خرید انواع پانل بر

0

خرید انواع پانل بر از جمله مهمترین اقداماتی که صنایع چوبی در راستای افزایش کارایی خود انجام می دهند، خرید پانل بر است. این دستگاه یکی از مهمترین تجهیزاتی است که در صنایع چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه بتوان این نوع دستگاه را خریداری کرد، در ابتدا باید ویژگی های آن را مورد بررسی قرار داد. خرید انواع پانل براز جمله مهمترین اقداماتی که صنایع چوبی در راستای افزایش کارایی خود انجام می دهند، خرید پانل بر است. این دستگاه یکی از مهمترین تجهیزاتی است که در صنایع چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه بتوان این نوع دستگاه را خریداری کرد، در ابتدا باید ویژگی های آن را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بدون در نظر گرفتن این ویژگی ها نمی توانید خرید مناسبی در این خصوص داشته باشید. به همین دلیل در ادامه این مقاله شما را با این ویژگی ها آشنا می کنیم تا خرید این دستگاه را با اطلاعات کافی انجام دهید.

خرید پانل بر با توجه به نوع دستگاه مورد نظر

برای اینکه بهترین دستگاه پانل بر را خریداری کنید، می توانید به سایت خوگر پلاس مراجعه کنید. در ابتدا برای خرید این دستگاه باید به نوع دستگاه مورد نظر دقت کنید. در واقع این تجهیزات در انواع متنوعی تولید و به بازار عرضه می گردند. به همین دلیل نمی توان گفت که آنها دارای قیمت های یکسانی هستند.

دستگاه های برش پانل در دو نوع افقی و عمودی و در انواع اتوماتیک و دستی تولید می شوند. هر کدام از این دستگاه ها با توجه به کارایی و ویژگی هایی که دارند، قیمت های متفاوتی را به خود اختصاص می دهند. به همین دلیل در زمان خرید باید به این ویژگی مهم دستگاه‌های برش دقت شود. با توجه به بودجه مورد نظر خود نوع مناسبی از این دستگاه را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

ابعاد و وزن پانل بر

همانطور که گفته شد، دستگاه های برش پانل دارای انواع متفاوتی هستند. این دستگاه را در ابعاد و اندازه های متنوعی می سازند و مورد استفاده قرار می دهد. دستگاه های افقی با توجه به ابعاد و اندازه هایی که دارند، بیشتر از نوع عمودی آن دارای کاربرد هستند.

دستگاه های عمودی دارای طول کمتری نسبت به دستگاه های افقی هستند. به همین دلیل در مکان هایی که دارای فضای کمی است، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

تیغه های مورد استفاده در پانل بر در هر حال با توجه به نوع میز کار برابر با ۱۳۰ میلی متر است. همچنین ابعاد میز مورد نظر در حدود ۵۹۰۰ در ۶۲۵۰ میلی متر در نظر گرفته می شود.

وزن دستگاه یکی دیگر از فاکتورهایی است که باید در زمان خرید به آن توجه داشته باشید. حداقل وزنی که دستگاه های برش پانل باید دارا باشند تا ۷۰۰۰ کیلوگرم عنوان می شود. این وزن با توجه به زیرساخت ها و قطعات به کار برده شده در دستگاه در نظر گرفته می شود.

سرعت حرکت دستگاه در زمان خرید پانل بر

این ویژگی نیز با توجه به نوع دستگاه متفاوت است. در زمان خرید دستگاه پانل بر سرعت خطی موتور باید مورد بررسی قرار گیرد. زمانی که دستگاه مورد نظر در شرایط و کیفیت مطلوبی قرار داشته باشد، این سرعت باید ۱۳۰ متر در دقیقه در زمان رفت و ۱۵۰ متر در دقیقه در زمان برگشت عنوان شود.

این سرعت نشان می دهد که پانل بر مورد نظر در کمترین زمان ممکن و در حرکت رفت و برگشتی سریع عملیات برش را انجام می دهد.

بدون در نظر گرفتن این ویژگی خرید را انجام ندهید. زیرا در زمان و کیفیت قطعات بریده شده اختلال ایجاد خواهد شد. به همین منظور کافی است تا در ابتدا در مورد سرعت حرکت دستگاه در زمان برش اطلاعات کافی را به دست آورید. در این صورت با اطمینان خرید را انجام خواهید داد.

توجه به برند دستگاه در زمان خرید

یکی از مهمترین ویژگی هایی که می تواند به شما در خرید دستگاه مورد نظر کمک کند، توجه به برند و مارک تولیدی دستگاه است. این ویژگی نشان می دهد که این دستگاه توسط شرکت معتبر و دارای سوابق حرفه ای در این زمینه تولید شده است. با ضمانت این برند شما مطمئن خواهید شد که برند مورد نظر دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

تجهیزات دستگاه مورد نظر

هر دستگاه برش پانل دارای تجهیزات متنوعی است. این تجهیزات نشان می دهد که دستگاه مورد نظر دارای کارایی بالایی است یا خیر. بدون این تجهیزات دستگاه خریداری شده دارای کاربرد مناسبی نخواهد بود. در ادامه مهمترین تجهیزات به کار برده شده در این دستگاه را مورد بررسی قرار داده ایم.

کنترلر

صفحه نمایش لمسی یا کنترلر در اندازه های متنوع به خصوص در اندازه ۲۱.۵ اینچی تولید می شود. از این طریق تنظیمات مورد نیاز صورت می گیرد. همچنین با نصب نرم افزارهای متفاوت روی کنترلر، در زمان و هزینه های جاری بهینه سازی انجام می گیرد.

اره اصلی و تیغه خط زن

اره و تیغه مورد استفاده در پانل بر ها از جمله اساسی ترین ویژگی های مهمی است که باید در این دستگاه ها وجود داشته باشد. این تیغه های در اندازه های متنوع ساخته می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال تیغه های اصلی حداقل دارای قطری برابر با ۴۳۰ و تیغه های خط زن دارای قطری برای با ۱۸۰ میلی متر هستند. طول و عرض این تیغه ها نیز به ترتیب برابر با ۵۹۰۰ و ۳۱۵۰ میلی متر است. این اندازه ها در هر نوع از تیغه ها با یکدیگر تا حدودی متفاوت است.

گیره دستگاه پانل بر

گیره در این نوع از دستگاه ها به منظور نگهداری از قطعات چوبی و جلوگیری از حرکت آنها در زمان برش مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع گیره ها از پرس زاویه ای پنوماتیکی برای این کار استفاده می شود. این ویژگی سبب می شود تا بتوان برش با زاویه مورد نظر را روی پانل ها به اجرا درآورد.

ممکن است در هر مدل از این دستگاه ها از تعداد متنوعی از گیره ها استفاده شود. از گیره های خودکار و هوشمند نیز در ساخت این دستگاه ها استفاده می کنند. به همین دلیل در زمان خرید پانل بر باید این ویژگی را مد نظر قرار دهید.

بی شک برای خرید هر دستگاهی نیاز است تا در ابتدا به ویژگی ها و شرایط تولید آن دستگاه توجه کرد. خرید پانل بر نیز از این قاعده مستثنی نیست. زمانی که ویژگی های ذکر شده در این تجهیزات وجود داشته باشد، کارایی و سرعت عمل در ساخت قطعات چوبی افزایش می یابد. این امر سبب می شود تا درآمد زایی از این طریق گسترش پیدا کند. بنابراین در زمان خرید سعی کنید تا کلیه این ویژگی ها را مورد بررسی قرار دهید.

اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد