در چوبی ورودی ساختمان

0

در چوبی ورودی ساختمان

به گزارش دکوکده : در چوبی ورودی ساختمان ، نقطه کانونی نمای هر خانه و ارزشمندترین بخش نماست. در ورودی معمولا” با یراق آلات، دستگیره و کلون های زیبا و دست ساز، مزین می شود. هر چقدر در ورودی ساختمان زیباتر باشد، میهمانان از ورود به ساختمان احساس خوشایندتری خواهند داشت. در چوبی – در ورودی ، نقطه کانونی نمای هر خانه و ارزشمندترین بخش نماست. در ورودی معمولا” با یراق آلات، دستگیره و کلون های زیبا و دست ساز، مزین می شود. هر چقدر در ورودی ساختمان زیباتر باشد، میهمانان از ورود به ساختمان احساس خوشایندتری خواهند داشت. در ورودی ساختمان محافظ حریم ساختمان بوده و همچنین فضای داخل خانه را از شرایط آب و هوایی محافظت می کند. در ورودی ، اولین بخش خانه است که هنگام ورود و آخرین بخش خانه است که در هنگام خروج لمس می شود. هیچ ماده دیگری به اندازه چوب احساس صمیمیت و رضایت به ما نمی دهد. حالا متوجه می شوید که چرا خیلی از ما در چوبی را می پسندیم . بسیاری علاقه دارند درهای ورودی ساختمان هایشان زیبا و از جنس چوب ساخته شده باشد.

آناتومی در چوبی

در چوبی یک پانل مرکزی دارد که توسط فریم های چوبی کشویی احاطه می شود. فریم ها و پانل مرکزی با اتصالاتی بهم وصل می شوند. تمام اتصالات، اعم از اتصالات فاق و زبونه و یا دوبل با چسب محکم می شوند. در بازار پیشنهادات زیادی برای درهای ورودی وجود دارد. درهای آهنی و فولادی، درهای فایبرگلاس، درهای آلومینیومی و غیره. درهای فلزی علیرغم استحکام، احساس سرد و غیرصمیمانه ای به شما میدهد. همچنین درهای فایبرگلاس که پس از مدتی از فرم خود خارج می شوند. اما یک در ورودی چوبی به هر شکل و فرمی که بخواهید ساخته و پرداخته می شود. زیرا چوب خاصیت انعطاف بسیار بالایی دارد. در چوبی از استحکام خوبی برخوردار بوده و در ضخامت های مختلف ساخته می شود. در ساخت در چوبی می توان از فریم های قالب گیری شده، انواع لعاب و پوشش و همچنین انواع اشکال خراطی شده استفاده کرد.

چوب های چندلایه

در گذشته درها را از اسلب های چوب طبیعی می ساختند. اما امروزه از چوب های چندلایه که با چسب و زیر پرس محکم شده،ساخته می شوند. این پانل های چوبی چند لایه ، استحکام و هم قابلیت فرم دهی و پیچش بیشتری دارند. در ساخت در چوبی ، برای لایه های بیرونی عمدتا” از روکش های طبیعی استفاده می شود که بسیار زیباست. در ضمن در رویه در، از کنده کاری  و قطعات چوبی دست ساز هم استفاده می شود. این کار نه تنها هزینه تمام شده در را پایین می آورد ، بلکه باعث افزایش عمر درها می شود. هر چند سال یک بار لازم است تا سطح بیرونی در با رنگ و یا پلی اورتان رنگ آمیزی مجدد شود. این کار ممکن است هزینه کمی ایجاد نماید ولی در حفظ سلامت در و طول عمر آن بسیار موثر است. برای آشنایی با فروشندگان و عرضه کنندگان انواع در چوبی و مشاهده جزییات محصولات به سایت خوگرپلاس وارد شوید.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد