صفحه کابینت سفید

0

صفحه کابینت سفید

صفحه کابینت ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند و از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار هستند. در بین انواع مختلفی که بین صفحه کابینت ها وجود دارد، صفحه کابینت سفید مشتریان زیادی داشته و بسیار پر طرفدار است.

گزارش دکوکده : صفحه کابینت ها از مهم ترین اجزای آشپزخانه محسوب شده و تاثیر بسزایی در نمای آشپزخانه شما دارند. بسیاری از مردم در انتخاب صفحه کابینت به نوعی دچار مشکل شده و نمی دانند چه صفحه ای را متناسب با کابینت های آشپزخانه خود انتخاب کنند. انتخاب صفحه کابینتی که علاوه بر ظاهر از استاندارد بالایی برخوردار باشد، نیز از نکات مهم در خرید صفحه کابینت است.

صفحه کابینت ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند و از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار هستند. در بین انواع مختلفی که بین صفحه کابینت ها وجود دارد، صفحه کابینت سفید مشتریان زیادی داشته و بسیار پر طرفدار است.

اکثر ما صفحه کابینت سفید را از آن جهت که ظاهری تمیز و مدرن دارد و با وسایل و سبک های مختلف هماهنگی دارد، می پسندیم. صفحه های کورین و کوارتز دو نمونه از موارد پر کاربرد و محبوب جهت استفاده در صفحه کابینت هستند.

صفحه کابینت از جنس کوارتز

این دو سنگ عاری از منافذ و سوراخ های ریز بوده و مقاوم در برابر لکه ها هستند. سنگ های کوارتز از مقاومت بالاتری برخوردار بوده و مقاومت بیشتری در برابر ساییدگی و خراش دارند. همچنین این سنگ از قیمت بالاتری نسبت به کورین برخوردار است.

طرح سفید با رگه های آرام از رایج ترین و پر طرفدار ترین صفحات آشپزخانه کوارتز هستند. این سنگ در رنگ های سفید و سفیدی که رگه های ملایم به آن اضافه شده در بازار موجود است. وجود دانه های ریز در این سنگ موجب شده تا سنگ سفید از حالت سادگی در آمده و شکلی تازه به خود بگیرد. این ظاهر برفی و درخشان در اکثر شرایط بسیار خوب عمل کرده و خنثی است. این رنگ به طور مرموز و زیرکانه ای حس تمیزی و درخشان بودن را به محیط شما می بخشد. در هنگام غذا خوردن روی این صفحه کابینت احساس راحتی زیادی خواهید کرد.

صفحات سفید با رگه یا دانه های ریز برای چه مکان هایی مناسب هستند؟

اگر منزل شما فضایی سنتی دارد، استفاده از این صفحه به شما توصیه می شود. اگر دوست دارید فضا بزرگ تر و درخشان تر به نظر برسد، قطعاً این یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. همچنین سنگ هایی که رگه یا دانه هایی روی آن وجود داشته باشد با حفظ سفیدی لکه ها و گرد و غبار را روی آن نشان نخواهد داد.

سفید خالص

صفحات کورین صفحاتی هستند که رنگ آن ها سفید خالص است. این صفحه را با هیچ صفحه دیگری نمی توان مقایسه کرد و با هیچ صفحه دیگری نمی تواند مطابقت داشته باشد. موادی که در آن استفاده شده در برابر لکه بسیار مقاوم بوده و با کمی مراقبت روزانه تا سال ها شما را همراهی می کند. رنگ سفید خالص در فضاهای سنتی جالب نمی شود، ولی اگر قصد استفاده از آن را در فضاهای مدرن دارید، سفید خالص می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

صفحه سفید خالص برای آن دسته از افرادی مناسب است که سبک مدرن را بیشتر می پسندند. اگر فضای کوچکی دارید و می خواهید کمی بزرگتر به نظر برسد، استفاده از این صفحه کابینت می تواند در بزرگی آشپزخانه شما تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد.

سنگ کورین سفید

سنگ مصنوعی کورین از انعطاف بالاتری برخوردار است و آزادی کامل در طراحی را به شما می دهد. انواع فرم های منحنی را در این سنگ می توان ایجاد کرد. تعمیرات و ترمیم کورین ها امری بسیار آسان تر نسبت به صفحات از جنس کوارتز است.

روش های تمیزی و نگهداری صفحه کابینت سفید

برای اینکه صفحه سفیدی که روی کابینت شما قرار گرفته است، سالم باقی مانده و از کثیفی به دور باشد چند نکته اساسی را باید رعایت کنید. اگر در هنگام تمیز کردن صفحه کابینت آن را با مواد اسیدی تمیز کنید پس از مدتی شاهد نابودی آن خواهید بود. همچنین مواد شوینده های شیمیایی نیز نقش زیادی در کاهش عمر صفحه کابینت دارند.

برای تمیز کردن سطح این صفحه ها بهتر است از یک لیوان سرکه، دو لیوان آب ولرم و یک قاشق جوش شیرین استفاده کرد. این ترکیب، پاک کننده ای عالی و قوی برای پاک کردن سطوح محسوب می شود. برای پاک کردن لکه های زردی که روی سطح کابینت وجود دارد نیز می توان از این ترکیب استفاده کرد.

ترکیب نمک و لیمو برای از بین بردن سطوح زرد ایجاد شده روی صفحه و لکه ها به شدت توصیه می شود.

 قیمت صفحه کابینت سفید

اختلاف قیمت در برند های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. نرخی که برای صفحه کابینت سفید تعیین می شود مانند سایر رنگ ها به متریال مورد استفاده در آن بستگی دارد. نمونه های ایرانی کابینت سفید به نسبت خارجی آن از قیمت پایین تری برخوردار است.

صفحه کابینت های سفید به مدل های مختلفی تقسیم می شود. صفحه کابینت سفید براق، صفحه شنی، مات، خالدار، کورین، اسپارک سفید از انواعی هستند که می توانید متناسب با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ ها در صفحه سفید

اگر از سادگی و یکنواختی رنگ سفید خوشتان نمی آید، می توانید آن را با رنگ های مختلف ترکیب کنید. برای مثال صفحه رنگ طلایی در دل رنگ سفید تجربه ای از لوکس بودن را به شما انتقال می دهد. اگر با توجه به محیط آشپزخانه خود از ترکیب رنگ طلایی و سفید برای صفحه کابینت خود استفاده کنید، احتمالاً ترکیب خوبی را خواهید داشت.

ترکیب سفید مشکی نیز می تواند سبکی جدید و مدرن را به آشپزخانه شما اهدا کند. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که ترکیب رنگ تیره و روشن را برای محیط آشپزخانه می پسندید، بهتر است از رنگ سفید مشکی برای دکوراسیون خود استفاده کنید.

ترکیب رنگ قهوه ای و سفید از گزینه های بسیار متداول است. زیرا رنگ قهوه ای به تنهایی از آن دسته رنگ های محبوب است و ترکیب این دو با هم بسیار جذاب است. رنگ قهوه ای رنگ گرمی بوده و ترکیب آن با سفید برای آن دسته از افرادی که سرمای رنگ سفید را دوست ندارند زیبا است. ترکیب این رنگ باعث ایجاد تعادل رنگ در محیط می شود. رنگ های بسیار دیگری وجود دارد که ترکیب آن با رنگ سفید می تواند جلوه ای خاص به محیط شما ببخشد.

پس اگر برای محیط آشپزخانه خود به دنبال رنگی هستید که فضا را روشن کند، صفحه کابینت های سفید بهترین انتخاب برای شما هستند. این صفحه ها جلوه ای تازه به آشپزخانه شما بخشیده و محیط شما را به روز خواهند کرد. پیشنهاد می شود این صفحه را با رنگ های جذاب ترکیب کرده و محیطی جدید را به خانه خود هدیه دهید.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد