لولا آرام بند ترک

0
لولا آرام بند ترک به وسیله ای که مانع از بسته شدن ناگهانی درب و ایجاد سر و صدا می شود، لولا آرام بند گفته می شود. امروزه بسیاری از افراد فعال در صنف کابینت سازی از این کالا استفاده می کنند. همچنین انواع مختلفی از آرام بند به بازار عرضه شده است.

لولا آرام بند ترک

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در میان انواع این محصول، لولا آرام بند ترک مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده است. هر یک از انواع این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است. در ادامه این مقاله شما را با خصوصیات و انواع آرام بند ترک آشنا خواهیم کرد.

خصوصیات آرام بند ترک

ویژگی های آرام بند بسیاری از افراد را به خرید آن تشویق می کند. نخستین ویژگی بارز این کالا، جنس آن است. بسیاری از آرام بندهای ترک از جنس استیل یا آهن هستند. این جنس موجب افزایش مقاومت آرام بند در برابر رطوبت یا ضربه می شود. همچنین پیچ های مخصوص این آرام بند به هیچ وجه شل نشده و ثابت باقی خواهند ماند. به همین دلیل پایه و درب کابینت به مرور زمان آسیب نخواهند دید. با توجه به خصوصیات ذکر شده از این لولا، توصیه می شود در ساخت کابینت خود حتماً از آن استفاده کنید.

انواع لولا آرام بند ترک

انواع مختلف این محصول به لولا آرام بند خلاص، توکار کلیپس دار، معمولی، زاویه دار و سارو تقسیم می شود. هر کدام از این لولاها از ویژگی های منحصر به فردی بهره مند هستند. برای مثال آرام بند خلاص مخصوص کابینت های بدون دستگیره است. این کابینت ها از طریق لمس در باز شده و در هر زاویه باز نگاه داشته می شود. از با کیفیت ترین لولاهای آرام بند ترک، لولا توکار کلیپس دار است. با توجه به خصوصیتی که در بالا به آن پرداخته شد، جنس این لولا از آهن است. به همین دلیل استحکام این کالا در برابر شرایط محیطی بالا است. آرام بندهای معمولی نیز تولید شده از ورقی با ضخامت مناسب هستند. از همین جهت از کارایی و دوام بالایی برخوردار است. اما آرام بندی که از بسته شدن درب به طور ناگهانی جلوگیری می کند به آرام بند سارو معروف گشته است. همچنین آرام بندهای زاویه دار، در درب های با کنج ۹۰ درجه قابلیت استفاده دارند. این لولا اغلب میان دو درب قرار گرفته و نصب می شود. بنابراین هنگام خرید این کالا به انواع آن و خصوصیات آن ها توجه داشته باشید.

تفاوت انواع دیگر لولاها با لولا آرام بند ترک

لولاهای معمولی هنگام بسته شدن موجب ایجاد سر و صدا در محیط می شوند. اما امروزه با استفاده لولا آرام بند دیگر متوجه صدای گوش خراشی نخواهید شد. نیروی بستن درب کابینت هنگام استفاده از این لولا تفاوت پیدا می کند. برای مثال در لولاهای معمولی، هنگام بستن درب کابینت از نیروی دست باید کمک گرفته شود. اما در لولا آرام بند فقط با اندکی اعمال نیرو، درب کابینت بسته می شود. کیفیت و مقاومت بالا آن نیز از دیگر تفاوت های این دو محصول محسوب می گردد.

مزایای استفاده از آرام بند ترک

همانطور که در بالا به آن اشاره شد؛ این لولا از محبوب ترین محصولات در صنف کابینت سازی است. برای مثال با توجه به وارداتی بودن، این کالا از قیمت مناسب و به صرفه ای برخوردار است. اگر این کالا را به طور عمده خریداری کنید؛ قیمت مناسب تری خواهد داشت. کیفیت آرام بند ترک در مقایسه با سایر لولاها بسیار بالاتر است. در صورت استفاده مداوم از این کالا به کیفیت مطلوب آن پی خواهید برد. از دیگر مزایای این لولا، تنوع بالا در محصولات مختلف است. از این کالا در کابینت های معمولی، بدون دستگیره، کمد و غیره استفاده می شود. عملیات رگلاژ آرام بند بسیار آسان است. بنابراین با اندکی صبر و حوصله به راحتی در مکان مشخص نصب می شود. نصب این محصول بسیار آسان بوده و با مطالعه دستورالعمل، به راحتی روی درب کابینت نصب خواهد شد.

روش های خرید این محصول

امروزه روش های مختلفی جهت تهیه این کالا برای مشتریان فراهم شده است. فروشگاه های بسیاری اقدام به فروش این لولا کرده اند؛ بنابراین با مراجعه به مراکز معتبر عرضه این کالا آن را به صورت عمده یا تکی خریداری کنید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از فروشندگان امکان خرید اینترنتی این کالا را فراهم کرده اند. در این روش خریداران با سفارش آرام بند از طریق اینترنت، این محصول را خریداری می کنند. از طریق خرید آنلاین تنها با یک کلیک این محصول را تهیه خواهید کرد. همچنین امکان خرید اقساطی برای افرادی که توانایی پرداخت کل هزینه این محصول را ندارند؛ فراهم شده است. توصیه می شود افراد فعال در صنف کابینت سازی این کالا را به صورت عمده و اقساطی خریداری کنند. در خرید اقساطی، هزینه آن را در چند مرحله و تنها با پرداخت کمی از مبلغ تهیه خواهید کرد.

خرید آرام بند ترک از سایت خوگرپلاس

بسیاری از افراد در شناسایی این کالا با مشکلاتی مواجه می شوند. اگر در شناخت آرام بند ترک دچار تردید شده اید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. این سایت تمامی ویژگی آرام بندهای ترک همراه با عکس آن ها را در اختیار شما می گذارد. انواع این لولا همراه با بررسی مشخصات آن در این سایت قابل مشاهده است. در این مطلب تمام خصوصیات و انواع لولا آرام بند ترک را به شما شرح دادیم. امروزه انتخاب بسیاری از افراد در صنف کابینت سازی همین گزینه است. امیدواریم اطلاعات لازم را در زمینه شناسایی آرام بند ترک کسب کرده باشید. اگر لولا آرام بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد