یراق آلات تهران

0
: یراق آلات تهران بسیاری از ما واژه یراق آلات را شنیده ایم و بارها و بارها انواع گوناگون یراق آلات را در امور گوناگون به کار گرفته ایم. اما نمی دانسته ایم که این ابزارهای کوچک فلزی همان یراق آلاتی هستند که اسمشان دفعات مکرر به گوشمان خورده است. یراق آلات مورد استفاده در صنایع گوناگون در فروشگاه های مختلف و نیز شهرهای گوناگون نظیر یراق آلات تهران، جهت استفاده مشتریان عرضه می­شوند. به گزارش دکوکده : یراق آلات تهران بسیاری از ما واژه یراق آلات را شنیده ایم و بارها و بارها انواع گوناگون یراق آلات را در امور گوناگون به کار گرفته ایم. اما نمی دانسته ایم که این ابزارهای کوچک فلزی همان یراق آلاتی هستند که اسمشان دفعات مکرر به گوشمان خورده است. یراق آلات مورد استفاده در صنایع گوناگون در فروشگاه های مختلف و نیز شهرهای گوناگون نظیر یراق آلات تهران، جهت استفاده مشتریان عرضه می­شوند. در گذشته های بسیار دور مردم با استفاده از ذوب کردن فلزات و قالب بندی آن ها در شکل های گوناگون، به ساخت وسایل مورد نیاز خود می پرداختند. اولین ابزارهای فلزی ساخته شده به این روش، وسایلی نظیر افسار و زین چهارپایان بودند. مردم در آن زمان این گونه وسایل فلزی را یراق نامیدند. به مرور زمان تعداد این وسایل افزایش یافته و ابزارهایی همچون شمشیر و زره نیز در گروه یراق آلات قرار گرفتند. اما امروزه، کاربرد کلمه یراق بسیار فراتر رفته و ابزارهای بیشماری تحت عنوان یراق آلات نام گذاری شده و کاربردهای متفاوتی در مقایسه با گذشته نیز دارند. در دنیای امروز تمام ابزارهایی که فلزی بوده و آبکاری شده باشند، تحت عنوان یراق آلات نام گذاری می­شوند. این دسته از وسایل با توجه به نیاز مردم طراحی، تولید و به بازار عرضه می­گردند. در زندگی های مدرن امروزی، یراق آلات نقشی غیر قبل انکار دارند. آن چه را که با استفاده از ذوب شدن فلز به دست آمده و با استفاده از قالب های گوناگون به شکل های متنوعی تبدیل شده باشد، یراق آلات می­نامند. یراق آلات به شکل های گوناگونی در زندگی همه ما وجود دارد. کابینت های ریلی موجود در آشپزخانه شما و کمدهای لولایی موجو در اتاقتان، نمونه های بارزی از نقش یراق آلات در زندگی هر کدام از ما هستند. بی شک حضور یراق آلات در زندی ما تنها به درب کمد و کابینت هایمان ختم نشده و در سالهای آینده این ابزار پیشرفتی غیر قابل چشم پوشی خواهند داشت.

یراق آلات تهران

یراق آلات تهران در کارخانه های گوناگونی طراحی و تولید شده و سپس در فروشگاه های مختلف سطح استان تهران، به مشتری و جهت استفاده وی، عرضه می­شوند. یراق آلات تهران تعداد بیشماری دارند که در ادامه به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت:
  • نمونه هایی از یراق آلات تهران
  • الکترود آما و میکا، یکی از یراق آلات تهران
الکترود آما و میکا از جمله یراق آلات تهران است که نماینده فروش برندهایی نظیر ابزار آلات برقی ماکیتا، یراق آلات بلوم ، آلات دستی آلمان، جعبه ابزارهای ترکیه و … می­باشد. این گروه از یراق آلات تهران، ابزار آلات برقی میکا مانند دریل های کوچک نجاری و آهنگری، دریل های چکشی بزرگ معمولی، انواع گونگون اره های ماکیتا که قابلیت تنظیم قدرت و سرعت دارند، انواع اره های فارسی بر ساده و … را ارائه می­دهند. همچنین الکترود آما و میکا که یکی از یراق آلات تهران می­باشد، انواع گوناگون یراق آلات مورد استفاده در صنایع مختلف را تهیه و عرضه می­نماید.
  • فروشگاه ابزار یراق، یکی دیگر از یراق آلات تهران
گروهی دیگر از یراق آلات تهران که به فروش ابزار آلات صنعتی و نیمه صنعتی مشغول است،  فروشگاه ابزار یراق می­باشد. این گروه از یراق آلات تهران، که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ در بازار حسن آباد از سر گرفته است، به فروش ابزارها و یراق آلاتی نظیر ابزار آلات برقی، شارژی و ابزار های نجاری و یراق آلات گوناگون صنایع مختلف، می­پردازد. این فروشگاه در سال ۱۳۸۹ کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نموده و بنای تجارت الکترونیک را پایه گذاری نمود تا بتواند به مصرف کنندگان سراسر کشور خدمات مناسب را ارائه دهد. ساختمان فروشگاه ابزار یراق در تهران، بعد از میدان حسن آباد، کوچه شفیعی، پلاک ۱، واحد ۹ واقع شده است.
  • خوگر پلاس، بالاتر از رقبای خویش ایستاده است!
خوگر پلاس مفتخر است که نخستن بستر آنلاین معاملات بین بنگاهی که در تجارت الکترونیک، B2B اطلاق می­شود را در عرصه چوب و مبلمان، یراق آلات، ماشین آلات و ابزار آلات، و خدمات مشاوره راه اندازی نماید تا تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام معاملات بپردازند. این گروه از یراق الات تهران که از برترین فروشندگان مواد مصرفی مورد نیاز صنایع مختلف، همچون مواد اولیه، یراق آلات، ابزار آلات و تجهیزات تکمیلی و نیز ابزار آلات و ماشین آلات و فرآورده هایی نظیر مبلمان های چوبی  و سازه های چوبی می­باشد، به ارائه مشاوره های مهندسی نیز می­پردازد. خوگر پلاس، از جمله یراق آلات تهران است که مزایای بسیاری را برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است که از جمله آن ها می­توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • راه اندازی بازار آنلاین صنعت چوب، مبلمان، یراق آلات، ابزار آلات و ماشین آلات صنایع گوناگون
  • ارتباط بی واسطه و مستقیم فروشنده و خریدار
  • شناخت و معرفی برترین استانداردهای جهانی و خدمات
  • معرفی برترین و با کیفیت ترین برندهای معتبر داخلی و خارجی
  • معرفی جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه ماشین آلات صنایع چوب
  • ایجاد زمینه مقایسه ای ابزار آلات و ماشین آلات صنایع چوب
  • ایجاد بستری مناسب به منظور خرید و فروش ماشین آلات دست دوم
  • ارائه مشاوره های فنی به استقبال کنندگان و سهولت دسترسی به بازار خدمات
به یقین “خوگر پلاس” جزء برترین ها در زمینه فعالیتی خود بوده و خواهد بود. اگر یراق آلات انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد