکتی امور ثبت برند را به درستی انجام دهد، می تواند برند شما را در کمترین زمان ممکن به ثبت رسانده و تحویل شما دهد.

بهترین شرکت ثبت برند باید برند شما را به صورت تضمین شده طراحی کند و تحویل دهد؛ برندی که برای ثبت در نظر گرفته اید، نباید قابلیت سو استفاده از آن وجود داشته باشد.

با افزایش شرکت های ثبت برند در کانادا، بسیاری از کلاهبرداران و سود جویان از این موقعیت سو استفاده کرده اند. برای مثال امور ثبت برند شرکت خود در کانادا را انجام می دهید؛ ولی در این کشور هیچ برندی از سمت شما به ثبت نرسیده است. به همین منظور باید توجه داشته باشید که شرکتی که امور ثبت برند شما در کانادا را انجام می دهد، حتماً مجوز و پروانه کسب و کار را داشته باشد. به علاوه بزرگترین شرکت ثبت برند در کانادا از شما کمترین هزینه را دریافت کرده و در عوض کلیه امور شما را از صفر تا صد انجام می دهند.

شرکت ثبت فردا از جمله شرکت هایی است که کلیه امور ثبت برند شما را در کانادا انجام داده و برند شما را به ثبت می رساند. این موسسه با دریافت کمترین هزینه از مشتری و در عوض تحویل کار فوری با کیفیت بالا تاکنون توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند.

مزایای ثبت برند توسط بزرگترین شرکت ثبت برند در کانادا

قانونی شدن اولین مزیتی است که به واسطه ثبت برند به وجود می آید. اگر برند شرکت خود را توسط بزرگترین شرکت ثبت برند در این کشور به ثبت برسانید، در مقابل قانون شناخته می شوید. منظور از شناحته شدن این است که می توانید از افرادی که از برند شما استفاده می کنند، شکایت کرده و آن ها را مجبور به پرداخت غرامت کنید. با ثبت قانونی برند خود توسط بزرگترین شرکت ثبت برند، شرکت های دیگر دست به سوءاستفاده از برند شما نزده و با خیال راحت می توانید به تجارت بپردازید.

ایجاد تمایز دومین مزیتی است که به واسطه ثبت برند خود می توانید به دست بیاورید. ثبت برند علاوه بر شما برای مشتریان نیز می تواند سود مند باشد. آن ها به راحتی می توانند محصول یا خدمات مورد نظر برند شما را پیدا کرده و از آن استفاده کنند.

کسب نمایندگی در کشور کانادا از دیگر مواردی است که مشوقی برای ثبت برند به شمار می رود. زمانی که شما برند خود را در بزرگترین شرکت ثبت برند به ثبت می رسانید، اجازه استفاده برای اشخاص ثالث را فراهم می کنید. به همین دلیل شما می توانید حق امتیاز برند خود را به افراد و شرکت های دیگر در کانادا واگذار کنید. این امر موجب کمک به شهرت و اعتبار شما شده و هم منبع درآمد مستقلی برای شما به حساب می آید.

اگر برندی که برای شرکت خود انتخاب کرده اید، توسط بزرگترین شرکت ثبت برند به ثبت برسد، خود به تنهایی یک دارائی ارزشمند در کانادا محسوب می شود.

تمامی مواردی که ذکر شد از مهم ترین مزایای ثبت برند در کشور کانادا به شمار می رود. اگر برند خود را به ثبت برسانید یک قدم از دیگر شرکت هایی که هنوز برند شرکت خود را کانادا به ثبت نرسانده اند، جلو هستید.

چه شرکت هایی در کانادا می توانند برند خود را به ثبت برسانند؟

برای اینکه امور ثبت برند شما در کانادا به صورت مطمئن و قانونی انجام شود، باید قبل از هر چیزی بدانید که برند چه نوع شرکت هایی قابل ثبت است. در کشور کانادا به طور کلی شرکت هایی که به صورت گروهی، شخصی، انحصاری و سهامی هستند، برند آن ها قابل ثبت است.

نکته ای که درباره ثبت برند شرکت های سهامی وجود دارد، این است که برند این شرکت ها را می توان به دو صورت ثبت نمود. ثبت برند شرکت سهامی به صورت استانی و فدرال است. برند شرکت سهامی استانی باید طبق قوانین همان شهر ثبت شده و شرکت در راستای قوانین همان جا فعالیت کند. فدرال نیز به این گونه است که بعد از ثبت برند، شرکت باید طبق قوانین کل خاک کانادا فعالیت کند. اگر با شرکت هایی که در بالا ذکر شد، آشنایی داشته باشید به راحتی می توانید برند شرکت خود را در این کشور به ثبت برسانید.

موسسه ثبت برند را می توان از موسسه های بزرگ در زمینه ثبت برند در کانادا شناخت. این موسسه با انجام کلیه امور مربوط به ثبت برند در کمترین زمان و با استاندارد بالا تا کنون نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. ما در این مقاله سعی کردیم تا با معرفی بزرگترین شرکت ثبت برند در کشور کانادا شما را از ویژگی ها و مزایای آن مطلع کنیم. پس از خواندن این مطلب و آشنایی با روش های ثبت برند اقدام به ثبت برند شرکت خود در کانادا کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک  ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد