اره دورکن دست دوم

0
اره دورکن دست دوم دستگاه های برش از جمله دستگاه های بسیار ضروری در صنایع چوب است. زیرا جهت ساخت وسایل مختلف همچون مبلمان، تخت خواب، میز، کابینت وغیره از ورق های چوب یا ام دی اف استفاده می شود. این ورق ها در تولید وسایل باید با اندازه های مختلف برش داده شوند.

اره دورکن دست دوم

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در گذشته برش ورق ها توسط انسان های متخصص نجار و با استفاده از ابزارهای مختلف انجام می شد. اما امروزه با توجه به پیشرفت علم، دستگاه های برش همچون اره دورکن ها مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه از اجزای مختلفی همچون موتور، تیغه اره، میز، گونیا وغیره تشکیل شده است. همچنین دستگاه های اره دورکن براساس چگونگی استفاده از برق، سیستم حرکتی، کاربرد، نحوه کار، سرعت و دقت در برش به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از جمله انواع دستگاه های اره دورکن می توان به دستی، اتوماتیک، واگنی، ریل دار، لوکوموتیوی، خط زن دار و ساده اشاره کرد.

چرا اره دورکن دست دوم بخریم؟

امروزه بسیاری از صاحبان صنایع به دلایلی همچون تغییر شغل، ورشکستگی، تغییر دستگاه و بسیاری موارد دیگر به فروش این دستگاه خود اقدام می کنند. به همین جهت هنگام خرید دو گزینه خرید اره دورکن دست دوم یا نو را در پیش رو دارید. با خرید این نوع محصول، در هزینه های خود بسیار صرفه جویی خواهید کرد. زیرا قیمت این نوع محصولات نصف قیمت اره دورکن نو است. ضمن اینکه تمامی کارایی دستگاه نو را دارد. همچنین نگران خرابی دستگاه های اره دورکن دست دوم نباشید. زیرا مراکزی که در زمینه خرید و فروش این دستگاه ها فعالیت می کند؛ چگونگی کارایی و سلامت دستگاه را بررسی می کنند. به طوری که ضمن پرداخت مبلغی مناسب، کار خود را با این دستگاه به خوبی انجام خواهید داد.

نکات مهم در رابطه با خرید اره دورکن دست دوم

زمانی که تصمیم به خرید اره دورکن های دست دوم گرفتید؛ باید نکات مهمی را در زمان خرید خود رعایت کنید. به صورتی که اگر در هر یک از موارد زیر سهل انگاری کنید؛ ممکن است ضمن به هدر رفتن پول خود، دستگاهی نامناسب را خریداری کنید.

سلامت اره دورکن دست دوم را بررسی کنید

یکی از نکات مهم در خرید اره دورکن های دست دوم، سلامت این دستگاه ها است. به طوری که پیش از خرید دستگاه مورد نظر خود باید تمامی قطعات این دستگاه خصوصاً موتور و تیغه را بررسی کنید. بهترین راه جهت اطمینان از سلامتی دستگاه، روشن کردن آن است. زمانی که دستگاه اره دورکن را روشن کنید و عمل برش را با آن انجام دهید؛ هر گونه خرابی و مشکل را در آن تشخیص خواهید داد. بنابراین توجه داشته باشید که دستگاهی سالم و بدون ایراد را بخرید.

اره دورکن خود را از مرکزی معتبر بخرید

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با خرید اره دورکن های دست دوم، این است که دستگاه خود را از کجا تهیه کنید. جهت خرید دستگاه دست دوم باید به مراکزی مراجعه کنید که اعتبار و شهرت زیادی داشته باشند. در واقع باید اطمینان کامل به این مراکز داشته باشید. به طوری که بتوانید ضمن پرداخت کم ترین هزینه، بهترین و سالم ترین اره دورکن را بخرید. زیرا در بسیاری از موارد ممکن است دستگاهی خراب را از مراکز نامعتبر بخرید و راه بازگشتی نباشد. بنابراین حتی اگر توانایی بررسی سلامت دستگاه را ندارید؛ باید به مرکزی قابل اعتماد مراجعه کنید.

اره دورکن دست دوم را از کجا بخریم؟

پیش تر اشاره کردیم که اره دورکن های دست دوم را باید از مراکز معتبر بخرید. شما جهت خرید اینگونه از دستگاه ها دو راه خرید حضوری و خرید آنلاین را در پیش رو دارید. اما بهتر است که دستگاه خود را به صورت آنلاین تهیه کنید. زیرا با مراجعه به سایت های مربوطه و خرید آنلاین دستگاه اره دورکن به صورت دست دوم، از مزیت های بیشتری نسبت به خرید حضوری بهره مند خواهید شد. در اینجا برخی از مزیت های فروش آنلاین دستگاه های دست دوم از جمله ااین دستگاه را شرح می دهیم.

دستگاه خود را در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

یکی از مسائل مهم در خرید آنلاین برای افراد، زمان است. کسانی که نگران اتلاف وقت خود باشند به خرید آنلاین می پردازند. به همین جهت باید دستگاه خود را از مرکزی بخرید؛ که در کم ترین زمان ممکن به شما تحویل داده شود و بتوانید از آن استفاده کنید. با مراجعه به سایت های فروش این محصول، ضمن صرفه جویی در زمان خود، دستگاه اره دورکن را در کم ترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد. ضمن اینکه هیچ گونه هزینه ای جهت ارسال این دستگاه از شما دریافت نخواهد شد.

بیشترین تنوع در انواع اره دورکن های دست دوم

با مراجعه به سایت های فروش این محصول، نسبت به فروشگاه های سطح شهر با دستگاه های بیشتری در انواع مختلف رو به رو می شوید. به طوری که دستگاهی متناسب با نیاز خود را خریداری می کنید. ضمن اینکه این تنوع و تعداد زیاد دستگاه ها به شما فرصت مقایسه قیمت را نیز می دهد. به این شکل که دستگاهی ارزان و مناسب را تهیه خواهید کرد. اما در فروشگاه های حضوری چنین شرایطی وجود نداشته و با محدودیت در انتخاب مواجه می شوید.

دستگاه همراه خدمات پس از فروش

از جمله مسائل قابل توجه در رابطه با دستگاه های دست دوم خصوصاً اره دورکن ها، چگونگی خدمات پس از فروش است. از آنجایی که احتمال خرابی و مشکل در این دستگاه ها بیشتر است؛ باید خدمات پس از فروش داشته باشد. به همین جهت اگر دستگاه اره دورکن خود را از سایت خوگرپلاس بخرید؛ ضمن پرداخت هزینه ای مناسب از بهترین خدمات پس از فروش بهره مند می شوید. به طوری که در زمان بروز هرگونه مشکل، تعمیرکاران این مرکز در زمانی کوتاه جهت تعمیر دستگاه شما اقدام می کنند. همچنین که تعمیر اره دورکن شما را به صورت رایگان انجام می دهند. بنابراین جهت بهره مندی از بهترین خدمات و خرید اره دورکنی دست دوم و مناسب بهتر است همین الان به این سایت مراجعه کنید. اگر اره دورکن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد