دستگاه لبه چسبان پی وی سی

0
از بین دو نوع دستگاه لبه چسبان قابل حمل، مدل پی وی سی آن بسیار بهتر است. تفاوت دستگاه لبه چسبان پی وی سی با نوع اتویی آن در نوار این دستگاه ها است. به طوری که نوار مورد استفاده در دستگاه اتویی دارای طرفی با قابلیت چسبانندگی است. یعنی یک طرف این نوار آغشته به چسب است.

دستگاه لبه چسبان پی وی سی

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همانطور که می دانید وسایلی که با استفاده از چوب ساخته می شوند؛ لبه هایی تیز و برنده دارند. به طوری که ممکن است در حین استفاده از این وسایل دستان شما دچار بریدگی یا زخم شود. بنابراین جهت جلوگیری از بروز اینگونه مشکلات امروزه بر لبه قطعات، نوارهایی چسبانده می شود. پیش از این افرادی متخصص عمل چسباندن نوار را انجام می دادند. اما امروزه دستگاه های مختلفی جهت این امر تولید شده است. به طوری که زمان و زحمت چسباندن نوار بر لبه قطعات چوبی را کاهش می دهند. بنابراین در ادامه انواع و بهترین این دستگاه ها را به شما معرفی می کنیم.

دستگاه های لبه چسبان چند نوع است؟

دستگاه های لبه چسبان براساس ویژگی ها و خصوصیات خود به چندین نوع همچون لبه چسبان نیمه صنعتی، لبه چسبان اتوماتیک، لبه چسبان سه ایستگاه، لبه چسبان منحنی، لبه چسبان قابل حمل وغیره تقسیم می شوند. هر یک از این دستگاه ها نیز براساس نوع نوار، ضخامت قطعه و بسیاری موارد دیگر دسته بندی های مخصوص به خود را دارند. به طوری که دستگاه های قابل حمل دارای دو نوع اتویی و پی وی سی هستند. این دستگاه ها همانطور که از نام آن ها مشخص است؛ حمل و جا به جایی راحتی در اسباب کشی و تمیزکاری دارند.

بهترین دستگاه لبه چسبان قابل حمل

از بین دو نوع دستگاه لبه چسبان قابل حمل، مدل پی وی سی آن بسیار بهتر است. تفاوت دستگاه لبه چسبان پی وی سی با نوع اتویی آن در نوار این دستگاه ها است. به طوری که نوار مورد استفاده در دستگاه اتویی دارای طرفی با قابلیت چسبانندگی است. یعنی یک طرف این نوار آغشته به چسب است. اما در دستگاه قابل حمل پی وی سی از نواری با جنس پی وی سی استفاده می شود. این دستگاه به صورتی است که مخزنی از چسب گرانول دارد. به همین جهت نوار موجود در این دستگاه به چسب گرانول آغشته می شود. پس از این عمل، چسباندن نوار به قطعات چوب مورد نظر قابل انجام است.

مزیت های دستگاه لبه چسبان پی وی سی

این ماشین قابل حمل نوع پی وی سی دارای قابلیت ها و امکاناتی است که صاحبان صنایع چوبی را بسیار به خود جلب می کند. از جمله برخی از مزیت های این دستگاه را در ادامه برای شما ذکر می کنیم که پس از آگاهی از آن ها، به خرید اقدام کنید.

چسباندن نوار بر لبه هر نوع قطعه چوب با ضخامت مختلف

همانطور که می دانید، ورق های چوبی که نیازمند نوار هستند؛ جنس ها و ضخامت های مختلفی دارند. بنابراین باید دستگاه لبه چسبانی را تهیه کنید که بتواند نوار را بر قطعات چوبی مختلف بچسباند. دستگاه لبه چسبان پی وی سی این قابلیت بی نظیر را دارد. به طوری که جهت استفاده از آن پس از قرار دادن ورق روی ریل دستگاه، باید تنظیمات دستگاه را متناسب با ضخامت قطعه تنظیم کنید. این ویژگی به شما فرصت می دهد که هرگونه قطعه چوبی با هر اندازه ضخامت را با استفاده از این دستگاه نوار کشی کنید.

چسباندن نوار بر لبه مقدار زیادی ورق در زمان کوتاه

یکی از مهم ترین مسائل در لبه چسبانی قطعات چوبی، زمان و سرعت دستگاه مورد استفاده است. به همین جهت تفاوت دستگاه لبه چسبان پی وی سی با دیگر دستگاه ها در صرفه جویی زمان است. به طوری که با استفاده از این دستگاه می توان در زمانی کوتاه مقدار زیادی قطعه چوب را نوار کشی کرد. سرعت این دستگاه ممکن است بین متراژهای ۱۲،۱۶،۱۸ و ۲۴ در دقیقه باشد. وجود چنین قابلیتی در این دستگاه باعث شده است که از آن در مشاغل مختلفی همچون مبلمان سازی، کمد سازی، کابینت سازی وغیره استفاده شود. به شکلی که این مشاغل با استفاده از این محصول در نتیجه افزایش سرعت چسباندن نوار، سود بیشتری نیز دریافت می کنند.

قیمت دستگاه لبه چسبان پی وی سی

از جمله دغدغه های افراد در خرید دستگاه های لبه چسبان، قیمت آن است. همانطور که پیش تر اشاره شد؛ این دستگاه ها دارای امکانات مختلفی هستند. در نتیجه قیمت آن ها متناسب با ویژگی هایی که دارند، متفاوت است. در رابطه با دستگاه لبه چسبان پی وی سی باید بدانید که این دستگاه قیمت ثابتی ندارد. زیرا تحت تاثیر نوسانات بازار، قیمت آن افزایش یا کاهش پیدا می کند. بنابراین بهتر است این دستگاه را از مرکزی خریداری کنید که ارزان تر باشد. با خرید آن از سایت هایی هم چون خوگر پلاس، هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

چرا لبه چسبان پی وی سی را آنلاین بخریم؟

علاوه بر اینکه در خرید آنلاین قیمت اجناس بسیار ارزان تر است؛ خدمات بیشتری را نیز دریافت خواهید کرد. خدماتی همچون مشاوره رایگان، گارانتی، خدمات پس از فروش وتخفیفات ویژه در زمان های مختلف. بنابراین ضمن پرداخت مبلغی مناسب، با بروز هر گونه مشکل در دستگاه شما، پرسنل این مرکز به صورت رایگان به تعمیر یا تعویض دستگاه می پردازند و این سایت کیفیت و طول عمر دستگاه شما را تضمین می کند. اگر لبه چسبان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد