صفحه کابینت خاکستری

0

صفحه کابینت خاکستری

صفحه کابینت خاکستری تاثیر ویژه ای بر دکوراسیون آشپزخانه دارد. در واقع این رنگ از صفحه کابینت طرفداران بسیاری پیدا کرده است. تصور بسیاری از افراد در مورد رنگ خاکستری آرامش و نوعی حس امنیت است. به گزارش دکوکده : صفحه کابینت خاکستری تاثیر ویژه ای بر دکوراسیون آشپزخانه دارد. در واقع این رنگ از صفحه کابینت طرفداران بسیاری پیدا کرده است. تصور بسیاری از افراد در مورد رنگ خاکستری آرامش و نوعی حس امنیت است. به همین جهت کاربرد این رنگ از صفحه کابینت در طراحی کابینت های آشپزخانه توصیه می شود. همانطور که می دانید صفحه کابینت، در واقع صفحه ای است که روی کابینت ها قرار می گیرد و به منظور کاربردهای متنوعی از آن استفاده می شود. در ساخت صفحه کابینت باید استانداردهای مختلف رعایت شود. البته لازم به ذکر است که استفاده از صفحه کابینت ها تنها به کاربردهای خانگی آن محدود نمی شود و می توان از آن در صنایع مختلف دیگر نیز استفاده کرد. در مقاله پیش رو قصد داریم در مورد تاثیر صفحه کابینت به رنگ خاکستری بر دکوراسیون داخلی فضا صحبت کرده و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. رنگ خاکستری در واقع شامل طیف گسترده ای از رنگ ها می شود که در بین رنگ های سفید و مشکی قرار گرفته است. ادغام این رنگ با رنگ های مکمل دیگر، سبب خلق فضایی بسیار ظریف و خلاقانه در آشپزخانه یا محیط های کاری دیگر خواهد شد. تاثیر روانی این رنگ به گونه ای است که افراد در این فضا نوعی احساس اعتماد به نفس خواهند داشت. به کارگیری رنگ خاکستری در صفحه کابینت، قابلیت این را دارد که هر رنگ دیگری در دکوراسیون را بیشتر جلوه داد. نکته ای که در مورد انتخاب رنگ خاکستری برای صفحه کابینت وجود دارد، این است که رنگ سایر اجزای آشپزخانه باید به گونه ای باشد که فضا را به طور خسته کننده نشان ندهد. به منظور جلوگیری از بروز یکنواختی در طراحی کابینت ها در آشپزخانه، از رنگ های جذاب دیگر استفاده کنید.

چه رنگ هایی که در کنار صفحه کابینت خاکستری مناسب هستند؟

به دلیل اینکه رنگ خاکستری در صفحه کابینت به نوعی رنگ خنثی در نظر گرفته می شود، بهتر است که از رنگ هایی که جلوه بیشتری دارند استفاده کرد. به طور مثال رنگ قرمز، رنگی است که مکمل رنگ خاکستری به حساب می آید و استفاده از آن در کنار صفحه کابینت به رنگ خاکستری گزینه ای بسیار مناسب است. یکی از جدیدترین ترندهایی که برای ست کردن با صفحه کابینت به رنگ خاکستری وجود دارد، رنگ سبز فسفری یا صورتی است. این سبک از رنگ ها طرفداران خاص خود را دارند. از طرفی صفحه کابینت به رنگ خاکستری، برای ست کردن با کابینتهایی به رنگ سفید و مشکی بسیار مناسب است و طراحان بسیاری وجود دارند که از این رنگ در طراحی داخلی فضای آشپزخانه استفاده می کنند. استفاده از رنگ زرد در کنار خاکستری نیز فضایی بسیار لوکس و جذاب ایجاد می کند.

انواع صفحه کابینت خاکستری

صفحه های کابینت به رنگ خاکستری در نوع مختلف تولید می شوند که عبارتند از:
  • خاکستری مات
  • خاکستری براق
در واقع انتخاب از میان این دو گزینه کار ساده ای نیست. دلیل این امر نیز آن است که هر یک از رنگ های مات و براق مزایا و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. انتخاب از میان این دو گزینه بیشتر به سلیقه شخصی هر فرد بستگی دارد. انتخاب کابینت به رنگ خاکستری مات بیشتر به افرادی توصیه می شود که از سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنند. همچنین استفاده از این رنگ با استقبال بسیاری مواجه شده است و این طرح فروش بسیار بالایی دارد.

این محصول با کیفیت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در واقع افراد مختلف به منظور انتخاب یک صفحه کابینت با کیفیت باید نکاتی را در نظر داشته باشند. مهم ترین نکته ای که در هنگام انتخاب صفحه کابینت باید بدان توجه شود، مقاومت آن در برابر خش است. برخورداری از این ویژگی سبب می شود که دوام صفحه کابینت بیشتر باشد و در نهایت ظاهری نامطلوب برای آشپزخانه ایجاد نکند. از دیگر ویژگی های صفحه کابینت به رنگ خاکستری، قابلیت تمیز کردن راحت آن است. این صفحه ها به طور مداوم در معرض مواد غذایی مختلف قرار دارند و امکان لکه دار شدن آنها امری کاملا طبیعی است. اما یک صفحه کابینت با کیفیت باید به گونه باشد که به راحتی بتوان لکه ها را از سطح آن پاک کرد. یکی دیگر از ویژگی های یک کابینت خوب این است که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت به صرفه ای نیز برخوردار باشد. به همین جهت به افراد مختلف توصیه می کنیم که پیش از اقدام برای خرید صفحه کابینت با پرس و جو از قیمت ها آگاهی پیدا کنند و در نهایت صفحه کابینتی با قیمت مناسب را برای خرید انتخاب کنند. در نهایت باید بگوییم که استفاده از این محصول همواره رو به افزایش است. رنگ دودی در این نوع از صفحه کابینت ها سبب شده که به راحتی با هر فضایی ست شوند. از طرفی این رنگ به دلیل جلوه ندادن لکه ها و کثیفی مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفته است. با توجه به آنچه بیان شد، پیشنهاد می کنیم که در هنگام انتخاب صفحه کابینت حتما رنگ خاکستری آن را نیز در نظر بگیرید. اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد