هدیه صنایع دستی

0

هدیه صنایع دستی

هدیه صنایع دستی چرا تا این اندازه ارزشمند می باشد. آیا می توان از آن بعنوان هدیه اداری استفاده کرد. در ادامه به این سوالات جواب خواهیم داد.

مزیت های این نوع هدیه و اطلاعات لازم درمورد آن را نیز به شما خواهیم داد. هدف ما، انتخاب بهترین ها توسط شماست.

هدیه صنایع دستی

آدم با اسمش هم خوشحال می شود. هدیه، نوعی خاص از هدیه است که باید برای آن ارزش زیادی قائل شد. صنایع دستی تا حدی نام فرهنگ و تاریخ یک منطقه را با خود یدک می کشد.

برای همین است شاید، که همیشه مقداری مهمتر و با ارزش تر تلقی شده است. هدیه خیلی پرکاربرد است و دامنه ی اهدایی وسیعی دارد.

از افرادی که برای تفریح به منطقه ای می روند و به عنوان سوغات، در هنگام برگشت، هدیه های صنایع دستی خریداری می کنند، تا آنهایی که مهمانی اداری و یا سازمانی دارند و بهترین کادو را در دادن یک بشقاب میناکاری شده یا گلیم بافته شده می دانند.

این دیگر به شما بستگی دارد. هدیه نوع خاصی از هدیه اداری است که می توان بسیار روی آن حساب کرد. در ادامه شما را بیشتر با این نوع هدیه تبلیغاتی و مزایا و ویژگی های آن آشنا خواهیم کرد.

مزایای هدیه صنایع دستی 

شاید برای شما نیز سوال پیش آمده باشد که مزایای هدیه صنایع دستی بر دیگر انواع هدیه ها چیست که تا این حد مهم و با ارزش تلقی شده است! شاید بهتر باشد ابتدا اطلاعاتی خاص را در مورد صنایع دستی به شما بدهیم.

شما می دانید که صنایع دستی در ایران و در شهرهای دیگر بسیار مهم و پر رونق است. به طوریکه هر شهر صنعت دستی مخصوص به خود را دارد.

شما کلاش های کوردی را در کردستان خریداری می کنید، ظرف های سفالی را در لالجین همدان و انواع ظروف مسی را در زنجان و بسیاری موارد دیگر.

آیا می دانستید که تا کنون ۶۰۰ صنعت دستی در یونسکو به ثبت رسیده است که در این میان تعداد ۴۵۰ عدد متعلق به کشور ماست.

هر سال ۲۰ خرداد، سالروز جهانی صنایع دستی است. بدیهی است که هدیه های صنایع دستی ارزشی فراتر از یک هدیه ی معمولی دارند.

شما می توانید انواع صنایع دستی را سفارش دهید، بطوریکه لوگو و مارک شما نیز در صفحه و قالب کار وجود داشته باشد و آن را به عنوان هدیه اداری خاص خود به مهمانان و کارمندان خود بدهید.

همانطور که گفته شد هدیه ارزشی فراتر از یک کادوی معمولی دارند پس قطعا بازخوردها و پیامدهای آنها نیز به مراتب سنگین تر و اصولی تر خواهد بود.

انواع صنایع دستی

صنایع دستی شامل انواع مختلف گلیم ها، فرش ها، تابلوفرش ها، گبه، قلمزنی، شیشه گری، منبت کاری، میناکاری، سفالگری، خاتم کاری، ملیله دوزی و غیره است. از تعداد ۴۵۰ صنعت گردشگری ثبت شده ی ایران در یونسکو، ۲۸۷ صنعت متعلق به شهر تاریخی و زیبای اصفهان است. برای همین به اصفهان، پایتخت صنایع دستی گفته می شود.

چرا هدیه صنایع دستی

پیشنهاد ما برای داشتن یک هدیه متفاوت، با ارزش و غیرتکراری، هدیه است. این نوع کادو، مزیت ها و نقاط مثبت خود را دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

  • تنوع: بیشترین تنوع در هدیه صنایع دستی وجود دارد. در ساخت آنها هیچ خبری از ماشین آلات نیست. برای همین مستقیما با ذات و وجود شما ارتباط برقرار می کنند. شما یک سبد دستباف را که میبینید، جذب آن می شوید. این یک نیروی پنهان در هدیه است.
  • خاص و شخصی سازی کردن کادو: شاید به ندرت بتوان یک زنبیل یا گیوه ی دستبافت را در تعداد زیاد، به طور کامل مشابه به هم پیدا کرد. صنایع دستی این امکان را دارند که بتوان آنها را سفارش داد و در جریان سفارش می توانید انواع لوگوها و سفارش ها و نظرهای خود را به هنرمندان این عرصه بدهید.
  • طبیعی بودن: شاید نچرال بودن این نوع هدیه ها است که آن را انقدر محبوب و ارزشمند کرده است. بر خلاف هدیه های مصنوع، هدیه صنایع دستی حالتی طبیعی و اصیل دارد که گویی بخشی مهم از فرهنگ و تاریخ منطقه را در خود حبس کرده است. برای همین این کادو را اگر به افرادی خارج از شرکت و منطقه ی خود بدهید، آنها را بشدت تحت تاثیر قرار خواهید داد. آنها هیچگاه گرفتن این چنین کادویی را فراموش نخواهند کرد.
  • شاید پیش خود بگویید هزینه های خرید هدیه های صنایع دستی بالاست. این حرف درست است اما می توانید انواع اقلام ارزان تر را نیز پیدا کنید. ویستور پیشنهادهای مناسبی را برای شما دارد.
  • احساس انتقال حس فرهنگی قوی: برای کادو دادن خارج از منطقه و کشور، به راستی بهترین و موثرترین کادو، هدیه صنایع دستی است. این به نحوی هدیه دادن هنر و اصالت ایرانی و قومیتی به افراد است. تاثیرات خوب این نوع هدیه ها، خیلی بیشتر و طولانی تر از دیگر انواع کادوهاست.

چکار کنیم 

این تنها راه حل برای خرید هدیه اداری و یا هدیه تبلیغاتی نیست. شما انواع هدیه های ادار فانتزی، رسمی و مناسب را می توانید تهیه کنید که بسیار نیز ارزشمند هستند.

اما هدیه صنایع دستی یکی از بهترین هاست. ارزش این نوع کادو به خودی خود بالاست. افرادی که در حوزه های مختلف کار می کنند، می دانند که تا چه حد دادن یک کادوی صنایع دستی می تواند بر روی دستاوردهای کاری و شغلی شما تاثیرگذار باشد.

در نهایت باید این را بگوییم هدف از کادو دادن، خوشحال کردن و گرفتن بازخوردهای مثبت است. پس با دادن هدیه های مناسب در وقت های مناسب این لحظات را نصیب خود و مشتری های خود کنید.

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید. شما می توانید برای دیدن محصولات به لینک هدایای سازمانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد