هدیه مناسب برای کارمندان

0

هدیه مناسب برای کارمندان

هدیه مناسب برای کارمندان باید چه ویژگی هایی داشته باشد. اگر بتوانید هدیه های کاربردی برای کارمندان خریداری کنید، در کار خود موفق بوده اید.

برای همین ما به شما توصیه می کنیم که حتما قبل از خرید، هدف خود را از خرید هدیه مشخص کنید، آیا شما مدیر کارمندان هستید، یا دوست یا ارباب رجوع؟

هدیه مناسب برای کارمندان

هدیه مناسب برای کارمندان چیست؟ این سوالی است که با نزدیک شدن به روز کارمند و یا در مواقعی که قصد تشکر و تقدیر از کارمندان داریم از خود می پرسیم.

 هدیه کارمندان باید ویژگی های خاصی داشته باشد. این را همه می دانیم. اما این ویژگی ها کدامند؟ در ادامه بیشتر بر روی این مسئله تمرکز خواهیم کرد.

قطعا هیچ چیزی مانند یک هدیه مناسب نمی تواند برای قدردانی و تشکر کردن از کارمندان زحمتکش برایشان خوشحال کننده و یادبودی باشد.

تحقیقات نشان داده است که گرفتن هدیه می تواند در بازدهی کاری و رضایت شغلی تاثیر زیادی داشته باشد.

هدیه مناسب برای کارمندان در روز کارمند 

یکی از مناسبت ها و فرصت ها برای خرید هدیه مناسب برای کارمندان روز کارمند که مصادف با ۴ شهریور ماه است، می باشد. برند ویستور، کادوها هدیه های فوق العاده ای را برای شما به نمایش گذاشته است.

هدیه مناسب برای کارمندان می تواند ارزان اما گرانبها باشد. اگر قصد تبریک روز کارمند را دارید، یک هدیه ی کوچک و مناسب می تواند بسیار کاربردی باشد.

خرید هدیه مناسب برای کارمندان را می توانید به صورت اینترنتی انجام دهید. خرید هدیه اینترنتی مزایای خاص خود را دارد.

از جمله اینکه، این هدیه ها را می توانید با قیمت های ارزان تر از بیرون تهیه کنید و  به علاوه در صورت نارضایتی می توانید آن را در زمان های مقرر شده پس از خرید، بار بفرستید.

انواع هدیه مناسب

شما برای خرید هدیه مناسب برای کارمندان اول مشخص کنید که طرف خانم است یا آقا. قطعا در نوع خرید شما تاثیرگذار خواهد بود.

برای خانم ها حق انتخاب بیشتری از آقایان دارید. اما اگر تعداد کارمندان زیاد است و شما م توانید تبعیض قائل نشوید، هدیه هایی وجود دارند که برای همه قابل استفاده هستند.

در ادامه به لیستی از بهترین و زیباترین هدیه مناسب برای کارمندان اشاره خواهیم کرد:

  • سررسید تبلیغاتی: این هدیه را مدیر و یا مدیر عامل یک شرکت می تواند به کارمندان و کارکنان خود هدیه دهد. این هدیه در واقع با یک تیر دو نشان است. شما هم اهمیتی که برای کارمندان خود قائل هستید را نشان می دهید و هم به نحوی به تبلیغ بیزینس خود پرداخته اید.
  • خودکارها و خودنویس ها: امروزه انواع خودنویس ها و خودکارها و خوش نویس ها و به عبارت کلی تر، قلم ها را می توانید برای کارمندان به آنها هدیه دهید. قیمت این خودنویس ها از پنجاه هزار تومان شروع می شود و تا قیمت های بسیار بالاتر ادامه دارد. این دیگر به شما و مقدار هزینه ای که قادر به پرداخت خواهید بود، بستگی دارد.
  • تقویم ها: حتما می دانید که تقویم ها برای کارمندان اهمیت زیادی دارد و آنها حتما بر روی میزهای خود، یک تقویم زیبا دارند. شما می توانید انواع تقویم های جدید، فانتزی و بسیار زیبا را برای کارمندان خریداری کنید و به عنوان هدیه سال نو به آنها بدهید.
  • ست مدیریتی: این ست ها بسیار زیبا است و شامل اقلامی مانند خودکار، مداد، جاکلیدی و غیره می باشد.
  • پاوربانک: تجهیزات و ابزارهای الکترونیکی نیز می تواند یک هدیه مناسب برای کارمندان باشد. پاوربانک ها، فلش مموریها، هدفون و غیره در این دسته قرار می گیرند.
  • ظرف و ظروف: ماگ های اداری، با مارکها، برندها و نوشته های خاصی که بر روی آنها نوشته شده اند می تواند یک هدیه بسیار عالی برای کارمندان باشد. لیوان ها، قندان و زیرلیوانی و فنجان می تواند برای کارمندان زن بسیار خوشحال کننده باشد.

نکات مهم در خرید هدیه مناسب

در خرید هدیه مناسب برای کارمندان، نکاتی وجود دارد که بهتر است حتما به آنها توجه داشته باشید.

  • کادوی شما می تواند جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد: این کادو مخصوصا برای مدیرانی که قصد دارند به کارمندان خود هدیه بدهند، اهمیت پیدا می کند.
  • هدیه باید کاربردی باشد: هدیه ی کارمندان را طوری انتخاب کنید که کاربردی باشد. به کار بردن هدیه در طور روز یا در طول یک دوره مشخص به آنها این احساس را میدهد که ارزشمند بوده اند. هدیه هایی که به کار می آیند، تاثیرگذار هستند. این را همیشه به خاطر داشته باشید. برای همین می توان به تقویم ها به عنوان هدیه ای کاربردی برای کارمندان نام برد. امروزه می توانید انواع تقویم های رومیزی، کتابی، جیبی، دیواری و غیره را تهیه کنید.
  • داشتن یک بسته بندی زیبا: این مساله در خرید هدیه برای کارمندان از اهمیت زیادی برخوردار است. پیشنهاد ما این است که هدیه ای ارزان قیمت بخرید، اما در کادو بندی و بسته بندی آن دقت زیادی بخرج دهید. کلا بسته بندی نشان می دهد شما برای فرد مقابل خود وقت کنار گذاشته اید. حال شما خود را تصور کنید که هدیه ای را بدون بسته بندی مناسب دریافت می کنید. مسلما در نگاه اول مقداری زننده خواهد بود و شاید از یادتان نرود.

در حالت کلی می توان گفت خرید برای کارمندان باید مقداری حالت رسمی و اداری داشته باشد. اگر برای آنها وسایلی بخرید که در سر کار به آن نیاز دارند، شاید بیشتر برای آنها مناسب باشد. می توانید برای آنها تابلوهای زیبایی تزئیناتی خریداری کنید. برای دیدن نمونه های به روز و جدید کاردو برای کارمندان، سایت ویستور را دنبال کنید.

شما می توانید برای دیدن محصولات به لینک هدایای سازمانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد