انتخاب یک تابلوی دیواری مناسب

0

انتخاب یک تابلوی دیواری مناسب

تابلوی دیواری

انتخاب یک تابلوی دیواری مناسببسیاری از افراد سعی می کنند خانه و یا محل کار خود را به گونه ایی  خاص و مدرن و یا کلاسیک و مجلل  طراحی کنند.

خیلی از افراد برای این کار اقدام به خرید مبلمان و یا وسایل تزئینی می کنند .اما این کار ممکن است منجر به صرف هزینه بالایی شود. تابلوهای دیواری یکی از ارکان اصلی در طراحی داخلی منزل و یا محیط کار ، محسوب می شوند.

شاید شما در محل زندگی و یا محیط کار خود از مبلمان ساده و معمولی استفاده کرده باشید و یا پرده هایی ساده و بدون طرح داشته باشید.اما برای اینکه منزل یا محیط کار خود را مجلل کنید کافیست چند تابلوی دیواری زیبا و با شکوه انتخاب کنید.

تابلوها می توانند ظاهر ساده و بی روح منزل یا محیط کار شما را به محیطی زنده و یا مجلل تبدیل کنند و یا از خانه ساده شما فضایی مدرن و امروزی بسازند.

هر تابلو  دیواری یک شخصیت منحصر به فرد دارد

شاید شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به ادبیات و شعر علاقه دارید،پس قطعا در خانه یا محل کارتان یک یا دو تابلوی شعر یا نقاشی خط پیدا می شود.

حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن چند تابلو از خواننده های معروف دنیا بر روی دیوار خانه یکی از دوستانتان به این موضوع پی برده باشید که دوستتان به موزیک علاقه مند است.

با توجه به این مطالب می توان گفت تابلوها می توانند نشان دهنده بخشی از علاقه مندی ها و یا شخصیت صاحب خانه باشند.

انتخاب یک تابلوی دیواری مناسب

هنگام انتخاب تابلوی دیواری برای منزل یا محل کار خود به رنگ ها دقت کنید.مهمترین چیز تشخیص رنگ غالب در فضای خانه یا محل کارتان است.

به عنوان مثال اگر مبلمان و میز ناهار خوری و صندلی هایی سفید با کوسن های بزرگ بنفش و پرده بنفش دارید پس رنگ غالب موجود در محیط رنگ بنفش است.

بد نیست یک تابلوی دیواری بزرگ با رنگ غالب بنفش را انتخاب کرده و آن را در بالای مبلمان خود و بر روی دیوار نصب کنید.یک تابلوی زیبا از چندین گل بنفش و پس زمینه سفید می تواند با مبلمان و پرده هارمونی خوبی داشته باشد.

تابلو باید با فضای خانه هارمونی داشته باشد

به خاطر داشته باشید حفظ تناسب و هارمونی میان اسباب و وسایل موجود در محل کار یا خانه از اهمیت بالایی برخودار است.

شاید در جنش تولدتان یک تابلوی بسیار زیبا و گران قیمت با رنگ غالب قرمز هدیه گرفته باشید ولی مطمئن باشید که این تابلوی زیبا  برای خانه ایی با رنگ غالب سفید و بنفش اصلا گزینه مناسبی نخواهد بود.

اگر از مبلمانی با رنگ خنثی مثل خاکستری یا دودی و کرمی و شنی استفاده کرده اید نصب یک تابلوی زیبا و رنگارنگ از یک نقاشی انتزاعی می تواند به فضا روح ببخشد و ظاهری شیک و مدرن به آن ببخشد.

ترکیب چوب با رنگ های شاد و زنده

اگر در اتاق ناهار خوری خود میز و صندلی هایی با طرح چوب قرار داده اید باید بدانید که نصب یک تابلوی بزرگ از یک نقاشی پر و جنب و جوش می تواند ظاهر شیک و مدرن سالن نهار خوری شما را چند برابر بهتر  کند.

ترکیب رنگ چوب با دیوارهای سفید و یک نقاشی با رنگ های زنده و جذاب می تواند اشتهای هر کسی را برانگیخته کند.

همچنین برای یک اتاق نهارخوری با رنگ غالب سفید که یک رنگ خنثی است نصب یک تابلوی نقاشی رنگارنگ با طرح راه راه می تواند فضای را بزرگتر و البته دلچسب تر کند.

شاید بد نباشد در انتخاب تابلوی های دیواری کمی جسارت به خرج بدهید و از طرح های جسورانه استفاده کنید.

ست کردن تابلو با کوسن

یکی از زیباترین روش های ست کردن وسایل و اسباب منزل ، ست کردن تابلوی دیواری با کوسن های روی مبل است.

کافیست به وب سایت رویا مد سری بزنید و از میان صدها مدل و طرح کوسن های فوق العاده جذاب و شگفت انگیز یک طرح را انتخاب کنید.

حل اگر بتوانید همان طرح کوسن را روی یک تابلو نیز پیاده کنید دقیقا به هدف زده اید.ست کردن تابلو با کوسن های روی مبل یکی از ایده هایی است به شدت به حفظ هارمونی در فضا کمک کرده و از نظر زیبایی شناختی ،تصویر فوق العاده ایی را به فضا می بخشد.

خیلی از طراحان دکوراسیو ن داخلی ،برای  کوسن ها و تابلوی بالای مبل و همچنین پرده اتاق یک طرح مشابه را انتخاب می کنند.شاید ست بودن طرح روی پرده با کوسن ها و فقط با تابلو ایده خوبی باشد اما فکر می کنم شما با اجرا کردن یک طرح مشابه روی  همه وسایل خانه موافق نباشید.

تابلو می تواند یا با کوسن و یا با پرده اتاق همخوانی داشته باشد و از یک طرح مشابه در انها استفاه شده باشد.

یکی از مهمترین وسایل تزئینی منزل که باید در انتخاب آن دقت و وسواس زیادی به خرج بدهید ،تابلو است.

یک تابلوی ناهماهنگ با دیگر وسایل منزل می تواند فضای خانه را دلسرد کننده و بی روح کند.در حالیکه با انتخاب یک تابلوی زیبا با رنگهای شاد و زنده می توان به خانه رنگ و بویی شیک و مدرن داد .

شاید به نگاهی به تابلوهای زیبا و رنگارنگ وب سایت خوگر بتوانید یکی از بهترین انتخاب های خود را انجام بدهید.پس وقت را تلف نکنید و برای زیباتر کردن فضایی که درآن نفس می کشید یعنی خانه و یا محل کارتان، یک قدم مهم بردارید!

شما میتوانید محصولات متنوع و قیمت ها را در فروشگاه اینترنتی رویامد ببینید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد