کادو سازمانی

0

کادو سازمانی

منظور از کادو سازمانی چیست؟ کدام کادوها برای هدایای سازمانی مناسب تر هستند. شما باید در درجه ی اول این را قبول کنید، که هدیه های سازمانی به رونق کسب و کار شما کمک خواهند کرد.

شما با ایجاد حس خوب در کارمندان و مشتری های خود، در واقع به کسب و کار خود کمک کرده اید. با ما همراه باشید تا جدیدترین هدیه های سازمانی را به شما معرفی کنیم.

کادو سازمانی

مرزهای کادو دادن جابه جا شده است. کادو سازمانی از انواع کادوهایی است که شما می توانید به کارکنان و کارمندان یک اداره یا سازمان و یا مردم عادی بدهید.

امروزه محققان یافته اند که کادو دادن می تواند فیدبک های بسیار خوبی را در زمینه ی کاری ایجاد کند. برای همین مدیران موفق و برنامه ریزان و بیزنس من های هوشیار حواسشان به این قسمت از کار است.

اهمیت هدیه سازمانی به حدی زیاد است که امروزه شاهد کادو سازمانی های خاص هستیم. بدین معنی که کادوهایی طراحی و به بازار عرضه می شوند که مخصوص کادو دادن به کارمندهای یک ارگان و یا سازمان خاص هستند. به بهانه ها و مناسبت های مختلف، سازمان ها به دنبال قدردانی و تشکر از اعضا و مشتری های خود هستند.

برای همین کادو سازمانی های خاص خود را دارند. کادو سازمانی به اهداف مختلف هدیه داده می شود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

چرا کادو سازمانی

چرا سازمان ها و اداره های مختلف، به فکر کادو سازمانی هستند. در هدیه دادن کادوهای سازمانی چند نکته ی مثبت وجود دارد که نباید از آنها غافل بود. با هم مروری خواهیم داشت بر روی مزایای هدایای سازمانی:

  • کادو سازمانی مخصوص خود شماست. بدین معنا که شما تکه ای از کسب و کار خود را با کادوهای سازمانی پیش می برید و این یک قسمت مهم در پیشرفت در کسب و کار به حساب می آید.
  • هدایای سازمانی می تواند انگیزه ی کاری کارمندان شما را افزایش دهد. وقتی شما در مناسبت های مختلف، به کارمندان خود کادو می دهید. در آنها احساس شایستگی ایجاد می کنید برای همین انگیزه ی کاری آنها بالا می رود و شما در کسب و کار خود این را احساس خواهید کرد.
  • با هدیه دادن کادو سازمانی رابطه ی نزدیک و صمیمی با مشتری ها و ارباب رجوع های خود ایجاد خواهید کرد.
  • شاید تعدادی از مدیران این کار را بیهوده و عبث بدانند اما این کار را برجسته ترین برندها و شرکت ها انجام می دهند. چرا که تاثیرات کادو سازمانی برای آنها اثبات شده است.
  • با کادو دادن سازمانی، شما برند خود را جلو دید قرار خواهید دید. مردم برند شما را می بینند و در یادشان می ماند.

انواع کادو 

انواع کادوهای سازمانی در بازار وجود دارد. اما مسئله ی مهم این است که در میان هدیه های مختلف و زیاد، چگونه بهترین آنها را انتخاب کرد.

پیشنهاد ما این است که حتما پیج ها و فروشگاههای مختلف را بازدید کنید و از میان آنها بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

بهترین کادو سازمانی لزوما زیباترین و گران ترین آن نیست. شما بهتر است نوع مناسبت را در نظر بگیرید. این را همیشه به یاد داشته باشید، بهترین هدایای سازمانی، کاربردی ترین آنهاست.

شما باید هدیه ای خریداری کنید که کاربردی داشته باشد و فرد در طول روز یا هفته بارها از آن استفاده کند. برای همین برای ای نوع کادو دادن بهتر است به سراغ کادوهای کاربردی مانند، انواع ماگ و لیوان، کیف پول، جاکلیدی، خودکار و خودنویس ها و غیره بروید. اما باید حواستان باشد که هدیه های شما نباید همیشه یک چیز باشد. سعی کنید تنوع در کادو های خود ایجاد کنید.

ایده برای کادو 

  • تندیس و مجسمه خاص: تندیس ها و مجسمه ها می تواند یک هدیه ی بسیار خوب برای بیزینس و سازمان شما باشد. بر روی تندیس می توانید یک جمله ی زیبا یا تصویر مناسب را به نمایش بگذارید. تندیس و مجسمه این ویژگی خوب را دارد که همیشه جلو چشم است و نماینده ی تمام و کمال برند شما خواهد بود و برند شما مدت طولانی در ذهن آدم ها می ماند. این نوع کادو، تاریخ انقضا ندارد و مدت زمان زیادی می توان آن را نگه داشت.
  • تابلوهای تزییناتی: تابلوها یک گزینه ی بسیار خوب برای کادو دادن است. این را بدانید اگر در انتخاب کادو موفق باشید و فرد ترغیب بشود که آن را بر دیوار بزند، که بر هدف زده اید. این را به یاد داشته باشید، نیازی نیست لوگوی شما خیلی تو چشم باشد، همین که لوگوی خود را کوچک در یک گوشه ی تابلو قرار دهید و دیده شود، کافی است .
  • شکلات های تبلیغاتی: کادو سازمانی می تواند خوراکی باشد. شما می توانید شکلات های تبلیغاتی به مشتری ها و کارکنان خود هدیه دهید. شکلات ها گزینه های فوق العاده ای برای کادو دادن هستند. چرا که کمتر کسی است که از شکلات بدش بیاید، لوگوی خود را می توانید بر روی شکلات ها حک کنید، یعنی سفارش بدهید و برند شما تبلیغ خواهد شد.
  • صنایع دستی: بهره بردن از صنایع دستی می تواند یک هدیه ی گرانبها و خوشحال کننده برای مشتری هایتان باشد. شما می توانید انواع جای قلم، قندان، قالیچه های کوچک و غیره را به عنوان هدایای سازمانی به مشتری های خود کادو بدهید. این نوع کادو شاید مقداری هزینه بر باشد اما ارزش آنها دوچندان خواهد بود.

در یک نظرسنجی ساده از مشتری ها خواسته شده بود تا نظر خود را در مورد هدیه های سازمانی که می گیرند، بگویند، اکثر آنها از احساس ارزش و مثبت خود گزارش دادند و اینکه ترغیب شده اند تا بار دیگر به آن شرکت یا سازمان مراجعه کنند.

این تمام آن چیزی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید. شما می توانید برای دیدن محصولات به لینک هدایای سازمانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد