اجاره اتاق در تهرانپارس

0

اجاره اتاق در تهرانپارس

اجاره اتاق در تهرانپارس : شهر تهران به دلیل مرکزیت بخش های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی که دارا است افراد زیادی به این شهر بزرگ رفت و آمد می کنند.

علاوه بر مسافرانی که از سراسر شهر ایران به تهران سفر می کنند، افراد خارجی نیز به این شهر رفت و آمد زیادی دارند.

به گزارش دکوکده : هر منطقه از شهر تهران ویژگی ها و مزایای ویژه خود را داشته و هرکس بسته به شرایط خود می تواند در هر منطقه ای از شهر تهران اقامت داشته باشد. محله تهرانپارس یکی از مناطق پر تردد است که روزانه بسیاری از افراد در این منطقه رفت و آمد دارند.

اگر شما قصد اقامت در محله تهرانپارس تهران را دارید و به دنبال مکان هایی برای اقامت کم هزینه هستید، با اجاره اتاق در تهرانپارس، هزینه های سفر شما کاهش خواهد یافت.

موقعیت مکانی اجاره اتاق در تهرانپارس

محله تهرانپارس در منطقه ۴ تهران قرار گرفته است. این محله به دو قسمت یعنی تهرانپارس غربی و شرق تقسیم می شود، که هرکدام شرایط متفاوتی دارد.

در تهرانپارس شرقی محله های خاک سفید و جوادیه را شامل می شود. این منطقه نسبت به تهرانپارس غربی ترافیک کمتری دارد.

اگر تردد زیاد و شلوغی شما را اذیت می کند، می توانید در منطقه شرقی اقامت داشته باشید.

به طور کلی می توان گفت با اجاره اتاق در خیابان تهرانپارس تهران شما به اکثر خیابان های اصلی تهران دسترسی خواهید داشت.

این منطقه دارای سه ایستگاه مترو، خطوط اتوبوس، تاکسی و خط بی آر تی است. این ویژگی سبب شده تا افراد زیادی علاقمند به اقامت در این محله را داشته باشند. زیرا رفت و آمد آنها به سراسر شهر تهران آسان تر خواهد بود.

امکانات خیابان تهرانپارس

با امکانات زیادی که در خیابان تهرانپارس قرار گرفته مسافران زیادی علاقمندند تا در این محل در طول سفر خود اقامت داشته باشند.

با اجاره اتاق در تهرانپارس تهران به راحتی می توانید به کلیه امکانات دسترسی داشته باشید. امکانات خیابان تهرانپارس شامل موارد زیر است:

اگر شما به قصد معالجه به تهران سفر کرده اید بسیاری از بیمارستان های خوب مانند بیمارستان تهرانپارس و بانوان آرش در این محله قرار دارد. شما با سکونت در این محله به راحتی می توانید به این بیمارستان دسترسی داشته باشید.

همچنین برخی از مسافران علاقمندند به خرید از تهران هستند. در خیابان تهرانپارس بسیاری از مراکز خرید خوب مانند مرکز خرید سپید و مرکز خرید پارسیان قرار گرفته و بخش های متنوعی مانند جواهرات، فروش لوازم آرایشی، لباس و بسیاری از کالاهای متنوع در این مراکز خرید به فروش می رسد.

دسترسی به امکانات تفریحی با اجاره اتاق در تهرانپارس

اگر شما به قصد بازدید و تفریح به تهران سفر کرده اید اقامت در محله تهرانپارس منطقه ای مناسب برای اقامت شما خواهد بود.

رستم باغ یکی از مناطق دیدنی شهر تهران است که در این منطقه از شهر تهران بوده و در فلکه دوم تهرانپارس قرار گرفته است.

سالانه افراد زیادی از این منطقه بازدید می کنند. همچنین بسیاری از پارک های سرسبز و بزرگ مانند پارک جنگلی یاس فاطمی و پارک جنگلی لویزان در تهرانپارس وجود دارد.

در پارک جنگلی لویزان که به نام پارک شیان نیز معروف است، رستوران و کافی شاپ های زیادی قرار گرفته که می تواند برای استراحت شما در طول سفر مکان مناسبی باشد.

اماکن تجاری در منطقه تهرانپارس

همانطور که گفته شد بسیاری از مسافران به دلایل مختلفی به این شهر سفر می کنند. سالانه افراد زیادی به دلیل کارهای اداری یا ماموریت های شغلی در تهران اقامت دارند. بسیاری از مناطق اداری و تجاری در منطقه تهرانپارس غربی وجود دارد.

به همین جهت اجاره اتاق در تهرانپارس برای افرادی که به جهت ماموریت های اداری به این شهر سفر کرده اند، می تواند انتخاب خوبی باشد.

بنابراین اگر ملاک شما برای اقامت نزدیکی به مراکز تجاری و اداری است، می توانید در منطقه تهرانپارس غربی که به فرجام و محله نارمک نزدیک است، اقامت داشته باشید.

ویژگی اجاره اتاق در تهرانپارس

اگر شما اقامت کوتاه مدتی را در تهران دارید به شما پیشنهاد می شود که اتاق را برای اقامت خود انتخاب کنید. زیرا ویژگی اتاق با سایر مکان ها مانند سوئیت و هتل متفاوت است. هر کس متناسب با شرایط خود باید در مکان هایی مناسب اقامت داشته باشد.

معمولاً افرادی که اقامت طولانی مدت را در شهر تهران دارند، ترجیح می دهند سوئیت را برای اقامت خود اجاره کنند.

زیرا سوئیت برخلاف اتاق و هتل دارای آشپزخانه، اتاق خواب و نشیمن است. به همین جهت در طولانی مدت می تواند برای مسافران گزینه مناسبی باشد.

اتاق در واقع امکاناتی مانند آشپزخانه را ندارد. زیرا برخی از مسافران ترجیح می دهند در مدت زمان کوتاهی که در تهران اقامت دارند نیازی به آشپزخانه جهت آشپزی نداشته و ترجیح می دهند از رستوران ها غذا تهیه کنند.

همچنین اجاره اتاق برای افراد با تعداد کم مناسب است، البته بستگی به متراژ اتاقی که شما اجاره می کنید، نیز دارد.

امکانات اجاره اتاق در تهرانپارس

در هنگام اجاره اتاق تمامی امکاناتی که برای مسافران در طول اقامت خود در تهران نیاز خواهد بود، فراهم شده است.

امکاناتی مانند کمد، تلویزیون، تخت و بسیاری از امکانات دیگر که مورد نیاز مسافران است در اتاق های تهرانپارس قرار داده اند.

اما اتاق ها به دلیل این که آشپزخانه در آن قرار نگرفته از امکاناتی مانند گاز برخوردار نیست به همین جهت اجاره اتاق برای افرادی مناسب است، که اقامت کوتاه مدتی را در تهران دارند.

اگر شما با خودرو شخصی به تهران سفر کرده اید، بهتر است اتاقی را اجاره کنید که از امکاناتی مانند پارکینگ برخوردار باشد.

در نتیجه، باید در ابتدا هدف خود را از سفر به تهران مشخص کرده و سپس متناسب با نیاز و هدفی که از سفر به تهران دارید، در منطقه ای مناسب سکونت داشته باشید تا رفت و آمد برای شما آسان شود.

منطقه تهرانپارس از جمله محله هایی است که دسترسی به همه امکانات آسان است.

به طور مثال افرادی که برای معالجه به تهران آمده اند، دسترسی به بیمارستان آسان است.

همچنین افرادی که به هدف خرید و تفریح به تهران سفر کرده اند مراکز خرید متنوع و اماکن تفریحی در این منطقه قرار گرفته و شما با اجاره اتاق در تهرانپارس می توانید به تمامی این مناطق دسترسی داشته باشید.

شما عزیزان می توانید برای اجاره سوئیت در تهران به لینک هوزاس مراجعه نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد