کادو ولنتاین خلاقانه

0

کادو ولنتاین خلاقانه

کادو ولنتاین خلاقانهاگر قصد خرید کادو برای روز ولنتاین هستید حتما به انواع کادو ولنتاین خلاقانه توجه داشته باشید . این نوع از کادو ها با در نظر گرفتن علایق فرد مربوطه می تواند بهترین نوع از هدیه ها باشد. البته لازم به ذکر است که هینه ی درخواستی برای این نوع از کادو ها نیز کمتر می باشد

کادو ولنتاین خلاقانه

آیا به دنبال کادو ولنتاین خلاقانه هستید با ما همراه باشید برای این نوع از کادو ها نیز تنوع بسیاری موجود است هر کادویی که در برگیرنده ی فانتزی های خاص باشد می تواند به عنوان یک کادوی خلاقانه در نظر گرفته شود.

در وب سایت ویستور می توانید به انواع مختلفی از کادو ولنتاین خلاقانه دسترسی داشته باشید قیمت پیشنهادی برای هر کدام از انواع کادو ولنتاین خلاقانه بسیار مناسب می باشد شما می توانید با هر بودجه ای بهترین نوع کادو را برای عزیزان خود تهیه کنید.

از آنجا که در روزهای خاص مثل روز تولد و سالگرد همواره برای عزیزانمان هدیه های ویژه ای را خریداری می کنیم ممکن است دیگه از خرید هدیه های تکراری خسته شده باشیم به همین دلیل به دنبال ایده های جدید هستیم برای این منظور نیز باید اندکی خلاقیت خود را به کار گیریم تا بتوانیم مناسب ترین نوع آن را انتخاب کرده باشیم.

به آسانی می توانید کادو ولنتاین خلاقانه را با در نظر گرفتن سلیقه و البته علایق فرد مورد نظر خود انتخاب و تزیین کنید. هر کادویی که برای تهیه ی آن ایده ای خاص به کار رفته باشد می تواند به عنوان یک کادوی خلاقانه در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است که در انتخاب این نوع از هدیه ها به هزینه ی نهایی هدیه فکر نکنید و سعی داشته باشید ارزش معنوی آن را مد نظر قرار دهید.

 نامه های عاشقانه

نامه های عاشقانه در بین کادو ولنتاین خلاقانه در نظر گرفته می شود اگرچه برخی از افراد ممکن است تصور کنند در عصر حاضر استفاده از نامه دیگر مفهومی ندارد و همه ی ما با دسترسی به تکنولوژی جدید هر جا که باشیم می توانیم احساسات خود را بیان کنیم ولی در نظر داشته باشید زمانی که از هم دل خوریم و یا زمانی که به خاطر یک عصبانیت کوچک از هم دور شده ایم برای هر کدام از دو طرفین سخت است که گوشی خود را برداشته و زنگ بزند البته در دوست داشتن نباید اجازه دهیم غرورمان سبب شود این دوری دائمی باشد به همین دلیل می توانید یک جعبه ی نامه هی عاشقانه تهیه کرده و از معشوقه ی خود بخواهید آنها را در زمان های مختلف بخواند مثلا یکی از آنها را زمانی که از هم دلخورید و دیگری را زمانی که از دست هم عصبانی هستید و یا زمانی را که دلتنگ هم هستید در این صورت می توانید همواهر میزان عشق خود را حتی در روزهایی که به نا به دلایلی از هم دور هستید  ابراز کنید. این موضوع مهمی است به همین دلیل تهیه ی یک کادو ولنتاین خلاقانه با در نظر گرفتن جملاتی که در برگیرنده ی احساسات شما است می توانید روزهای دلخوری و دلتنگی را کوتاه کنید

کادو ولنتاین خلاقانه: قاب عکس قلبی

در دنیای امروزه با وجود فضاهای خالی متنوع برای ذخیره کردن انواع مختلف از عکس ها کمتر کسی به دنبال چاپ کردن عکس های گرفته شده است.

به همین دلیل بسیاری از آنها با گذر زمان لابه لای دیگر عکس ها گم می شود استفاده از یک الگو و قاب خاص به ویژه یک قاب قلبی برای ساخت قرار دادن عکس ها می تواند گزینه ی خوبی باشد.

برای این منظور تعداد مشخصی از عکس های دو نفره ی خود را انتخاب کند و به اندازهای دلخواه برش کرده و سعی کنید آن ها را در یک قاب مقوایی به صورت یک قلب کنار هم قرار دهید در این حالت می تواند از معشوقه ی خود بخواهید آن را به گوشه ای از اتاقش نصب کند تا هر موقع در جلوی دید باشد.

اگر چه برای تهیه ی این نوع از کادو ها هزینه ی زیادی صرف نمی شود ولی بدون تردید ارزش بسیار بالایی دارد.

کادو ولنتاین خلاقانه: ماگ با یک نوشته ی احساسی

انواع مختلفی از ماگ ها با طرح و البته شکل خاصی موجود هستند به راحت می توانید با انتخاب بهترین نوع از آنها یک کادو ولنتاین خلاقانه برای معشوقه ی خود در روز ولنتاین تهیه ی کنید.

تنوع این نوع از ماگ ها بسیار زیاد است در نظر داشته باشید اگر به دنبال طرح های خاصی هستید می توانید یک ماگ ساده و سفید رنگ خریداری کرده و روی آن را با استفاده از طرح های ویژه زینت دهید به عنوان مثال یک جمله و یا نوشته ی زیبا بنویسید و یا یک طرح و نقاشی خاصی را بکشید به ویژه اگر در این زمینه مهارت خاصی دارید می توانید به راحتی هدیه ی خود را زینت دهید.

 درست کردن کارت پستال جالب

انواع مختلف از کارت پستال ها موجود است در اینجا سعی داریم به یک مورد از جالب ترین نوع مکارت پستال اشاره کنیم.

برای این منظور می توانید عکس دستانتان  خود را بر روی یک کاغذ رنگی کشیده و سپس آن را به شکل دست برش دهید و بر کف آن جملات عاشقانه ای را بنویسید.

برای این که به آسانی از بین نرود کاغذ رنگی هایی مقاوم را انتخاب کنید. این هدیه ی با ارزش نی می تواند به عنوان یک کادو ولنتاین خلاقانه در نظر گرفته شود

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد