خرید هدیه اداری

0

خرید هدیه اداری

خرید هدیه اداریمنظور از هدیه اداری چیست. مناسب ترین هدیه برای کادو دادن در محیط های رسمی و کاری کدام ها هستند. در اینجا ما مروری کلی بر انواع کادوهای اداری خواهیم داشت. آداب کادو دادن و گرفتن و انواع هدیه های اداری را برای شما بازگو خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خرید هدیه اداری

یکی از ضروری ترین و بهترین هدیه هایی که می توانید به افراد اداری و کارمند بدهید، هدیه اداری است. اما هدیه اداری چیست؟ آیا واقعا چیزی به نام هدیه اداری وجود دارد.

در اینجا ما تمام آنچه که لازم است را در مورد هدیه اداری به شما می گوییم. هدیه های اداری به سرعت در دنیا در حال پیشرفت هستند و شرکت ها و اداره های مختلف از آنها بهره می برند.

حال شاید برایتان سوال باشد هدیه اداری قرار است از چه کسی به چه کسی داده شود. خوب دقت کنید، هدیه اداری از مدیر به کارمندان و مشتری ها، از کارمندان به مدیر، از کارمندان به همدیگر، از مشتری ها به کارمندان و غیره می باشد.

گاهی شاید شما برای همسر، پدر و یا مادر و اعضای خانواده ی خود که کارمند هستند، این خرید را انجام دهید. هدیه های اداری آداب و شرایط خاص خود را دارد که در ادامه، ویستور برای شما توضیح می دهد.

آداب هدیه اداری

هدیه دادن به کارمندان و پرسنل در قالب هدیه های اداری آداب خاص خود را دارد هم برای کسی که کادو می دهد هم برای کسی که کادو را می گیرد.

اگر کسی که کادو می دهد، هستید، پیشنهاد ما این است که هدیه ی اداری را در تایم اداری به افراد بدهید. در این زمان رسمیت کادو شناخته شده است و افراد تنها این حدس را خواهند زد که شما برای کار و حرفه ی آنها این کادو را خریداری کرده اید و قصد تشکر و خوشحال کردن او را دارید.

از دادن کادوهای گران قسمت خودداری کنید. کادوهای گران قیمت ذهن را به خود مشغول می کند. طرف مقابل احساس می کند باید به طریقی این لطف را برای شما جبران کند برای همین بر سر خریدن هدیه و جبران کار شما همیشه دودل خواهد ماند.

به عنوان مدیر، پیشنهاد ما این است که از هدیه اداری تبلیغاتی برای کارمندان و مشتری های خود استفاده کنید. این کادوهای تبلیغاتی کاملا جنبه ی کاری دارد و نماینده ی شرکت شما خواهد بود که نزد افراد مختلف حمل و نگهداری می شود.

اگر هدیه اداری می گیرید

اگر فردی هستید که هدیه اداری به او داده می شود، بهتر است این را بدانید که گرفتن هر کادویی از افراد مختلف را باید نشانه ای بدانید برای قدردانی از زحمات و کارهای شما در شرکت.

اگر هدیه اداری شما یک جعبه شیرینی و یا شکلات است، بهتر است آن را باز کنید و به همه تعارف کنید تا از آن بخورند. این صاحب هدیه را خوشحال می کند که توانسته هدیه ای به شما بدهد که کاربردی است و شما فورا آن را به کار برده اید.

انواع هدیه اداری

در کل انواع هدیه های اداری را به دو نوع تقسیم بندی می کنند:

  • هدیه های داخل شرکت برای ترفیع رتبه، مناسبت های مختلف، موفقیت های کاری و غیره. این نوع هدیه ها می تواند فیدبک ها و پیامدهای مثبت زیادی برای شما در پی داشته باشد.
  • هدایای بین شرکت ها و سازمان ها: این نوع هدیه اداری نسبت به نوع قبل، میان افراد داخل یک شرکت نه که میان افراد شرکت های مختلف صورت می گیرد. تا حدودی می توان گفت که حساسیت خرید این نوع هدیه مقداری بالاست. به عنوان مثال از شرکت دوست و شریک، مهمان ویژه ای به شرکت شما می آید، یکی هدیه اداری می تواند به رسم یادبود به این فرد داده شود. عموما می توان برای این نوع هدیه های مقدار بیشتری هزینه را صرف کرد.

فاکتورهای مهم در خرید هدیه اداری 

در خرید هدیه اداری مهم است که به چند فاکتور توجه ویژه داشته باشید. امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.

-قیمت: یکی از فاکتورهای مهم در خرید انواع هدیه های اداری، قیمت است. شما تا چه رنج قیمتی می توانید برای هدیه های خود کنار بگذارید. بودجه و توان شرکت شما برای خرید هدیه های اداری به چه صورت است. حتما این را ابتدای کار مشخص کرده باشید.

-چه هدیه ای می خرید؟ منظور از این سوال این است که امروزه در هدیه ها تنوع بسیار بالایی وجود دارد. شما اگر برای هدیه دادن دست روی خودکار بگذارید، خود به صدها نوع خودکار تقسیم می شود. برای همین بهتر است خرید هدیه اداری را مقداری محدود و لیمیت به انتخابی خاص  بکنید، تا بتوانید بهترین خرید را در نهایت داشته باشید.

-کاربردی باشد: اهمیت این گزینه مخصوصا در هدیه های اداری تبلیغاتی زیاد است. هدیه های تبلیغاتی جلوی چشم هستند و طرف همیشه آن را به یاد خواهد آورد.

-گروهی کادو بخرید: اگر قرار است برای یک فرد مشخص کادو بخرید، آن را گروهی تهیه کنید. شان و ارزش کادوهای گروهی بالا می رود. طرف مقابل نیز هیچ فکر حاشیه ای در مورد هدیه ای که گرفته است نخواهد کرد.

-اگر قرار است همه برای یک نفر خرید کنید که از هم سوال کنید، تا مبادا هدیه های مشابه خریداری کنید. این کار تنها برای بهتر پیش رفتن کار همه ی اعضاست.

-دغدغه ایجاد نکنید: عموما کادوهای گران قیمت و بی ربط، مقداری دغدغه بوجود می آورند. در مناسبت ها کادو دادن و کادوهای مرتبط با کار و حرفه دادن، از میزان این دغدغه ها می کاهد.

شما می توانید برای دیدن محصولات به لینک هدایای سازمانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد