دستگاه لبه چسبان نوین چوب

0
دستگاه لبه چسبان نوین چوب در ظرافت و زیبایی، عالی است و لبه هایی که با این دستگاه پوشیده می شوند از استحکام و مقاومت بالاتری نیز برخوردار خواهند شد.

دستگاه لبه چسبان نوین چوب

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : صنعت چوب و محصولات چوبی با داشتن زیبایی و ظرافت بالا جای خود را در میان زندگی مردم پیدا کرده است. در این صنعت اولین چیزی که برای مخاطب اهمیت دارد، ظرافت است. دستگاه های لبه چسبان نیز این زیبایی را برای محصولات چوبی شما به ارمغان خواهند آورد. دستگاه های لبه چسبان که انواع مختلفی دارند، در نهایت دقت لبه های قطعات چوبی را با نوارها پوشانده و ظاهری چشم نواز به محصولات چوبی می بخشند. دستگاه لبه چسبان نوین چوب از بهترین لبه چسبان هایی است که در بازار موجود است. شرکت نوین چوب با بیش از ۱۵ سال سابقه حضور و تلاش فراوان در زمینه ماشین آلات و مواد اولیه صنعت چوب، نامی آشنا و زبانزد است. این شرکت با واردات مرغوب ترین ماشین آلات این صنعت گامی بزرگ در جهت پیشرفت صنعت چوب در کشور برداشته است. دستگاه های لبه چسبان این شرکت در انواع مختلف به بازار عرضه می شوند. همگی این دستگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شما را در مسیر حرفه ای شدن همراهی خواهند کرد. در این مطلب با انواع دستگاه های لبه چسبان نوین چوب آشنا شده و ویژگی هریک را مرور می کنیم.

آشنایی با دستگاه لبه چسبان نوین چوب

دستگاه های لبه چسبان امروزه در انواع مدل ها و اندازه ها تولید می شوند. شما با توجه به نیاز خود قادرید به راحتی دستگاهی متناسب با هدف و زمینه کاری خود تهیه کنید. دستگاه های لبه چسبان نوین چوب را نیز در انواع صنعتی، نیمه صنعتی، کارگاهی و… می توان یافت. هریک از این دستگاه ها کاربردی متفاوت داشته و برای فعالیتی خاص طراحی شده اند. دستگاه های لبه چسبان نوین چوب در کارگاه ها و صنایعی که با mdf سر و کار دارند، بیشترین نقش را دارند. استفاده از این دستگاه ها برای تولید لبه های صیقل داده شده و یکنواخت که ظاهر زیبایی به محصول می دهد، ضروری است. در واقع این دستگاه ها نوارهای پلیمری PVC را طی فرآیند های مختلف و در ایستگاه های متفاوتی که در دستگاه تعبیه شده، به قسمت های برش خورده صفحه می چسبانند. ایستگاه های متفاوتی که در دستگاه لبه چسبان وجود دارد شامل: چسب زنی، حرارت دهی، پرس، برش و… است. علاوه بر تاثیر دستگاه لبه چسبان نوین چوب در ظرافت و زیبایی، لبه هایی که با این دستگاه پوشیده می شوند از استحکام و مقاومت بالاتری نیز برخوردار خواهند شد.

انواع دستگاه های لبه چسبان نوین چوب

برای خرید این دستگاه ها لازم است به خوبی آن ها را بشناسید. هریک از دستگاه های لبه چسبان توان و سرعت موتور متفاوتی دارند که برای کاربری خاصی طراحی شده است. ابعاد دستگاه را نیز با توجه به فضایی که برای آن در نظر گرفته اید، انتخاب کنید. هر دستگاه لبه چسبان نوین چوب مشخصات فنی مخصوصی دارد که با جستجوی نام دستگاه، از جزئیات اطلاعات آن آگاه می شوید. این اطلاعات شامل موارد زیر است:
  • ابعاد دستگاه لبه چسبان
  • سرعت دستگاه و جلو برنده آن
  • حداقل و حداکثر ضخامت قطعه کار
  • ظرفیت مخزن چسب
  • میزان فشار باد دستگاه
  • سیستم متر خوان یا کانتر
این موارد را می توان بین دستگاه های مختلف مقایسه کرد و بهترین انتخاب را با توجه به توقعات داشت.

کارایی و عملکرد دستگاه های لبه چسبان نوین چوب

مهم ترین نقش دستگاه های لبه چسبان ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر لبه های برش خورده در کنار ظرافت و زیبایی محصول نهایی است. لبه هایی که برش خورده و روکشی ندارند در برابر حرارت و رطوبت آسیب پذیر هستند. علاوه بر این ظاهر یکدست و زیبایی هم ندارند. دستگاه لبه چسبان این مشکل را حل می کند. دستگاه لبه چسبان که به نوار زن PVC نیز شناخته می شود محصول نهایی شما را به بهترین شکل ممکن زیبا می کند. برای کار با لبه چسبان ها، قطعه را از قسمت ورودی دستگاه که اصطلاحا آن را قسمت نر دستگاه می نامند، وارد می کنید. معمولا در ایستگاه اول دستگاه های لبه چسبان نوین چوب، لبه های قطعه به چسب آغشته می شود. البته چسب با روشن شدن دستگاه به خوبی گرم شده است. در ایستگاه های بعدی چسب توسط غلتک های فشار، نوار پلیمری را به خوبی روی سطح چسبی فشرده می کند. این کار معمولا توسط چندین غلتک انجام می گیرد. در ایستگاه بعدی قسمت های اضافی این نوار توسط دستگاه برش داده می شود تا نوار یکدست و زیبا روی قطعه کار جای بگیرد. اگر لبه چسبان ایستگاه های دیگری هم داشته باشد، پولیش و فرزکاری نیز روی آن انجام می شود.

نکاتی که برای خرید دستگاه لبه چسبان نوین چوب باید مد نظر قرار داد

دستگاه های لبه چسبان معمولا قیمت بالایی دارند. در نتیجه قبل از خرید لازم است به خوبی با آن ها آشنا شده و ویژگی ها را بشناسید. اگر قصد خرید لبه چسبان های نوین چوب را دارید، این موارد را با توجه به نیاز خود بسنجید: نوع برق مصرفی، سرعت ماشین، توان مصرفی، تعداد ایستگاه ها و عملکرد آن ها، محدوده ضخامت ورقه ها و داشتن گارانتی معتبر. تمامی محصولاتی که شرکت نوین چوب ارائه می کند، دارای یک سال گارانتی هستند. خدمات پس از فروش این شرکت تا زمانی که از دستگاه استفاده می کنید در خدمت شماست. نصب و آموزش لبه چسبان های نوین چوب توسط اپراتور و کارشناسان این شرکت انجام شده و لازم نیست نگران آن باشید.

خرید این ماشین

برای خرید این دستگاه ها لازم است به نمایندگی های فروش معتبر یا نمایشگاه های دائمی ماشین آلات صنعت چوب سر بزنید. با مراجعه حضوری جهت خرید دستگاه لبه چسبان مشاوره رایگان کارشناسان، شما را در انتخاب دستگاه متناسب با کارگاه و هدفتان کمک خواهد کرد. نمایشگاه دائمی نوین چوب در احمد آباد مستوفی تهران، جهت خرید حضوری میزبان شماست. هم چنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت خوگر پلاس مراجعه کنید.

کلام آخر

امروزه با پیشرفت صنعت چوب، ماشین آلات مختلفی نیاز مشتریان را برآورده می کنند. دستگاه های لبه چسبان را یکی از ماشین های این صنعت می دانند که کار را برای تولید کنندگان راحت تر کرده است. نوار زن PVC با پوشاندن لبه های کار با نوار پلیمری، زیبایی محصول شما را دو چندان کرده و مقاومت و استحکام آن را نیز بیشتر می کند. استفاده از این دستگاه ها برای تولید محصولات چوبی حرفه ای بسیار ضروری است. اگر لبه چسبان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد