صفحه کابینت پنج سانتی

0

صفحه کابینت پنج سانتی

یکی از پرکاربردترین صفحه کابینت ها، صفحه کابینت پنج سانتی است. زیرا ابعاد و اندازه این صفحه نسبت به دیگر ابعاد در مصارف متعدد بسیار مورد استفاده است. در ادامه با قابلیت ها و مزایای صفحات پنج سانتی آشنا می شوید.

به گزارش دکوکده :صفحه کابینت ها، محصولاتی هستند که در رنگ ها، اندازه ها، مدل ها و جنس های مختلفی تولید می شوند. به گونه ای که این صفحات دارای انواع چوبی، پلاستیکی، استیل و… هستند. همچنین که هر یک از این صفحات نیز در اندازه های مختلفی ساخته می شوند.   با توجه به اینکه از صفحه کابینت ها در تولید ات مختلفی استفاده می شود، باید این صفحات دارای اندازه های متفاوتی باشند. به طوری که تولیدکننده ها هر سایز و اندازه ای که برای کار آن ها مناسب است را تهیه کنند.

یکی از پرکاربردترین صفحه کابینت ها، صفحه کابینت پنج سانتی است. زیرا ابعاد و اندازه این صفحه نسبت به دیگر ابعاد در مصارف متعدد بسیار مورد استفاده است. در ادامه با قابلیت ها و مزایای صفحات پنج سانتی آشنا می شوید.

انواع صفحات کابینت پنج سانتی

همانطور که می دانید صفحات کابینت براساس رنگ، طرح، جنس، ابعاد و… دارای انواع مختلفی هستند. صفحات پنج سانتی نیز یکی از صفحات کابینت بسیار پرکاربرد است که به انواع مختلفی تقسیم می شود.

این صفحات با روش پست فرمینگ ساخته می شوند. به طوری که در واقع از جنس ام دی اف بوده و با استفاده از فرمیکا روکش شده است. فرمیکا روکشی مصنوعی است که در آن از لایه نازک اکسید آلومینیوم استفاده شده است.

صفحه کابینت پنج سانتی تولید شده، می تواند به دو صورت مات و براق باشد. به طوری که افراد متناسب با نیاز و سلیقه خود می توانند هر یک از آن ها را جهت مصارف خود تهیه کنند. اما باید بدانید که صفحات پنج سانتی براق دارای قیمت گرانتری نسبت به صفحات مات هستند. زیرا این صفحات زیبایی بیشتری نسبت به نوع مات دارند.

به طوری که جهت کاهش هزینه ها می توانید از صفحات مات در مصارف خود استفاده کنید. شما نیز در ادامه با ما همراه باشید که با ویژگی ها و قابلیت های خاص این نوع از صفحه کابینت آشنا شوید.

خاصیت ضد آب صفحه پنج سانتی

یکی از مسائل بسیار مهم در خرید و استفاده از صفحه کابینت ها، چگونگی مقاومت آن ها در برابر رطوبت و آب است. زیرا ممکن است از این صفحات در مصارف مختلفی استفاده شود که در معرض رطوبت و آب قرار گیرند. بنابراین باید دارای مقاومت بالایی باشند.

صفحه پنج سانتی یکی از صفحاتی است که در برابر هرگونه رطوبت بسیار مقاوم بوده و دچار هیچ آسیبی نمی شود. به طوری که می توانید از این صفحات در محیط های رطوبتی استفاده کنید، بدون اینکه هیچ تغییری در شکل و کیفیت آن مشاهده کنید.

تنوع طرح و رنگ در صفحات پنج سانتی

از آنجایی که از صفحات پنج سانتی در مصارف مختلفی می توان استفاده کرد، این صفحات را در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می کنند. به طوری که افراد می توانند صفحات پنج سانتی را در رنگ و طرح دلخواه خود و متناسب با چگونگی کاربرد آن تهیه کنند.

اینگونه است که در خرید صفحه کابینت پنج سانتی برخلاف صفحات چوبی یا فلزی دچار هیچگونه محدودیت در انتخاب و خرید نخواهید بود. بلکه با خرید صفحات پنج سانتی می توانید در تولید محصولات خود نیز تنوع ایجاد کنید.

عدم بروز خش و فرورفتگی در صفحات پنج سانتی

یکی از دغدغه های افراد در تولید یا خرید لوازم خصوصا دکوراسیون منزل و محل کار این است که دچار خش و فرورفتگی یا زنگ زدگی نشود. به همین جهت امروزه تولیدکنندگان با استفاده از صفحه پنج سانتی این دغدغه را برطرف کرده اند.

به طوری که اگر دکوراسیون منزل یا وسایل شما با استفاده از صفحه کابینت پنج سانتی تولید شده باشد، هیچ گونه خش و ضربه ای روی آن ایجاد نمی شود. همچنین این صفحات برخلاف صفحات فلزی دچار هیچ نوع زنگ زدگی و تغییر رنگ نیز نخواهند شد.

با استفاده از صفحات پنج سانتی می توانید نسبت به مقاومت و عدم بروز فرورفتگی در آن ها هنگام ضربه اطمینان داشته باشید.

مقاومت و کیفیت بالای صفحات پنج سانتی

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین موارد در خرید و استفاده از صفحات کابینت برای تولیدکنندگان مقاومت این صفحات است. صفحات کابینت پنج سانتی یکی از مقاوم ترین صفحات هستند که طول عمر بسیار زیادی دارند.

این صفحات در برابر بسیاری از آفت ها، رطوبت، حرارت، مواد شیمیایی و… مقاومت بالایی دارند. همچنین روش تولید این صفحات به گونه ای است که می توان آن ها را به مدت طولانی در انبار نگهداری کرد. خوب است بدانید زمانی که این صفحات در انبار بمانند دچار هیچگونه تغییر در رنگ و کیفیت نخواهند شد.

بلکه دارای طول عمر و کیفیت و مقاومت بالایی هستند. با خرید و استفاده از این صفحات می توانید نسبت به کیفیت تولیدات خود اطمینان داشته باشید و مشتریان زیادی جذب کنید.

کاربرد صفحات پنج سانتی

این صفحات با توجه به روش تولید و کیفیت و مقاومتی که دارند، می توانند در مصارف مختلف مورد استفاده قرار گیرند. از آنجایی که صفحات پنج سانتی دارای لبه های گرد هستند، می توان از آن ها در آشپزخانه های مدرن استفاده کرد. زیرا علاوه بر افزایش زیبایی، دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت موجود در این محیط هستند.

همچنین امروزه این صفحات می توانند جایگزین خوبی برای سنگ های طبیعی باشند و با استفاده از آن ها، از سنگ های طبیعی بی نیاز می شوید. به همین جهت علاوه بر آشپزخانه از صفحات پنج سانتی می توان در تولید میزهای کنفرانس و… نیز استفاده کرد. زیرا تمیز کردن این صفحات بسیار آسان است.

بنابراین با خرید و استفاده از صفحات پنج سانتی می توانید علاوه بر زیبایی، از کیفیت و مقاومت بالایی در دکوراسیون یا لوازم خود برخوردار شوید.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد