تابلو دیواری تزیینی

0

تابلو دیواری تزیینی

تابلو دیواری تزیینی، چیزی فراتر از یک تزیین ساده است. این تابلو، جان و روح تازه ای به دیوارهای شما می بخشد. تنها کافیست یک تابلو دیواری تزیین بر دیوار خانه ی خود نصب کنید و تغییر بزرگ را احساس کنید. دراینجا یک سری نکته و توصیه در مورد خرید تابلو تزیینی برای شما آورده شده است.

تابلو دیواری تزیینی

تابلو دیواری تزیینی فراتر از یک وسیله و اسباب است. این تابلوها گاه نقش یک پنجره ی بزرگ را برای شما ایفا می کنند، گاه این تابلوها دریچه ای می شوند به گذشته و خاطره ای زیبا را زنده می کنند و گاه افقی روشن به آینده ای هستند که شما هنوز به آن امید دارید.

تابلو دیواری تزیینی حرف های زیادی برای گفتن دارد. شما حتما باید بر روی دیوار خانه های خود یک یا چند تابلوی دیواری تزیینی داشته باشید.

اما انتخاب آن بسیار مهم است. شما حتما باید قبل از خرید تابلو دیواری تزیین نکته هایی را بدانید. تنها هدف ما این است که شما در نهایت کار از خرید خود راضی باشید.

اول این سوال را از شما میپرسیم، به آن پاسخ دهید، تابلو دیواری تزیینی را برای کجا می خواهید، آیا میخواهید آن را بر روی دیوارهای نشیمن نصب کنید یا آشپزخانه، اتاق خواب یا نه آن را برای لابی هتل یا اتاق انتظار مطب ها می خواهید؟ این مسئله بسیار مهم است.

شما باید تابلوهای متناسب تهیه کنید. برای پذیرایی، تابلو دیواری تزیین شما باید شیک و فاخر باشد. در اتاق خواب می توانید عکس های خانوادگی و یا تصاویر عاشقانه و مفهومی نصب کنید و در لابی یک هتل از تابلو دیواری بزرگ استفاده کنید.

انواع تابلو دیواری تزیینی

انتخاب در میان تنوع بسیار بالای تابلوهای تزیینی بسیار سخت است. فکرش را بکنید شما قرار است در میان انواع تابلوهای چند تکه، تابلوهای دیواری برجسته؛ تابلوهای خوشنویسی، تابلو های بزرگ و تابلوهای یک تکه انتخاب کنید.

اما نگران نباشید، ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه به آنچه که می خواهید، نزدیک تر شوید. شما باید با انواع تابلوهای تزیینی آشنا شوید.

تابلو دیواری تزیینی می تواند یک تابلوی بزرگ برای دیوارهای بزرگ خانه ی شما باشد. تابلوهای چند تکه که حالتی پازلی دارند نیز می توانند یک انتخاب هوشمندانه برای دیوارهای نشیمن و پذیرایی خانه ی شما باشد.

تابلو خوشنویسی و مذهبی نیز می تواند برای بسیاری از سلیقه ها و افراد، بهترین گزینه باشد. اگر به دنبال یک خرید متفاوت هستید، می توانید یک تابلو دیواری برنزی بخرید.

این تابلوها متفاوت و زیبا هستند. چنانچه به تابلو دیواری علاقه زیاد دارید. کارتان راحت است شما می توانید انتخاب های زیادی داشته باشید و یکی از دیوارهای خانه ی خود را کلکسیون تابلوهای دیواری کنید.

خودتان تابلو دیواری تزیینی بسازید

البته که خودتان نیز می توانید تابلو دیواری تزیینی مورد نظر خود را بسازید، تنها باید بسیار محتاط باشید. تابلو دیواری تزیینی باید زیبا و فاخر باشد .

کیفیت آن باید بالا باشد. وگرنه نمی تواند نقش خوبی در زیبایی خانه ی شما ایفا کند. قاب های زیبا بخرید و آنچه ساخته اید را با دقت و تمیز کاری زیاد قاب کنید.

مطمئنا نگاه کردن به آنچه خودتان ساخته اید، برایتان انرژی بخش و الهام بخش خواهد بود. این کار را می توانید برای دیوارهای اتاق خود انجام دهید.

اگر وقت و یا مهارت این کار را ندارید، می توانید هر آنچه مد نظرتان است را سفارش دهید.

نکات مهم در انتخاب تابلو دیواری تزیینی

اگر این نوع تابلو را انتخاب می کنید حتما باید به رنگ و ترکیب بندی و تناسبات آن دقت کنید. تابلوهای دیواری بهتر است اگر پشت مبل گذاشته می شوند، کوچکتر از عرض کلی مبلمان باشند.

تابلو دیواری تزیینی بهتر است با طرح و دکوراسیون کلی خانه ی شما هماهنگ باشد. هر چند شما می توانید از ایده ی تضاد برای دکور خود انتخاب کنید، اما بی ربط بودن با تضاد فرق دارد.

قاب های تابلو را می توانید ساده انتخاب کنید و مفهوم اصلی در خود تابلو باشد. یا اینکه تابلوی ساده ی خود را با یک قاب شلوغ، زیباتر کنید.

جدیدترین تابلوهای تزیینی

اگر به دکوراسیون های لوکس در هر جایی نگاه کنید. تابلوها را عضو جدانشدنی این دکورها خواهید دید. این تابلوها هستند که دیوارها را از حالت بی روح و خشک رهایی می بخشند.

تابلو دیواری تزیینی بیننده ها را مجذوب خود خواهد کرد. شما تنها کافیست یک تابلوی ناب و بزرگ و متفاوت در پذیرایی خود نصب کنید، دیگر نیازی نیست که مبل های خود را عوض کنید.

متفاوت خرید کنید. 

امروزه انواع جدیدی از تابلو دیواری تزیینی به بازار عرضه شده اند. مثلا تابلوهای چند تکه در اندازه های مختلف که در کنار هم قرار می گیرند و با هم یه تصویر واحد را به نمایش می گذارند. یک نوع دیگر تابلوهای برجسته است.

این نوع تابلوها سایه روشن خاصی دارند، که از نظر زیبایی شناسی بیشتر به چشم می آیند. شما نیز می توانید به جای تابلوهای یک تکه قدیمی از این نوع استفاده کنید.

هرچند تابلوهای یک تکه نیز گاه صلابت و زیبایی خاص خود را دارند، مانند یک تابلوی قدیمی اثر یک هنرمند برجسته.

در نهایت همه چیز به انتخاب شما برمی گردد. این شما هستید که تابلوی خانه ی خود را پسند می کنید. تنها بهتر است از قبل، آنچه جدید و قابل توجه است را مد نظر داشته باشید.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد