پانل بر MDF

0
پانل بر MDF همانطور که می دانید در صنایع چوب از ورق های ام دی اف بزرگ جهت ساخت وسایل چوبی استفاده می شود. این ورق ها زمانی که به کارخانه جات صنایع چوب وارد می شوند؛ جهت طراحی وسایل باید برش داده شوند.

پانل بر MDF

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : به همین دلیل دستگاه های برش متفاوتی از جمله پانل بر وجود دارند. این دستگاه ها به صورتی هستند که با استفاده از آن ها انواع ورقMDF در اندازه های متفاوت بریده می شوند. نکته قابل توجه در رابطه با دستگاه های پانل بر این است که این دستگاه بر اساس امکانات خود به چندین مدل تقسیم می شود. به طوری که هر یک از مدل های پانل بر دارای قابلیت های مختلفی هستند که کاربردی مخصوص به خود را دارند. بنابراین جهت خرید این نوع دستگاه ابتدا باید با انواع آن و چگونگی آن ها آشنا شوید.

پانل بر افقی و عمودی

پانل برMDF براساس چگونگی قرارگیری در کارگاه شما به دو نوع افقی و عمودی تقسیم می شود. به طوری که در زمان خرید این دستگاه با توجه به چگونگی فضای خود باید یکی از این دو مدل را تهیه کنید. در ادامه تفاوت این دو نوع پانل بر را برای شما شرح می دهیم.

پانل بر افقی

پانل بر افقی همانطور که از عنوان آن بر می آید به صورت افقی در کارگاه شما قرار می گیرد. به همین جهت این نوع از پانل بر نسبت به مدل ایستاده یا عمودی آن نیازمند فضای بیشتری است. نکته مهم در رابطه با پانل بر افقی، طول زیاد میز این دستگاه است. به طوری که با استفاده از پانل بر افقی می توانید انواع ورق های MDFرا با طول های زیاد برش دهید. از جمله دیگر تفاوت های پانل بر افقی و عمودی می توان به تفاوت در اجزای این دو دستگاه اشاره کرد. پانل بر افقی از قطعاتی همچون میز، تخت برش، راهنمای برش طولی، تیغه اصلی و تیغه شیارزنی تشکیل شده است. نکته مهم دیگر در رابطه با این نوع از پانل بر، سیستم برشکاری آن است. به طوری که پانل بر افقی دارای دو نوع سیستم برشکاری ریل هادی استوانه ای و ریل خطی مستقیم است. تفاوت این دو نوع سیستم برشکاری در این است که سیستم استوانه ای طول عمر و مقاومت بیشتری نسبت به خطی مستقیم دارد.

پانل بر عمودی یا ایستاده

قابل توجه ترین تفاوت دستگاه پانل بر MDFعمودی یا ایستاده با نوع افقی آن در چگونگی قرارگیری این دستگاه در کارخانه جات صنایع چوب است. به طوری که دستگاه پانل بر عمودی از نظر اشغال فضای کم تر بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. ویژگی دیگر دستگاه پانل بر عمودی این است که دو مولفه اصلی قالب اره ای و حامل تیغ اره دارد. همچنین دقت برش با پانل بر عمودی نسبت به نوع افقی بسیار بیشتر است. زیرا در این دستگاه از نیروی انسانی استفاده نمی شود و تمامی امورات به صورت خودکار انجام می شود. همچنین اگر سرعت برش برای شما حائز اهمیت باشد؛ خرید و استفاده از دستگاه پانل بر عمودی بهتر است. از این دستگاه جهت برش چوب و فرآورده های آن، سرامیک، پلاستیک، پانل های کامپوزیت و بسیاری موارد دیگر نیز استفاده می شود.

پانل بر دستی و اتوماتیک

دستگاه های پانل بر MDF براساس سیستم خودکار و مصرف برق به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند. پانل برهای دستی به صورتی هستند که بخش هایی از امور برش ورق MDFتوسط نیروهای انسانی انجام می شود. اما در استفاده از پانل بر اتوماتیک حضور هیچ نیروی انسانی نیاز نیست. زیرا این دستگاه دارای سیستمی است که تنها با تنظیم آن متناسب با ورق ها و نوع برش، دستگاه به صورت خودکار عمل برش را مطابق با تنظیمات انجام می دهد. تفاوت این دو نوع دستگاه در صرفه جویی در وقت و دقت در برش است. به صورتی که دستگاه پانل بر اتوماتیک عمل برش را بسیار دقیق و در زمانی کوتاه انجام می دهد. اما اگر هزینه لازم جهت خرید این نوع پانل بر را ندارید؛ بهتر است نوع دستی آن را تهیه کنید. ضمن اینکه پانل برهای دستی سه مدل افقی، عمودی و شیاری دارند.

پانل بر را از کجا بخریم؟

یکی از دغدغه های مهم صاحبان صنایع در خرید دستگاه پانل بر MDF این است که این دستگاه را چگونه خریداری کنند. با توجه به اهمیت زمان و سهولت خرید، امروزه سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. به صورتی که با خرید آنلاین دستگاه پانل بر از خدماتی همچون موارد زیر بهره مند می شوید:
  • مشاهده تصاویر و امکانات انواع دستگاه های پانل بر
  • دریافت مشاوره رایگان در رابطه با دستگاه ها و قیمت های آن ها
  • ارسال رایگان دستگاه خریداری شده توسط شما
  • دریافت تخفیفات ویژه از سایت های فروش دستگاه پانل بر
  • خدمات پس از فروش و گارانتی
علاوه بر خدمات بی نظیر ذکر شده؛ با خرید دستگاه پانل بر MDFاز سایت هایی همچون خوگر پلاس، هزینه ای بسیار مناسب را پرداخت خواهید کرد. زیرا به طور کلی قیمت این دستگاه ها در این سایت نسبت به فروشگاه های لوازم صنایع چوب بسیار ارزان تر است. بنابراین با مراجعه به سایت خوگر پلاس ضمن خرید دستگاهی متناسب با نیاز خود و بهره مندی از خدمات آن، مبلغی مناسب را نیز پرداخت خواهید کرد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در کم ترین زمان، پرسنل این مرکز جهت تعمیر یا تعویض دستگاه شما اقدام می کنند. اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد