یراق آلات جعبه چوبی چیست؟

0

یراق آلات جعبه چوبی چیست؟

به گزارش دکوکده : یراق آلات جعبه چوبی چیست؟ بدون شک شما هم دیده اید که امروزه ساخت جعبه های چوبی زیبا در سایزهای مختلف، علاوه بر اینکه یک کار هنری به شمار می آید یکی از بهترین راه های کسب درآمد است. یراق آلات جعبه چوبی که به آنها یراق آلات تزئینی هم گفته می شود در واقع در همین نوع از جعبه ها کاربرد دارند و علاوه بر آن هرجا که نیاز به استفاده از یک محصول تزئینی باشد مورد استفاده قرار می گیرند. یراق آلات جعبه چوبی و آنتیک اما شامل بخش های مختلفی می شوند که در این بخش به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

انواع یراق آلات جعبه چوبی

در چیدمان هرگونه دکوراسیون خانه و وسایل منزل مانند دربها، میز و انواع جعبه های چوبی قطعات و یراق آلاتی وجود دارد که علاوه بر بهتر کار کردن باعث زیبایی و شیک نشان دادن وسیله مورد نظر شما خواهند کرد. انواع یراق آلات جعبه چوبی در مدل ها و اشکال مختلف برای مصارف تزئینی وجود دارد که شما میتوانید با استفاده از آن ها زیبایی خانه خود را بیشتر کنید. لولا آنتیک، دستگیره تزیینی، پایه آنتیک، چفت جعبه آنتیک همه از یراق آلات جعبه چوبی هستند! ابزار و وسایل کوچکی که به منظور تزئین به کار می روند معمولا در نوع آنتیک و برای تزئین دکوراسیون خانه هستند. شما هم بعضا جعبه های کوچک چوبی را دیده اید که علاوه بر اینکه زیبایی خانه شما را افزایش میدهند میتوان آنها را برای مصارف مختلف هم استفاده کرد. از جمله استفاده هایی که از این جعبه های چوبی می شود می توان به کاربرد ان ها روی میز لوازم آرایشی خانوم ها اشاره کرد. برای اینکه شما بتوانید از فضای داخلی این مدل جعبه های آنتیک استفاده کنید معمولا یراق آلاتی روی آنها نصب می شوند که به آنها یراق آلات جعبه چوبی گفته می شود. این نوع یراق آلات علاوه بر اینکه زیبایی را برای جعبه های شما به ارمغان می آورند باعث افزایش کاربرد آن ها نیز می شوند. در این بخش با ما و معرفی انواع یراق آلات جعبه چوبی همراه شوید.

لولا

یکی از مهم ترین انواع یراق آلات جعبه چوبی لولا است. همانطور که میدانید لولا ها بین درب و بدنه قرار می گیرند و باعث می شوند که شما به آسانی آن ها را باز و بسته کنید. این نوع یراق آلات جعبه چوبی معمولا برای اتصال یک لنگه درب در جعبه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در بین تمامی انواع لولا هایی که معمولی هستند و شما میتوانید برای جعبه خود آن ها را استفاده کنید، لولا آنتیک یکی از پراستفاده ترین است چرا که زیبایی خاصی دارد.

دستگیره تزیینی

یکی دیگر از بخش های یراق آلات جعبه چوبی، دستگیره های تزئینی است. همانطور که میدانید دستگیره از جمله تجهیزاتی است که در بین یراق آلات حتی در کابینت های آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد پس چطور می توان نقش آن را در زیبایی وسایل و ابزارهای آنتیک نادیده گرفت. امروزه استفاده از انواع دستگیره های تزئینی با رنگ ها و طرح های مختلف جز یراق آلات جعبه چوبی به شمار می آید و می تواند زیبایی جعبه شما را دو چندان کند.

پایه آنتیک

آنچه که شما برای استفاده از جعبه های چوبی بدان نیاز دارید یک پایه آنتیک است. دقت داشته باشید که بسیاری از جعبه های قدیمی که ساخته می شوند و به عنوان جعبه چوبی مورد استفاده قرار می گیرند نیازمند یک پایه هستند که روی آن ها قرار بگیرند و زیبایی خود را نشان بدهند. در این بین انواع مختلفی از این پایه ها وجود دارد که برخی از آن ها هم جز یراق آلات جعبه چوبی به شمار می آیند و شما میتوانید با قیمت مناسب آن ها را از مراکز خرید این نوع ابزار خریداری کنید.

چفت جعبه آنتیک

بعضا شما هم دیده اید که تمامی جعبه های چوبی دارای یک قفل باز و بسته شدن هستند که در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند. شما میتوانید چفت جعبه چوبی را جز یراق آلات جعبه چوبی بدانید. بسیاری از جعبه های کوچک و آنتیک به عنوان یک جعبه برای نگهداری جواهرات مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل هم با چفت های مختلف و کوچک تزئین می شوند و شما میتوانید زیبایی آن ها را دو چندان کنید.

قیمت یراق آلات جعبه چوبی

همانطور که میدانید، انواع یراق آلات جعبه چوبی در جنس های مختلفی وجود دارند. شما میتوانید از این نوع یراق آلات استفاده کنید تا زیبایی جعبه خود را دو چندان کنید. البته دقت داشته باشید که به دلیل وجود برندهای مختلف در این زمینه قیمت هر یک از این یراق آلات متفاوت خواهد بود. آنچه که باید در مورد این یراق آلات بدانید این است که استفاده از آن ها نیازمند رعایت نکات بسیاری است از جمله اینکه شما باید مراقب صدمه دیدن آن ها باشید. این نوع یراق آلات به صورت ظریف ساخته می شوند و مانند یک شیء آهنی نیستند که بتوانید وزن زیادی را روی آن ها قرار دهید. البته اگر جنس شما مرغوب باشد بدون حتم میتوانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید اما به هر صورت رعایت احتیاط از مهم ترین نکات است. اگر یراق آلات جعبه چوبی انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد