خرید دستگاه اره دورکن

0
خرید دستگاه اره دورکن یکی از دستگاه های مورد استفاده در صنایع و کارخانه جات چوب است. از آنجایی که ورق های چوب و ام دی اف به صورت قطعات بزرگ هستند و جهت ساخت وسایل باید برش داده شوند؛ از این دستگاه استفاده می شود.

خرید دستگاه اره دورکن

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : شما نیز اگر صاحب صنایع چوب باشید؛ به دنبال خرید اره دورکن خواهید بود. به همین جهت در ادامه موارد مهم در خرید این دستگاه و چگونگی خرید آن را برای شما شرح می دهیم. به طوری که با آگاهی نسبت به آن ها، بهترین دستگاه را جهت رفع نیاز خود تهیه کنید. دستگاه های اره دورکن نسبت به امکانات و خدمات مختلفی که ارائه می دهند؛ انواع متنوعی دارند. تفاوت این دستگاه ها بیشتر مواقع در اجزای تشکیل دهنده آن ها است. به همین دلیل در اینجا در رابطه با قطعات دستگاه اره دورکن جهت آشنایی شما در خرید توضیحاتی را ارائه می دهیم.

بدنه دستگاه اره دورکن

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید اره دورکن باید به آن توجه کنید؛ چگونگی بدنه این دستگاه است. این دستگاه ها دارای دو نوع بدنه هستند. اگر بدنه دستگاه شما به صورت یک پارچه جوش داده شده باشد؛ از عمر، کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار خواهد بود. اما اگر بدنه زیر تیغ اره دارای یکپارچگی نباشد؛ در طول زمان فرسوده می شود. به شکلی که این فرسودگی بدنه باعث ایراد در برش قطعات چوب و در نهایت کاهش کیفیت و مقاومت دستگاه می شود. بنابراین دقت کنید؛ دستگاه مورد نظر شما دارای بدنه ای یک پارچه باشد.

موتورهای دستگاه اره دورکن

همانطور که می دانید اساسی ترین قطعه دستگاه های اره دورکن، موتورهای آن ها است. خصوصا که برخی از این دستگاه ها دو موتوره نیز هستند. به همین جهت در زمان خرید این دستگاه باید به چگونگی موتور دقت کنید. از جمله مواردی که زمان خرید جهت بررسی موتور باید در نظر داشته باشید؛ می توان به چگونگی خاموش و روشنی دستگاه، صفحه حافظ اره، شکاف های جدا کننده جهت برش های افقی، گیره های دستگاه جهت ثبات قطعات چوب و حرکت اره است.

سیستم روغن کاری

سیستم روغن کاری یکی از بخش های حائز اهمیت در دستگاه های اره دورکن است. به طوری که این سیستم می تواند به صورت دستی یا اتوماتیک فعالیت کند. نکته مهم در رابطه با روغن کاری این دستگاه این است که باید به موقع و با دقت انجام شود. قطعات در دستگاه اره دورکن ممکن است لغزنده باشند. بنابراین خرید اره دورکنی که دارای سیستم روغن کاری اتوماتیک باشد؛ بسیار مناسب تر است.

تیغ اره دستگاه اره دورکن

یکی دیگر از مهم ترین قسمت های دستگاه اره دورکن، تیغ اره آن است. همانطور که می دانید دستگاه های اره دورکن خط زن نیز دارای دو تیغ اره هستند. بنابراین در خرید این نوع دستگاه باید نسبت به کیفیت و برندگی تیغ اره اطمینان حاصل کنید. نکته دیگر در رابطه با تیغ اره این دستگاه ها این است که در سایزهای و اندازه های مختلفی وجود دارند. چنان که در زمان خرید متناسب با چگونگی کار خود باید دستگاهی با تیغ اره مناسب تهیه کنید. زیرا تیغ اره جهت برش قطعات بزرگ با تیغ اره های عادی متفاوت است.

میز دستگاه اره دورکن

دستگاه های اره دورکن دارای میزهایی با عرض، طول و ارتفاع متفاوت هستند. به طوری که در زمان خرید با توجه به چگونگی کاربرد خود باید دستگاهی با میزی مناسب را تهیه کنید. اگر در صنعت و کارخانه خود به برش قطعات بزرگ می پردازید؛ باید دستگاهی با میز بزرگ را بخرید. اما به طور کلی بهتر است دستگاه های دارای میز بزرگ را تهیه کنید. زیرا در این صورت می توانید جهت برش هرگونه قطعه چوب یا ام دی افی از دستگاه استفاده کنید.

عرض صفحه ریل

یکی دیگر از بخش های مهم در دستگاه اره دور کن، صفحه ریل این دستگاه است. دستگاه های اره دورکن با توجه به چگونگی عرض این صفحه انواع متفاوتی دارند. اما اگر به دنبال خرید دستگاهی مناسب هستید؛ بهتر است عرض صفحه ریل آن زیاد باشد. زیرا صفحات دارای عرض بیشتر، تکیه گاه مناسب تری برای قطعات چوب یا ام دی اف شما هستند. به شکلی که قطعات مورد نظر بسیار دقیق و منظم برش داده می شوند.

خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه

یکی از مسائل مهم در رابطه با دستگاه ها خصوصا دستگاه اره دورکن ضمانت کیفیت و طول عمر آن است. به همین جهت در زمان خرید اره دورکن باید به ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مرکز مورد نظر توجه کنید. دستگاه اره دورکن خود را از مرکزی خریداری کنید که بیشترین گارانتی و بهترین خدمات پس از فروش را به صورت رایگان ارائه دهد. به طوری که در صورت بروز هرگونه مشکل، پرسنل آن مرکز جهت تعمیر یا تعویض دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند.

چگونگی قیمت دستگاه اره دورکن

دستگاه اره دورکن یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین دستگاه های مورد نیاز در کارخانه جات و کارگاه های نجاری است. اما مسئله ای که ذهن بسیاری از صاحبان صنایع چوب را درگیر کرده است؛ چگونگی قیمت این دستگاه و خرید دستگاهی ارزان است. در اینجا باید بدانید که خرید دستگاه اره دورکن به دو صورت حضوری و آنلاین انجام می شود. اما بهترین روش جهت تهیه دستگاهی ارزان قیمت، خرید آنلاین است. زیرا قیمت دستگاه ها در سایت های فروش همچون خوگر پلاس بسیار مناسب تر از فروشگاه ها است. همچنین که با خرید دستگاه اره دورکن از این سایت علاوه بر پرداخت هزینه ای مناسب، از خدمات بی نظیری همچون مشاوره رایگان در رابطه با دستگاه ها و قیمت های آن ها، ارسال رایگان دستگاه، تعویض دستگاه در صورت بروز مشکل بدون دریافت خسارت و بسیاری خدمات دیگر بهره مند می شوید. بنابراین جهت خرید دستگاهی با قیمت مناسب و دریافت بهترین خدمات ضمن صرفه جویی در زمان خود، بهتر است همین الان به این سایت مراجعه کنید. اگر اره دورکن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد