تابلو برجسته

0

تابلو برجسته

تابلو برجسته یکی از زیباترین تابلوهایی می باشد که در بسیاری از طراحی های دکوراسیون از آن استفاده می کنند و به راستی که زیبایی این تابلو در زیبایی فضای مورد نظر شما تاثیر بسیاری دارد.

برای تولید تابلوی برجسته هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید هر رنگ و طرحی را که مایل هستید را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود از آن استفاده نمایید.

این تابلو یکی از ویژگی های مهمی که دارد این است که چشمان هر بیننده ای را به زیبایی خود خیره می کند.

ترسیم این تابلوها هنر و خلاقیت بسیاری می خواهد و به همین دلیل زیبایی بسیاری هم دارد. این تابلوها به روش های گوناگونی ترسیم می شوند که هر یک از آنها را در ادامه معرفی می کنیم.

انواع تابلو برجسته :

همانطوری که بیان کردیم تابلو دیواری برجسته یکی از زیباترین تابلوهایی می باشد که تاثیر بسیاری در زیبایی طراحی دکوراسیون شما دارد و به انواع گوناگونی تقسیم می شود. انواع تابلو  عبارت است از :

  1. تابلو نقش برجسته با چسب چوب :

تابلو برجسته با چسب چوب یکی از تابلوهایی می باشد که بسیاری از افراد از تماشای آن لذت می برند، چرا که زیبایی آن بی نظیر و عالی است. بسیاری از افرادی که این نوع از تابلوها را تولید می کنند برای برجسته سازی تابلو چوب را به مواد دیگر ترجیح می دهند، چرا که دوام آنها بسیار بالا است و هنرمندان به این تابلو علاقه زیادی دارند.

از این تابلو برجسته بیشترین استفاده ای که می شود برای بالای شومینه است که به عنوان یکی از تجهیزات تزئینی تاثیر بسیاری در زیبایی خانه دارد. البته باید بدانید از این تابلو در فضاهای دیگری هم استفاده می شود که هر یک از این فضاها این تابلو را در دیواری خاص نصب می کنند.

  1. تابلو نقش برجسته با چسب چوب و مل که روی چوب قرار می گیرد :

برای اینکه این نوع از تابلو برجسته را ترسیم کنند علاوه بر چسب چوب به مل و رنگ هم نیاز دارند که این مواد می توانید مخلوطی از گل های رنگ شده باشد.

برای اینکه این تابلو را ترسیم نماید به اولین چیزی که نیاز دارند این است که طرح مورد نظر خود را طراحی و یا کپی کنند و برای کپی کردن به کاغذ پوستی نیاز دارند.

بر این اساس شما در این نوع از تابلوها هر رنگ و طرحی را که مایل باشید را می توایند ترسیم کنید و از آن در زیبایی دکوراسیون خانه خود استفاده نمایید.

  1. تابلو نقش برجسته با چسب چوب و خمیر سرامیکی :

یکی دیگر از انواع تابلو برجسته که خمیر بیشتری در آن به کار می رود این تابلو می باشد، ترسیم کردن این تابلو نیاز به هنر و تخصص خاصی دارد و به همین دلیل زیبایی آن هم در طراحی دکوراسیون بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما تصور کنید.

در بسیاری از مکان های اداری و … از این تابلو استفاده می شود و تاثیر آن بر زیبایی این فضاها بسیار زیاد است .

افرادی که به طراحی دکوراسیون فضای مورد نظر خود اهمیت زیادی می دهند بدون شک از این تابلو استفاده می کنند و زیبایی فضای مورد نظر خود را دو برابر می کنند.

تاثیر تابلو بر طراحی دکوراسیون :

بسیاری از خانه و مکان هایی که طراحی دکوراسیون آنها به صورت کلاسیک است از تابلو برجسته استفاده می کنند.

البته این به این معنا نمی باشد که در فضاهای طراحی شده مدرن از این تابلو استفاده نمی شود، بلکه طرح و رنگ آنها با یکدیگر تفاوت هایی دارد.

در برخی از فضاهایی که به صورت کلاسیک طراحی شده است از تابلو برجسته که نقش های کلاسیک دارند استفاده می کنند و در برخی از خانه های دیگر که طراحی دکوراسیون آنها به صورت مدرن است از تابلوهای نقش برجسته ای استفاده می کنند که طراحی آنها به صورت مدرن است.

به طور کلی باید بدانید طراحی دکوراسیون تمامی فضاهایی که شما در سر دارید با نصب تابلو برجسته بر روی دیوارهای آن فضا بسیار بیشتر می شود، چرا که برجسته بودن این تابلوها یکی از ویژگی های منحصر بفرد آنها به شمار می رود و به همین دلیل چشمان هر بیننده ای را خیره می سازد.

بسیاری از کسانی که به طراحی دکوراسیون فضای مورد نظر خود اهمیت می دهند از این تابلوها برای طراحی دکوراسیون خود استفاده می کنند و به طور جدی تاثیر آن بر زیبایی تمامی فضاهای موجود بسیار زیاد است.

تابلو در فروشگاه رویا مد :

فروشگاه رویا مد یکی از فروشگاه های اینترنتی تابلوهای تزیینی و تابلو برجسته  می باشد که تابلوهای بسیار زیبایی را در فروشگاه خود گذاشته است.

بسیاری از افرادی که زمان کافی برای خرید تابلو ندارند می توانند به این سایت مراجعه کنند و  تابلوی مورد نظر خود را از میان هزاران تابلو انتخاب نموده و سفارش دهند.

تنوع تابلوها در این فروشگاه به حدی زیاد است که بدون شک شما بعد از مشاهده آنها چندین نوع از آنها را خریداری می نمایید.

تنوع طرح و رنگ در تابلو برجسته در این فروشگاه بسیار زیاد است و شما هر یک از آنها را که مایل باشید را می توانید سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد