کادو ولنتاین خاص 

0

کادو ولنتاین خاص

کادو ولنتاین خاص برای یک روز خاص و برای یک عاشقانه خاص و برای یک فرد خاص رقم می خورد . وقتی به روز ولنتاین نزدیک می شویم ناخودآگاه برای خرید کادو برای عشقمان آماده می شویم .

اما وقتی صحبت از یک عشق خاص می شود پس بهای خاص بودن آن هم یک کادو ولنتاین خاص است . برای خرید خاص باید خلاقیت را در وجود هر آدمی برانگیخت تا بتوانند با یک کادو ولنتاین خاص عشق خود را هیجان زده کنند .

خاص بودن کادو در روز ولنتاین نماد دوست داشتن مخاطب خاص است شما  با کادو ولنتاین خاص با زبان بسته به مخاطب خاص خود می گویید که چقدر از بودن او در زندگی خود خوشحال هستید و چقدر او را دوست دارید .

بسیاری از ایده های خلاقانه مستقیم بر روی احساس افراد اثر می گذارد و زودتر از زبان فرد موضوع عاشقانه را بیان می کند .

گاهی وقتی از کنار مغازه ها عبور می کنیم با دیدن ویترین مغازه یک ایده در  ذهن ما جرقه می زند که وقتی آن را اجرا می کنیم از خاص بودن آن بسیار لذت می بریم و حس خوب خود را به مخاطب خاص خود انتقال خواهیم داد .

گاهی کنار هم بودن در روز ولنتاین یک کادو ولنتاین خاص به شمار می آید که حاضر نیستیم با بهترین هدیه آن را معامله کنیم .

پیشنهاد برای تهیه کادو ولنتاین:

کادو ولنتاین خاص حتما نباید یک عروسک بزرگ یا یک دسته گل بزرگ و یا یک ماشین پر از گل رز باشد تا بتواند به مخاطب خاص ما عشق را هدیه دهد .

گاهی یک اتاق خواب تزیین شده با بادکنک های هلیومی که عکسهای خاطره انگیز به روبان های آن آویزان هستند می تواند بهترین هدیه باشد .

گاهی یک شام در یک رستوران زیبا با موسیقی زنده و یک دسر عالی می تواند سوپرایز عاشقانه ای محسوب شود .

به نظر برخی افراد کادو ها هستند که احساسات درون فرد را به زبان می آورند . وقتی کسی برای کادو ولنتاین خاص برنامه ریزی می کند و برای آن زحمت می کشد تا بتواند به بهترین نحو عشق خود را شگفت زده کند ، نه فقط کادو ولنتاین خاص بلکه تمام زحمات او فریاد های دوستت دارم را سر می دهند .

اگر برای کادو ولنتاین خاص سفر به یک نقطه بکر را انتخاب کرده که بتوانید با مخاطب خاص خود یک روز را دو نفره و به دور از هیاهو های انسانی سپری کنید ، شک نداشته باشید بهترین هدیه را در نظر گرفته اید .

در بعضی از موارد برخی از افراد خلاق ، دسته گل هایی با جعبه کادو را با پیک بر سر کار مخاطب خاص خود می فرستند ، این حس بسیار شیرین است که بدانید وقتی سر کار هستید ،کسی برای دیدن شما لحظه شماری می کند ، پس می توان این را هم در لیست کادو ولنتاین قرار داد . امروزه برای کادو طراحی هایی شده است که هر فردی از دیدن آن لذت می برد و دوست دارد که بتواند زودتر این ایده را برای عشق خود اجرا کند .

یکی از این طراحی ها کتابی است که با مضمون ازدواج طراحی شده و برای یک زوج که چند سالی از پیمان عاشقی شان می گذرد ، تداعی خاطرات است .

در این کتاب به سفارش افراد ، خاطرات شیرین آشنایی تا ازدواج ثبت شده و به صورت  زیبایی در کنار یکدیگر قرار می گیرند که به بوکادو معروف است .

بی شک افراد بعد از دیدن این کتاب حتما دوست دارند یکی از آن را در خانه خود داشته باشند و چقدر زیبا است که در روز ولنتاین بوکادو هدیه بگیرند .

خرید خاص کادو ولنتاین:

گاهی با یک خرید خاص از یک مکان خاص می توان بهترین هدیه را برای کادو تهیه کرد . منظور از خرید خاص حتما کادو های گران قیمت و پر بها نبوده است .

ممکن است فردی با  یک ایده خاص در خرید بتواند مخاطب خاص خود را تحت تاثیر قرار دهد . خرید خاص می تواند به خرید ساده یک آلبوم آهنگ ، از خواننده مورد علاقه مخاطبمان باشد که در یک باکس گل قرار داده شده است .

مفهوم خرید خاص همان شناختن مخاطب خاص است . وقتی علاقه مندی های طرف مقابل خود را بشناسید یعنی این که او برای شما مهم است پس شما می دانید چگونه می توانید او را با یک خرید خاص شگفت زده کنید .

در اینجا می توان گفت که کادو دارای تنوع زیادی می باشد  پس منظور از خاص بودن ، تک بودن یا واحد بودن نیست ،  منظور همان کادو خاصی است که مورد نظر مخاطب خاص است .

پس وقتی سخن از کادو به میان بیاید اصولا کسی نمی تواند بگوید  که منظور همان کادو خاص می باشد که فلانی ساخته است یا فلانی هدیه داده است.

یک کادو ممکن است برای فردی شیرین و بسیار ایده نو و جدیدی باشد اما برای فردی دیگر بسیار ابتدایی و پیش پا افتاده به شمار آید .

نه می توان گفت که علاقه مندی های فلان فرد بسیار خاص است و نه می توان گفت کدام فروشگاه دارای  کادو ولنتاین خاص است  و کدام نیست .

سلیقه ها کاملا متفاوت بوده و با هم هماهنگی ندارد . مهم این است که خود فرد چگونه خوشحال می شود و با چه کادو ولنتاین خاصی شگفت زده می شود .  

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد