استخدام وکیل ثبت شرکت

0

استخدام وکیل ثبت شرکت : امروزه بسیاری از صاحبان شرکت ها به ثبت برند برای محصولات خود می پردازند. زیرا این افراد از مزایا و قابلیت های ثبت برند اطلاع دارند. همانطور که می دانید در سراسر جهان برای هر محصول یک نوع برند دارای شهرت و اعتبار است.

استخدام وکیل ثبت شرکت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به همین جهت تمامی صاحبان شرکت ها خواهان اعتبار و شهرت برای محصول خود هستند. با توجه به نیاز این افراد به کسب اطلاعات در رابطه با ثبت برند و انجام درست و مناسب آن، سایت ها و موسسات زیادی همچون « ثبت فردا» در این زمینه فعالیت می کنند.

اما مهم ترین نکته در رابطه با ثبت برند این است که این امر دارای مراحل و شرایط طولانی مدت و پیچیده ای است که افراد عادی نمی توانند به آن رسیدگی کنند. به همین دلیل وکلای زیادی در سایت های ثبت برند و موسسات مربوطه، جهت خدمت رسانی به صاحبان شرکت ها مشغول فعالیت هستند.

برای اینکه بیشتر به لزوم استخدام وکیل ثبت شرکت پی ببرید؛ در اینجا مراحل ثبت شرکت را برای شما توضیح می دهیم. طوری که پس از آگاهی از این مراحل اگر متوجه شدید که توانای ثبت شرکت را ندارید، به استخدام وکیلی مجرب در این زمینه بپردازید.

مراحل ثبت شرکت چیست؟

ثبت شرکت همچون بسیاری از امور اداری دیگر دارای مراحلی مختلف است. به طوری که هر فرد جهت انجام ثبت شرکت باید آگاهی کافی از چگونگی این مراحل داشته باشد. در اینجا به صورت موردی مراحل ثبت شرکت را برای شما بیان می کنیم که با اطلاع از آن ها به لزوم استخدام وکیل ثبت شرکت پی ببرید.

  • طراحی برندی منحصر به فرد و متناسب با ویژگی های محصولات
  • مراجعه به سایت مالکیت معنوی و تکمیل اظهارنامه
  • تهیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند و اسکن آن ها در سایت مالکیت معنوی
  • مراجعه به دفاتر اسناد رسمی جهت تایید اطلاعات و دریافت نام کاربری و رمز عبور
  • مراجعه به اداره مالکیت معنوی و تشکیل پرونده
  • دریافت پیامک تایید درخواست ثبت برند و پرداخت هزینه روزنامه رسمی اول
  • دریافت روزنامه رسمی اول و پس از یک ماه پرداخت هزینه روزنامه رسمی دوم
  • ارائه مدارک ثبت برند به اداره مالکیت معنوی ضمن پرداخت حق الثبت و دریافت سند برند

لزوم استخدام وکیل ثبت شرکت

همانطور که پیش تر متوجه شدید؛ مراحل ثبت شرکت تا اندازه ای تخصصی است. همچنین در رابطه با ثبت شرکت مشکلاتی وجود دارد که صاحبان شرکت ها نمی توانند به تنهایی آن ها را برطرف کنند. به همین جهت بهتر است به استخدام وکیل ثبت برند بپردازید.

صرفه جویی در زمان

یکی از مسائل بسیار مهم در رابطه با ثبت برند این است که این امر اداری دارای پروسه ای طولانی مدت است. زیرا بسیاری از مراحل آن دارای مدت زمان مشخصی هستند. به عنوان مثال فاصله زمانی بین ارسال روزنامه رسمی اول و دوم یک ماه است و ارسال هر یک از این روزنامه ها حدود یک هفته زمان می برد.

همچنین زمانی که به تشکیل پرونده در اداره مالکیت معنوی می پردازید؛ پرونده درخواست ثبت برند شما در نوبت قرار داده می شود. به طوری که همچون بسیاری از ادارات، مدت زیادی زمان می برد. همچنین رفت و آمدها به اداره مالکیت و ترافیک های مسیر نیز باعث هدر رفتن بخشی از زمان می شود.

به همین دلیل اگر به استخدام وکیل ثبت برند بپردازید؛ از تمامی این مسائل وقت گیر جلوگیری خواهید کرد. زیرا وکلای مجربی که در سایت های ثبت برند مشغول به فعالیت هستند؛ مهارت و تجربه کافی در ثبت برند را دارند.

طوری که در زمانی کوتاه، برندی مناسب را برای شما به ثبت می رسانند. ضمن اینکه این وکلا بسیاری از امورات ثبت برند را به صورت آنلاین و مجازی انجام می دهند که خود باعث افزایش سرعت این پروسه می شود.

صرفه جویی در هزینه

همانطور که می دانید مراحل ثبت برند هرکدام دارای هزینه هایی به خصوص است. طراحی برند اولین مرحله در ثبت است که در مواقع بسیاری پر هزینه تمام می شود. زیرا شما جهت ثبت برندی مناسب و منحصر به فرد باید به متخصصان طراحی برند مراجعه کنید.

این افراد نیز جهت طراحی برندی متناسب با خواسته های شما، هزینه های زیادی دریافت می کنند. اگر به استخدام وکیل ثبت شرکت بپردازید؛ ضمن پرداخت هزینه ای مناسب، بهترین برند را دریافت خواهید کرد. زیرا این وکلا در امر ثبت برند بسیار ماهر و مجرب هستند.

علاوه بر این وکلای سایت های ثبت برند به صورت آنلاین با شما در ارتباط خواهند بود و ثبت برند شما را نیز به شکل مجازی انجام می دهند. این مسئله باعث می شود که شما مجبور به رفت و آمدهای هزینه بردار ثبت برند نباشید. ضمن اینکه وکلای ثبت برند در برابر خدمات بی نظیر خود، هزینه ای ناچیز دریافت می کنند.

ثبت برند بدون ایراد

از آنجایی که بسیاری از صاحبان شرکت ها نسبت به قوانین ثبت برند در ایران و ویژگی برند مناسب اطلاعات کافی را ندارند؛ با اقدام خودسرانه دچار مشکلاتی می شوند. به همین دلیل بهتر است این افراد به استخدام وکیل ثبت شرکت جهت امورات خود بپردازند.

زیرا این وکلا در رابطه با ثبت شرکت اطلاعات کافی دارند. ضمن اینکه وکلای فعال در سایت های ثبت برند بسیار ماهر و با تجربه هستند و هرگونه مشکل در ثبت برند شما را برطرف خواهند کرد. به همین دلیل با مراجعه به این وکلا می توانید نسبت به ثبت برند خود اطمینان حاصل کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت برند، وکلا بر اساس قوانین و تبصره های مربوطه، مشکلات را حل می کنند.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد