کادو جشن تکلیف

0

کادو جشن تکلیف

کادو جشن تکلیف نباید در جهت تجمل گرایی و مصرف گرایی باشد بلکه باید در برگیرنده روح اسلامی باشد. همیشه تهیه کادو یکی از مهم‌ترین دغدغه های زندگی است انتخاب کادو برای مراسمات مختلف بسیار آسان تر از انتخاب کادو برای جشن تکلیف است.

جشن تکلیف در طول عمر آدم یک بار اتفاق می افتد پس از این دوره فرد دچار تحولات و تغییرات بسیاری می شود دختران در سن ۹ سالگی و پسران در ۱۵ سالگی به این دوره تحولات می رسند.

کادو جشن تکلیف

آیا تاکنون چیزی درباره کادو جشن تکلیف چیزی شنیده اید؟ کادو دادن در دین اسلام کاری بسیار پسندیده و به شدت مورد سفارش اهل بیت است.

اگر شما می خواهید به جشن تکلیف بروید و به دنبال کادو جشن تکلیف مناسب می گردید گزینه های زیادی پیش روی شما است.

ولیکن خرید هدیه جشن تکلیف نباید جهت مصرف گرایی و تجمل گرایی باشد بلکه باید دربرگیرنده روح اسلامی باشد. کادو جشن تکلیف در تثبیت این روز مهم عملی کاملاً ارزنده و پسندیده باشد.

بهترین هدیه به عنوان کادو جشن تکلیف کدام است؟

کادوی جشن تکلیف چی بخرم؟ همیشه خرید کادو یکی از مهم ترین دغدغه های زندگی است که با آن دست و پنجه نرم می کنیم. انتخاب کادو برای مراسمات گوناگون کاری بس آسان تر از انتخاب و خرید کادو جشن تکلیف می باشد.

برعکس جشن تولد که ما هر ساله برگزاری می کنیم جشن تکلیف تنها یک بار در زندگی هر آدمی اتفاق می افتد. پس از رسیدن به این سن فرد دچار تحولات و تغییرات بسیاری می شود، دختران در سن ۹ سالگی و پسرها در سن ۱۵ سالگی به این تحولات سخت اما شیرین می رسند.

پس ترتیب یک جشن تکلیف زیبا نه به معنای ریخت و پاش بلکه به معنی پیشواز به سوی یک اتفاق خوب در زندگی بسیار پسندیده است.

می توان یک کتاب مفید و خواندنی، داستان های اخلاقی، ملزومات عبادت و…به عنوان کادو جشن تکلیف به فرد مکلف هدیه داد که می تواند تأثیر مثبت و کاملاً سازنده ای در او بو جود بیاورد.

برگزاری جشن تکلیف

آیا می دانید برگزاری جشن می تواند یکی از بهترین هدایایی باشد که می توان به عنوان کادو جشن تکلیف تقدیم کرد؟

همان‌طور که می دانید جشن تکلیف خاطره ای شیرین معنوی تربیتی است که در آن دانش آموزان دختر و پسر که به این سن رسیده اند در آیین های گروهی با خدایشان عهد می بندند و دستورات دین مبین اسلام را برای رسیدن به تعالی و اوج بندگی تمرین می کنند.

سن تکلیف استارتی برای بزرگ شدن دخترها و پسرها از لحاظ فکری و جسمی است که با گرفتن جشن تکلیف می توان آنها را با اصول و احکام دینی آشنا نمود.

در ایران یکی از مهم ترین روش ها برای آشنایی نوجوانان با دین اسلام و راه و رسم زندگی دنیوی ترتیب این جشن زیبا است.

یکی از مهم ترین ویژگی جشن تکلیف این است که روش های دینی تعیین شده و احکام الهی برای دختران و پسر های مکلف شفاف سازی می شود.

طبق این برنامه به آنچه خدا برای انسان امر نموده و واجب ساخته باید عمل کرد. هرسال برای دختران و پسرانی که مکلف می شوند یک جشن باشکوه و به یاد ماندنی برگزار می کنند که به این مراسم جشن تکلیف می گویند.

این مراسم  نه تنها یک خاطره زیبا و به یاد ماندنی دینی و معنوی است بلکه می توان گفت به عنوان بزرگترین هدیه برای مکلفین محسوب شود.

معرفی هدیه های مناسب عنوان کادو جشن تکلیف

یکی از مهم ترین چیزهایی که همیشه ذهن ما را به خود مشغول می کند تهیه هدیه برای مراسمات مختلف است که انتخاب کادو جشن تکلیف از این قاعده مستثنی نیست.

اگر می خواهید برای دخترها کادو بگیرید باید به سری نکات را رعایت کنید چون آن‌ها از همان کودکی حتی نسبت به نوع بسته بندی کادو هایشان حساس هستند پس کاغذ کادو و روبان و پاپیون فراموش نکنید.

در اینجا ما به شما پیشنهاد هایی درباره انتخاب و خرید هدیه جشن تکلیف ارائه می دهیم:

  • کیف و سجاده سرهم و بسیار زیبا می تواند هدیه ای مناسب و وسیله ای برای تشویق به نماز می کند.
  • چادرهای گل گلی زیبا می تواند مناسب کادو برای جشن تکلیف دخترها باشد که این کادو به آن‌ها می آموزد بهترین حجاب چادر است و اینکه عادت می کنند چادر به سر کنند.
  • در جشن تکلیف لوحی به عنوان یادبود به آن‌ها داده می شود که هیچ‌وقت این روز بزرگ را فراموش نکنند.
  • مهر رکعت شمار هم می تواند برای بهترین کادو جشن تکلیف مناسب باشد اگر در بین نماز فراموش کردند که رکعت چندم هستند با کمک این مهر به آن‌ها یاد آوری می شود.
  • قبله نمای یکی دیگر از وسیله هایی است که بچه ها می تواند به وسیله آن مقابل قبله بایستند و نماز بخوانند و قبله را بشناسند.
  • قرآن: اگر از همان آغاز تکلیف برای بچه ها قرآن کادو داد آن‌ها با قران بیشتر آشنا می شوند و به قرآن خواندن عادت می کنند.
  • برای دختر خانم ها می توانید تسبیح های رنگی که با رنگ های شاد و زیبا در بازار وجود دارد را باکمی تزئین به عنوان کادو جشن تکلیف به آن‌ها داد.
  • گیفت نمدی یک بازه گستره ای از گیفت های جذاب و جالب جشن تکلیف را در اختیار شما می گذارد مثل فرشته های نمدی، عروسک دختر چادر نمدی، دختر کوچولو در حال نماز نمدی و…
  • یک جلد کتاب
  • برای پسرها می توان یک انگشتر عقیق هدیه داد.
  • برای بچه هایتان عطر کادو دهید و به آن‌ها سفارش کنید که هنگام نماز عطر بزنند تا خوشبو باشند.
  • سی دی های احکام روزه داری بخرید هرچه این هدیه ها ظاهری زیبا داشته باشند بچه ها بیشتر به نماز خواندن و روزه گرفتن تشویق می شوند.

برای اینکه به نماز و روزه شور و اشتیاق بیشتری داشته باشند هر چند وقت یکبار برای آن‌ها هدایایی تهیه کنید مانند لباس یا چیزهایی که دوست دارند، به آن‌ها بگویید این کادو ها بابت خواندن نماز و روزه گرفتنشان به آن‌ها داده اید.

شما عزیزان جهت خرید هدیه میتوانید به سایت ویستور مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۲۳۹۸۰ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد