تابلو دیواری سفالی 

0

تابلو دیواری سفالی 

تابلو دیواری سفالی یکی از تابلوهایی می باشد که به تازگی بسیاری از افراد از این تابلو در دکوراسیون فضای داخلی خود استفاده می کنند.

رنگ پذیری تابلو دیواری سفالی بسیار عالی می باشد و به همین دلیل شما هر رنگی را که مایل باشید را می توانید در این تابلوها سفارش دهید.

استفاده کردن از این تابلوها در بسیاری از مکان ها می باشد و زیبایی بی نظیری را در فضا ایجاد می کند. وزن این تابلوها بسیار کم است و به راحتی آنها را می توانید جابجا کنید.

بسیاری از افراد بر این گمان هستند که این تابلوها وزن سنگینی دارند در صورتی که باید بدانید این تابلوها سبک و قابل تغییر می باشند، یعنی هر طرحی را که شما مایل باشید را می توانید روی آنها اجرا کنید.

تابلو دیواری سفالی نقش برجسته :

از آنجایی که خاصی شکل پذیری گل بسیار بالا می باشد تابلو دیواری سفالی نقش برجسته به راحتی ساخته می شود.

بسیاری تابلوهای دیواری که نقش برجسته هستند جنس آنها از سفال است. امروزه استفاده کردن از این تابلوها بسیار رواج پیدا کرده است و افراد بسیاری برای زیبایی دکوراسیون خود از این تابلوها استفاده می کنند.

طرح هایی که در این تابلوها وجود دارد بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها تاثیر بسیاری در فضای دکوراسیون خانه دارند.

برخی از آنها را می توانید در خانه های کلاسیک و برخی دیگر از آنها را در خانه های مدرن استفاده کنید.

بنابراین یکی از مهمترین مزیت هایی که تابلو ی سفالی دارد این است که برای تمامی دکوراسیون ها قابل استفاده است.

تابلوهایی که برجسته هستند زیبایی بسیاری دارند و به همین دلیل بسیاری از کسانی که به زیبایی های خاص اهمیت می دهند از این تابلوها برای طراحی دکوراسیون خانه خود استفاده می کنند.

البته باید بدانید استفاده کردن از آنها فقط محدود به خانه و یا اتاق خواب نمی باشد، بلکه از آنها می توانید در محل کار خود هم استفاده کنید.

از آنجایی که افراد نیمی از روز خود را در محل کار خود سپری می کنند بهتر است فضای محل کار خود را زیباتر نمایند، نصب کردن تابلو دیواری سفالی تاثیر بسیاری در زیبایی محل کار دارد و به همین دلیل است که اگر شما به برخی از ادارات و دفاتر مراجعه کنید می توانید مشاهده نمایید که این تابلوها بر روی دیوار نصب شده اند.

ویژگی های تابلو دیواری سفالی نقش برجسته :

تابلو دیواری سفالی نقش برجسته ویژگی هایی دارد که بسیاری از دیگر تابلوها این ویژگی ها را ندارند. برای اینکه با ویژگی های آن آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

  1. استحکام آنها بسیار بالا است چرا که در دمای ۹۰۰ درجه پخته می شوند.
  2. این تابلوها تحمل سرما و گرما را به خوبی دارند.
  3. از آنها می توانید در فضاهای داخلی و خارجی استفاده کنید، چرا که زیبایی آنها بی نظیر است.
  4. امکان ساخت هر نوع طرحی در این تابلوها وجود دارد.
  5. از این تابلوها بیشترین استفاده ای که می شود در فضای بالای شومینه، هتل ها، سفره خانه ها، لوح تقدیرها و … می باشد.
  6. تنوع آنها به حدی زیاد است که آنها را می توانید با هر دکوراسیون داخلی تطبیق دهید.
  7. برجستگی تابلو دیواری سفالی نقش برجسته را خودتان می توانید به خوبی تنظیم کنید.
  8. متریال ها و مواد اولیه ای که در ساخت این تابلو به کار می رود در دسترس است و به همین دلیل برای پیدا کردن آنها دچار مشکل نمی شویم.
  9. قیمت این تابلوها نسبت به دیگر تابلوها بسیار مناسب است.

۱۰ یکی از ویژگی هایی که تابلو دیواری سفالی نقش برجسته دارد این است که از آنها می توانید در مکان های بسیار بزرگ هم مانند پارک ها، مکان های باز و … هم استفاده کنید.

تابلو دیواری در فروشگاه رویا مد :

یکی از مهمترین عناصر طراحی داخلی تابلو دیواری سفالی به شمار می رود که در فروشگاه رویا مد می توانید انواع آن را در طرح و رنگ های متفاوت خریداری کنید.

این تابلوها تغییر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی به وجود می آورند و به همین دلیل افراد بسیاری در دکوراسیون داخلی خود از این طرح ها استفاده می کنند.

این تابلوها نسبت به تابلوهای دیگر از قدمت بیشتر یبرخوردار هستند و به همین دلیل بسیاری از کسانی که به تابلوهای قدیمی علاقه دارند این تابلوها را برای دکوراسیون داخلی و خارجی خود تهیه می کنند.

شما می توانید انواع طرح و رنگ های تابلو دیواری سفالی را در فروشگاه رویا مد مشاهده کنید و هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب نمایید.

تنوع طرح و رنگ در این فروشگاه به قدری زیاد است که بدون شک با مشاهده آنها شاید چندین طرح را بپسندید.

یک از مزیت های این فروشگاه این است که به صورت اینترنتی هم می توانید خرید خود را انجام دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد