صفحه کابینت ضد آب پی وی سی

0

صفحه کابینت ضد آب پی وی سی

اگر سبک مدرن را برای آشپزخانه خود می پسندید، می توانید از صفحه کابینتی که مدرن است استفاده کنید، بر عکس اگر سبک کلاسیک را برای دکور خود می پسندید، می توانید صفحه کابینت هایی که سبک کلاسیک دارند سفارش دهید. انواع صفحه کابینت دارای ویژگی هایی بوده که مهم ترین آن خاصیت ضد آب بودن صفحه است. در این مطلب قصد داریم صفحه کابینت ضد آب پی وی سی را به شما معرفی کنیم.

به گزارش دکوکده : امروزه برای اینکه فضای آشپزخانه شما زیباتر به نظر برسد، صفحه کابینت هایی طراحی شده اند که با توجه به سلیقه شما در دسترس هستند. صفحه کابینت ها از تنوع بالایی برخوردار بوده و انواع مختلفی دارند. صفحه کابینت ها بسته به نوع کابینت های شما طراحی شده و سبک های مدرن و کلاسیک دارند.

اگر سبک مدرن را برای آشپزخانه خود می پسندید، می توانید از صفحه کابینتی که مدرن است استفاده کنید، بر عکس اگر سبک کلاسیک را برای دکور خود می پسندید، می توانید صفحه کابینت هایی که سبک کلاسیک دارند سفارش دهید. انواع صفحه کابینت دارای ویژگی هایی بوده که مهم ترین آن خاصیت ضد آب بودن صفحه است. در این مطلب قصد داریم صفحه کابینت ضد آب پی وی سی را به شما معرفی کنیم.

این صفحه به نوعی پولی وود گفته می شود که در برابر نفوذ آب و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. صفحه کابینت هایی که مغزی آن ها از ام دی اف هست در حال حاضر مشتریان زیادی دارد. ام دی اف ها به دلیل اینکه از چوب هستند و ممکن است در برابر آب از خود واکنش نشان دهد، برای روکش آن از لایه ای به نام پی وی سی استفاده می شود.

پی وی سی صفحه کابینت چیست؟

پی وی سی به نوعی پلیمر مخصوص گفته می شود که در طول سال های مختلف برای تولید محصولات مختلف کاربرد داشته است.

مهم ترین ویژگی پی وی سی

داشتن عایق مقاوم در برابر حرارت و مقاومت در برابر نفوذ رطوبت از مهم ترین ویژگی های این صفحه است. این دو ویژگی از مهم ترین نکاتی هستند که در ساختن صفحات کابینت باید رعایت شوند. از همین رو برای ساختن کابینت و صفحه کابینت از این لایه استفاده می شود.

این محصول از جدید ترین تولیدات کارخانه داخل محسوب می شود ولی با قیمتی بالاتر از نمونه های چوبی به فروش می رسد. اما در مجموع قیمت آن به نسبت نمونه های سنگی یا پلی وود ارزانتر است..

مزایای صفحه کابینت ضد آب پی وی سی

این صفحات به طور کامل ضد آب بوده و در برابر نفوذ رطوبت مقاومت بالایی دارند.

این صفحه مقاوم در برابر نفوذ حشراتی مانند موریانه بوده و هیچ حشره موذی نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند.

سبک بودن از دیگر ویژگی هایی است که در انتخاب این صفحه می تواند موثر باشد.

معایب صفحه ضد آب پی وی سی  

این صفحه نسبت به مدل های دیگر از هزینه بالاتری برخوردار بوده و ممکن است هر کسی توانایی خریداری آن را نداشته باشد.

همچنین این صفحه از تنوع رنگ و طرح محدود تری نسبت به سایر مدل ها برخوردار بوده و دست شما در انتخاب انواع آن بسته است.

قیمت صفحه کابینت پی وی سی

به طور دقیق نمی توان گفت که استفاده از این صفحه کابینت برای شما چقدر هزینه در پی خواهد داشت. بعد از طراحی و نصب آن تعیین می شود که چه مبلغی را برای آن باید پرداخت کرد. در حالت کلی پی وی سی را برای مصارف خاص استفاده کرده و قیمت آن نسبتاً زیاد می شود.

مقایسه صفحه کابینت پی وی سی با ام دی اف

اگر قصد مقایسه این دو را با هم داشته باشیم، باید بگوییم که صفحه پی وی سی از ام دی اف بسیار دارای محبوبیت است. نگهداری از صفحه کابینت پی وی سی در مقایسه با ام دی اف بسیار آسان تر است. تفاوت در سبک و سیاق پی وی سی نسبت به صفحات ام دی اف بهتر بوده و از نقاط جذب مشتری به سمت این خلاقیت نوین محسوب می شود.

انواع صفحه کابینت ضد آب پی وی سی

پی وی سی ها در دو نوع مات و هایگلاس در دسترس هستند و نوع براق آن با استقبال بسیار زیادی از سوی مشتریان مواجه است. نمونه مات آن مشتریان مخصوص به خود را داشته و این گزینه هم مانند سایر گزینه از مزایا و معایبی برخوردار است. انتخاب مات بودن بودن یا نوع هایگلاس بستگی به سلیقه شما دارد.

چرا باید در صفحه کابینت از جنس ضد آب پی وی سی آن استفاده کنیم؟

چند دلیل وجود دارد که ما را ترغیب به خرید آن می کند.

رنگ بندی متنوع، وزن بسیار سبک به سبب چگالی پایین آن، نگهداری و مراقبت آسان، مقاومت بالا در برابر حرارت، عایقی مناسب در برابر گرما و رطوبت، نصب آسان و کم هزینه، مقاوم در برابر رطوبت و عدم پوسیدگی، دوام بالا نسبت به چوب و ضد خش بودن.

تمامی این عوامل موجب می شود که صفحه کابینت شما از عمر بالاتری نسبت به سایر مدل ها برخوردار شود.

مزیت صفحه کابینت ضد آب پی وی سی نسبت به سایر نمونه ها

صفحه کابینت ها یک عضو تاثیرگذار در نمای آشپزخانه هستند که با استفاده از آن ها می توان ظاهری جدید به دکوراسیون آشپزخانه خود بخشید. اگر برای صفحه کابینت خود نوع ضد آب پی وی سی را انتخاب می کنید، باید بگوییم که راه درستی را انتخاب کرده اید. این صفحه کابینت در برابر سایر مدل های صفحه کابینت از دوام بالایی برخوردار بوده و هیچ خللی در آن وجود ندارد.

این صفحه در مقایسه با نمونه های دیگر که از جنس سنگ طبیعی یا مصنوعی هستند، بهتر بوده و از قیمت پایین تری در مقایسه با آن ها برخوردار است. صفحه کابینت ضد آب در برابر کیفیت بالا و قیمت معقولی که دارند، نمی توان آن را با نوع بالاتر آن مقایسه کرد.

در آخر باید بگوییم که صفحه کابینت پی وی سی در موارد خیلی خاص استفاده می شود و نسبت به مدل های ام دی اف بسیار هزینه بر خواهد بود. اما به این نکته توجه داشته باشید که شاخصه ضد آب بودن پی وی سی موجب شده تا برتری بسیار بالاتری نسبت به ام دی اف و غیره داشته که آن ها فاقد این ویژگی هستند. این موضوع موجب افزایش تعداد مشتریان صفحه ضد آب پی وی سی شده و از همین جهت تنوع در طرح پی وی سی گسترده تر شده است.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد