قیمت دستگاه اره دورکن

0
قیمت دستگاه اره دورکن همانطور که می دانید در صنایع چوب از ورق های چوب یا ام دی اف بزرگ جهت ساخت انواع وسایل همچون میزها، تخت خواب ها، مبلمان وغیره استفاده می شود. زمانی که با استفاده از این ورق ها بخواهند وسیله را بسازند؛ ابتدا باید ورق برش داده شود.

قیمت دستگاه اره دورکن

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : پیش از این برش ورق های چوب یا ام دی اف با استفاده از ابزارها و توسط نیروی انسانی انجام می شد. اما امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های زیادی همچون اره دورکن ها یا پانل برها جهت برش ورق های چوب یا ام دی اف تولید شده است.

کدام موارد باعث افزایش یا کاهش قیمت اره دورکن است؟

به طور کلی نمی توان قیمت ثابتی برای دستگاه های اره دورکن مشخص کرد. زیرا قیمت این دستگاه ها به مرور زمان و براساس نوسانات بازار تغییر می کند. اما در اینجا برخی از موارد مهمی که افزایش یا کاهش قیمت این دستگاه را به همراه دارد، بررسی می کنیم. دستگاه اره دورکن براساس ویژگی ها و قابلیت های مختلف خود به انواع متفاوتی تقسیم می شود. به طوری که از جمله موارد موثر در قیمت اره دورکن مدل این دستگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش آن، جنس قطعات اره دورکن و چگونگی خرید این دستگاه است.

مدل اره دورکن چه تاثیری در قیمت آن دارد؟

دستگاه اره دورکن براساس چگونگی مصرف برق، چگونگی برش و سیستم حرکتی انواع مختلفی دارد. دستگاه اره دورکن می تواند دستی یا اتوماتیک باشد. همچنین این دستگاه مدل های مختلفی همچون ساده، خط زن دار، واگنی، ریل دار و لوکوموتیوی دارد. هر یک از این دستگاه ها امکانات و قابلیت های مخصوص به خود را دارند که باعث تفاوت قیمت اره دورکن می شود. اگر به دنبال دستگاه اره دورکن با قیمت ارزان هستید؛ بهتر است مدل دستی آن را بخرید. اما مدل های دیگر اره دورکن نیز نسبت به امکانات خود قیمت مناسبی دارند.

تاثیر قطعات و جنس آن ها در هزینه نهایی این محصول چیست؟

دستگاه های اره دورکن دارای قطعات مختلفی همچون تیغه، موتور، خط زن، صفحه لمسی وغیره هستند. هر کدام از این قطعات قابلیت به خصوصی را در دستگاه ایجاد می کند. به همین جهت قیمت دستگاه ها با چنین قطعاتی متفاوت است. همچنین برخی از دستگاه های اره دورکن، دو تیغه یا دو موتور دارند. بنابراین می توان گفت قیمت آن ها نسبت به دستگاه های تک تیغه و تک موتوره بیشتر است. زیرا دقت و سرعت برش با این دستگاه ها بسیار بیشتر خواهد بود. از دیگر موارد موثر در قیمت دستگاه اره دورکن در رابطه با قطعات، جنس آن ها است. این موضوع بیشتر در رابطه با تیغه های دستگاه بیان می شود. هر اندازه کیفیت و مقاومت تیغه اره دورکن بیشتر باشد؛ قیمت آن دستگاه نیز گران تر خواهد بود.

چرا این محصول به همراه گارانتی گران تر است؟

یکی از ویژگی های مهم دستگاه های اره دورکن که ذهن افراد را در زمان خرید درگیر می کند؛ گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه است. از آنجایی که دستگاه های اره دورکن جهت خط تولید وسایل در کارخانجات چوب بسیار ضروری هستند؛ باید گارانتی داشته باشند. اما خوب است بدانید که قیمت اره دورکن دارای گارانتی و خدمات فروش بیشتر از دیگر اره دورکن ها است. زیرا وجود چنین قابلیتی به خریداران این امکان را می دهد که در صورت بروز هرگونه خرابی یا مشکل در دستگاه اره دورکن، از خدمات رایگان جهت تعمیر یا تعویض دستگاه بهره مند شوند.

چرا دستگاه اره دورکن دست دوم بخریم؟

امروزه تعداد زیادی دستگاه اره دورکن وجود دارد که پیش از این توسط کارخانه های دیگری جهت برش ورق های چوب یا ام دی اف از آن ها استفاده می شده است. به طوری که این کارخانه به دلایل مختلفی آن دستگاه را کنار گذاشته اند. نکته مهم در رابطه با دستگاه های اره دورکن دست دوم، قیمت آن ها است. جهت خرید این دستگاه ها تنها نصف هزینه اره دورکن نو را پرداخت می کنید. چنان چه در بسیاری موارد دستگاه اره دورکن دست دوم خدمات و امکانات مدل نو آن را دارد.

قیمت اره دورکن در خرید آنلاین

همانطور که می دانید دو راه جهت خرید دستگاه های اره دورکن از جمله مراجعه به سایت ها یا فروشگاه ها وجود دارد. اما اگر به دنبال دستگاه اره دورکن با قیمت مناسب باشید؛ بهتر است این دستگاه را به صورت آنلاین تهیه کنید. زیرا با خرید آنلاین دستگاه اره دورکن از سایت خوگرپلاس ضمن پرداخت هزینه کم تر از خدمات زیادی همچون آموزش رایگان کار با دستگاه و ارسال رایگان دستگاه بهره مند می شوید. نکته قابل توجه در رابطه با خرید اره دورکن از این سایت، تخفیف های آن است. به صورتی که این سایت در زمان های مختلف تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان در نظر می گیرد. چنان که با خرید اره دورکن از این سایت، از تخفیفات ویژه آن استفاده می کنید. همچنین اگر قصد خرید اقساطی این دستگاه را داشته باشید؛ با مراجعه به این سایت با پرداخت کم ترین سود، بهترین دستگاه اره دورکن را خواهید خرید. بنابراین جهت بهره مندی از بهترین و بیشترین خدمات و تهیه دستگاه اره دورکن با قیمتی مناسب، همین الان به این سایت مراجعه کنید. اگر اره دورکن انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد