هتل های ارزان در تهران

0

هتل های ارزان در تهران

به گزارش دکوکده : هتل های ارزان در تهران یافتن هتلی مناسب برای اقامت همواره یکی از چالش های پیش روی مسافران بوده است. تهران به عنوان پایتخت کشورمان همواره میزبان مسافران بسیاری از شهر های دور و نزدیک و کشور همسایه بوده است. از این رو تنوع در میزان هزینه اقامت در هتل های موجود در تهران در مقایسه با دیگر شهر های کشور بسیار بیشتر است.

یکی از ویژگی هایی که تهران را از دیگر شهر های کشور متمایز می کند، وجود هتل های ارزان در تهران است. هتل های ارزانی که اقامت مسافران را به خوبی ممکن کرده اند. سفر به تهران می تواند هزینه های مازادی را برای شخص به همراه داشته باشد.

در صورتی که از شهر های دور به تهران آمده باشید هزینه زیادی را بابت سفر به تهران پرداخت کرده اید. در نتیجه اقامت در این هتل ها می توانید تا حد زیادی از هزینه سفر شما بکاهد. از این گذشته در صورتی که می خواهید برای مدت طولانی در پایتخت اقامت کنید، بهتر است از این هتل ها در تهران استفاده کنید.

این هتل ها در تهران امکانات مورد نیاز برای اقامت شما در پایتخت را مهیا کرده و به این ترتیب تجربه خوبی از اقامت در تهران را برای شما به یادگار خواهند گذاشت.

چه کسانی به  هتل های ارزان در تهران مراجعه می کنند؟

یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از هتل های ارزان، کاهش هزینه های سفر به پایتخت است. مسافرانی که از شهر تهران بازدید می کنند به گروه های مختلفی از اجتماع تعلق دارند برخی از این افراد برای نخستین بار پا به تهران گذاشته اند.

در نتیجه این افراد به دنبال مشاهده آثار تاریخی و دیدنی پایتخت هستند. از این رو، باید بودجه ای که برای اقامت در تهران در نظر گفته اند را به درستی مدیریت کنند.

این افراد با انتخاب این هتل ها در تهران می  توانند به سادگی به مناطق دیدنی تهران دسترسی پیدا کرده و از تماشای این مناطق لذت برند.

در کنار این مسافران افرادی نیز در زمره مسافران همیشگی تهران قرار گرفته اند. این افراد به دلایل متفاوت در فواصل زمانی متفاوتی از تهران بازدید می کنند. برخی از کارمندان و کارکنان سازمان ها و شرکت های مختلف به دلیل پروژه های فصلی و غیرفصلی در بازه های متفاوتی به تهران مراجعه می کنند.

برخی از افراد نیز تنها چند روز از هفته برای کار در تهران به سر می برند و سپس به شهر خود باز می گردند. در این موارد نیز استفاده از این هتل ها در تهران به شدت پیشنهاد می شود.

از این گذشته با توجه به محبوبیت و مقبولیت بالای دانشگاه های تهران و مراجعه افراد از شهر ها مختلف برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ها، تهران همواره میزبان دانشجویان مهاجر از شهر های دیگر بوده است.

به این ترتیب می توان گفت، برخی از مسافران تهران دانشجویانی هستند که تنها چند روز از هفته را در تهران سپری می کنند. این دانشجویان برای اقامت به سراغ هتل های ارزان در تهران می روند. چرا که این افراد در تاریخ های مشخصی در طی سال به تهران مراجعه می کنند و باید تا جای ممکن از هزینه اقامت خود در تهران بکاهند.

چرا هزینه اقامت در هتل های ارزان در تهران پایین تر از دیگر هتل ها است؟

شاید با شنیدن نام این هتل ها تصور کنید، کیفیت ارائه خدمات در این هتل ها به شدت پایین است. اما در حقیقت این هتل ها از امکانات قابل قبولی برخوردار هستند. در واقع دلیل قیمت پایین این هتل ها امکانات پایین و بی کیفیت این هتل ها نیست.

بلکه این هتل ها خدمات بسیار محدود تری را به مسافران ارائه می دهند. برای مثال تمام هتل های ارزان در تهران دارای اینترنت پر سرعت رایگان نیستند. این خدمات را به مسافران ارائه نمی دهند. عدم ارائه سرویس اینترنت رایگان را نمی توان دلیلی بر کیفیت پایین خدمات ارائه شده در این هتل ها دانست.

از این گذشته، این هتل ها از تعداد کمی پرسنل برخوردار هستند. کارکنان شاغل در این هتل ها تمامی دوره های آموزشی هتل داری را گذرانده و از صلاحیت کافی برای پذیرایی از مهمانان برخوردار هستند.

اما مسئله اصلی این است که این هتل ها پرسنل اندکی را در اختیار دارند. به همین دلیل مسافرانی که در در این هتل ها در تهران اقامت می کنند، نمی تواند از خدماتی مانند سرو غذا در اتاق یا ارسال لباس ها به خشکشویی هتل و غیره بهره مند شوند. چرا که این هتل ها از پرسنل کافی برای انجام این امور برخوردار نیستند.

از طرف دیگر تعداد وعده های غذایی که در این هتل ها ارائه می شود بسیار محدود است. برخی از این هتل ها در تهران تنها یک وعده از غذای روزانه را برای میهمانان خود مهیا می کنند.

از طرف دیگر اندازه اتاق های این هتل های بسیار کوچک است و فضای بزرگی برای اقامت در هتل های ارزان در تهران در اختیار مهمانان قرار نمی گیرد. این موضوع خود دلیلی برای هزینه پایین اقامت در این هتل ها به شمار می رود.

مزایای اقامت در هتل های ارزان در تهران

یکی از مهمترین و ارزشمندترین ویژگی این هتل ها در تهران موقعیت مکانی آن ها است. زمانی که اقدام  به اقامت در هتل های ارزان می کنید به دنبال هتلی خواهید بود که دسترسی خوبی به قسمت های مختلف شهر داشته باشد.

این هتل ها در تهران در کنار قیمت های پایین خود در موقعیت های خوب یا شرق تهران واقع شده اند. چرا که زمانی که مسافر برای اقامت هتل های ارزان در تهران را انتخاب می کند، به دنبال مکانی برای اقامت است که دسترسی خوبی به بخش های مختلف شهر داشته باشد.

این هتل ها غالباً در نزدیک سیستم حمل و نقل عمومی، ایستگاه های اتوبوس های سریع السیر و شبکه مترو واقع شده اند. به این ترتیب مهمانان می توانند ضمن اقامتی مقرون به صرفه در این هتل ها در تهران، به سادگی به تمام مناطق تهران تردد کنند.

این نکته برای کارکنان و دانشجویانی که برای اقامت هتل های ارزان در تهران را انتخاب کرده اند بسیار اهمیت دارد. چرا که این افراد به دنبال امکانات و راهکار هایی هستند که هزینه های سفر آنها را تا حد امکان پایین بیاورد.

سیستم حمل و نقل عمومی و شبکه مترو به خوبی از اتلاف هزینه های جا به جایی مسافران جلوگیری خواهد کرد.

پذیرش در هتل های ارزان

علی رغم قیمت پایین، رفتار پرسنل و کارکنان این هتل ها در تهران بسیار دوستانه و دلنشین است. روی گشاده و لبخند روی لبان پذیرش این هتل ها حس خوبی را به مسافران انتقال خواهد داد. مسافرانی که در این هتل ها اقامت داشته اند، تجربه خوبی از  اقامت در این هتل ها داشته اند.

یک هتل دار موفق به خوبی می داند که برای یک میزبانی فوق العاده باید حس و حال خانه را برای مهمانان به وجود آورد. مهمانان با اقامت در فضایی گرم و دلنشین، خاطره بسیار خوشایندی از اقامت در تهران را به ذهن سپرده و در مراجعات بعدی نیز این هتل ها را برای اقامت انتخاب می کنند.

شما می توانید با مشاهده امکانات موجود در اتاق های هتل، اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات لازم برای اقامت در هتل های ارزان در تهران را به انجام برسانید.

 

شما عزیزان جهت رزرو هتل ارزان قیمت می توانید به لینک اسنپ روم مراجعه فرمایید.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد