جعبه کادو ولنتاین 

0

جعبه کادو ولنتاین 

جعبه کادو ولنتاین دارای انواع خاص و زیبایی است که هر کدام از آنها به نحوی برای مشتریان ، با سلیقه های متفاوت طراحی شده است .

کادویی که برای روز ولنتاین در نظر گرفته می شود انواع مختلفی دارد ، که برای برخی از کادو ها جعبه هایی در نظر گرفته شده که شکیل بودن کادو را چندین برابر می کند .

جعبه کادو ولنتاین انواع گوناگونی دارد و برای چیدمان های خاصی از آنها استفاده می شود . جعبه کادو یکی از هدایای برجسته می باشد که  گاهی توسط مشتر ها با چیدمان های خاص ، سفارش داده می شود .

جعبه کادو ولنتاین را باید از مغازه های خاصی در سطح شهر خریداری کنید . برای این که بتوانید نوعی جعبه خاص داشته باشید باید ابتدا به مکان های خاصی رجوع کنید ، زیرا به دلیل تقاضای زیاد این نوع جعبه ها ، تنوع در اندازه و شکل آنها بسیار زیاد می باشد .

البته به دلیل جذابیت این نوع جعبه ها ، برای مراسم های خاص دیگر نیز از آنها استفاده می کنند . مانند مراسم های خواستگاری ،کادوهای تولد ، چیدمان هایی برای عروس و غیره که در این نوع جعبه ها ، هدایا جلوه ی زیباتری دارند .

ناگفته نماند که جذابیت جعبه کادو ولنتاین  به چیدمان آن نیز بستگی دارد . برخی از جعبه ها به گونه ای چیده شدند که فرد برای خالی کردن آن هدایا ، وقت کشی می کند .

در برخی از سایت ها در اینترنت می توان آموزش جعبه کادو ولنتاین را مرحله به مرحله دنبال کرد و خود سازنده آن باشیم .

هدایای مخصوص چیدن در جعبه کادو ولنتاین :

به دلیل این که جعبه کادو ولنتاین اندازه های متفاوتی دارد ،در ابتدا باید هدایای مورد نظر خود  را انتخاب نموده و بعد برای خرید و یا ساختن آن اقدام کنیم .

هر فردی با سلیقه خود اقدام به چیدمان جعبه کادو ولنتاین می کند . برخی از افراد نیز بعد از تهیه کردن هدیه های خود آنها را به مغازه دار تحویل داده و از او می خواهند که در چیدمان کادو ها او را یاری کند .

دسته دیگر افرادی هستند که انتخاب خاصی برای هدیه ها ندارند و ترجیح می دهند جعبه کادو ولنتاینی را تهیه کنند که از قبل توسط فروشنده آماده و به معرض فروش گذاشته شده است .

در هر نوع خرید باید گفت که خریدار با خرید کادو ولنتاین یک خرید ایده آل انجام داده است که در هر صورت به دل می نشیند . برخی از این نوع جعبه ها با جنس هایی از قبیل کارتن  و برخی دیگر از جنس آلومینیوم گاهی هم از جنس چوب یا ساک های دستی  هستند که به سلیقه مشتری برای تزیین انتخاب می شوند.

 هدایایی که در این نوع جعبه ها چیده می شوند بسته به نظر مشتری عبارتند از :

انواع شکلات ها ، گیفت های مخصوص ، عروسک های فانتزی کوچک ، بطری هایی برای یادداشت ، انواع کاکائو ها ، خرس تدی که نمادی از روز ولنتاین می باشد ، گل های طبیعی یا حتی کاغذی و یا نمدی ، بطری های آبمیوه یا معجون ، قلب های نمدی ، پوشال، شمع و بسیاری از این جور وسایل ها که جعبه کادو را بسیار خاص جلوه می دهد .

انواع جعبه کادو ولنتاین :

جعبه کادو ولنتاین دارای انواع مختلفی است . از لحاظ اندازه ، دارای اندازه های بسیار متنوعی می باشد که هر فرد بنا به نیاز خود اندازه آن را تعیین می کند . از لحاظ جنس ، جعبه کادو به چند دسته تقسیم می شود که به ذکر آنها می پردازیم :

جنس بیشتر جعبه کادو که در بازار موجود است از مقوا می باشد . این جعبه مختص کادو هایی با وزن سبک بوده و نگهداری آن بسیار آسان می باشد برای چیدمان گل باید مراقب باشیم گلی که قرار است در جعبه از آن استفاده کنیم همراه با آب نباشد که به جعبه آسیب  برساند .

برخی دیگر از جعبه کادو که در مغازه ها به وفور از آن می بینیم جعبه هایی با طلق شیشه ای هستند که برای خودنمایی کردن وسایل درون جعبه بسیار مناسب  می باشند . این نوع جعبه ها نسبت به جعبه های مقوایی  استحکام کمتری دارند اما به راحتی می شود در آن از گل های خیس استفاده کرد .

برخی دیگر از جعبه کادو  جنس نازکی از آلومینیوم را دارا هستند که به ندرت در مغازه ها دیده می شود و فقط باید در  برخی از مغازه ها مانند گل فروشی ها و عروسک فروشی ها به دنبال آن ها بود . کیفیت این نوع جعبه ها از  هر دو جعبه بسیار بهتر می باشد اما تنوع بسیار کمتری دارد .

برخی دیگر از جنس چوب ساخته شده اند که به دلیل وزن زیاد آن ها ، تنوع کمتر و کیفیت کمتر استقبال زیادی ندارد .

بعضی از جعبه کادو ولنتاین به صورت ساک دستی هستند که آن ها هم به نوبه خود درخششی دارند . جنس آنها از پارچه بوده اما به دلیل تنوع زیاد و سهولت در حمل و نقل مورد توجه برخی از افراد قرار دارند . جنس ساک دستی نیز از پارچه بوده اما قدرت آنها بسیار  کم می باشد و با وزن زیاد دچار پارگی خواهد شد .

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد