هدایای سازمانی شب یلدا

0

هدایای سازمانی شب یلدا

هدایای سازمانی شب یلداایده های جدید برای هدایای زمستانی شب یلدا کدام ها هستند. در این جا تمام اطلاعات مهم در مورد هدیه های شب یلدا به شما داده می شود.

در کنار این به چند ایده ی ساده و بسیار کاربردی نیز اشاره خواهد شد. هدیه شب یلدا می تواند تاثیر زیادی بر روی مخاطب شما داشته باشد.

هدایای سازمانی شب یلدا

هدایای سازمانی شب یلدا می تواند یک ترفند بسیار زیبا و به موقع از طرف شما به کارمندان و مشتری های خود باشد.

آیین شب یلدا در ایران همیشه برپاست و خانواده ها در این شب که طولانی ترین شب زمستان است، به دور هم جمع خواهند شد.

کادو دادن در شب یلدا یکی از زیباترین کارهایی است که می توانید برای کسانی که دوستشان دارید یا برایشان احترام و ارزش قائل هستید، انجام دهید.

هدایای سازمانی شب یلدا شامل انواع خوراکی ها، یادبودها، تندیس ها و صنایع دستی می تواند بسیار ارزنده و به موقع باشد.

اگر به دنبال کادو دادن به کارمندان و مشتری های خود هستید، کادوهای تبلیغاتی یک گزینه ی عالی است. حال اگر این هدیه های تبلیغاتی در قالب هدایای سازمانی باشد که دیگر با یک تیر چند نشان زده اید.

کادوهایی که با مناسبت گرفته می شود همیشه در یاد و ذهن آدم می مانند. برای همین هدیه سازمانی شب یلدا یکی از پرطرفدارترین کادوهایی است که در میان مدیران و شرکت های مختلف مورد توجه قرار می گیرد.

چرا هدایای سازمانی شب یلدا

شاید از خود بپرسید، هدایای سازمانی شب یلدا تا چد حد می تواند جای اطمینان داشته باشد. از آنجایی که شب یلدا برای مردم ایران اهمیت دارد و آنها در هر نقطه ای از جهان این شب را که اول دی ماه و آخر آذرماه است را جشن می گیرند.

سفره ی شب یلدا یکی از زیباترین سفره هایی است که ایرانیان در این شب در خانه ی خود برپا می کنند و بر روی آن انواع میوه های خشک و تر، آجیل و وسایل تزئیناتی را می گذارند.

هدایای سازمانی شب یلدا می تواند یک بسته شکلات، یک تابلوی زیبا و یا یک کارت پستال ساده باشد. که بر روی آن خاطره و جمله ای ماندگار از خود را حک کرده اید. اینکه چرا شب یلدا نزد ایرانی ها مهم است، داستان دیگری است.

شب یلدا

برای خرید هدایای سازمانی باید حتما ابتدا فلسفه و داستان شب یلدا را بدانید. شاید ایده های جدید و خاصی به ذهنتان برسد.

در دوران باستان، اقوام آرایی، از کشورهای ایران و هند، متوجه شدند که شب اول زمستان به حدی بلندتر از دیگر شب هاست و از آن پس طول روزها بیشتر و طول شب ها کمتر می شود.

برای همین این شب را، شب زایش خورشید می نامیدند. اینکه چرا در این شب مردم به دور هم جمع می شوند و به شادی می پردازند نیز جنبه ای باستانی دارد.

این را همیشه به یاد داشته باشید، هدایای سازمانی ارزشی دوچندان خواهند داشت. ایرانیان از گذشته تاریکی را نماینده ی اهریمن می دانستند. در طولانی ترین شب که همان یلدا می باشد نیز آن را مقداری نحس می دانستند.

برای همین دور هم جمع می شدند و به خوردن و نوشیدن و رقص و پایکوبی می پرداختند. آنها در این شب آتش می افروختند و میوه های تازه ی فصل که از پیش نگهداری کرده بودند را بر روی سفره های خود می گذاشتند.

گاه این شب را تا صبح می نشستند. برخی به نیایش و برخی به خوش گذرانی می پرداختند. می خواهیم این را بگوییم که شب یلدا یک مراسم اساطیری و مهم است.

شما با هدایای سازمانی شب یلدا می توانید ذهنیت مثبتی از خود در نزد کارمندان و مشتری های خود بسازید.

هدیه های شب یلدا

در شب یلدا، جنگ و خونریزی همیشه ممنوع بوده است. مردم زندگی و کار خود را در این روز کنار می گذاشتند و به خوشی می پرداختند.

خونریزی متوقف می شد و همه با هم دست محبت و دوستی می دادند. گاهی کینه های طولانی مدت را در این روز صاف می کردند و به دیدار هم می رفتند.

بگذریم! تا اینجا می خواستیم اهمیت هدایای سازمانی شب یلدا را برایتان شفاف کنیم. اما چه هدیه ها و کادوهایی برای هدایای سازمانی مناسب هستند؟

ایده های جدید برای هدایای سازمانی شب یلدا 

  • پشمک های خوشمزه و شیرین: یکی از هدایای سازمانی که بسیار در یاد میماند، انواع شیرینی جات، شکلات ها و پشمک های خوشمزه ای است که می توانید برند یا لوگوی خود را سفارش بدهید بر روی آن دربیاورند و آن را به عنوان کادو به کارمندان و ارباب رجوع های خود بدهید. محل قرارگیری لوگوی شما می تواند بر روی جعبه ی بسته باشد. پشمک با روکش های شکلاتی و رنگی رنگی با پیام تبریک شب یلدا می تواند یک هدیه ی ارزنده باشد. آنها شکلات ها را باز می کنند، برند شما را بر روی آنها می بینند و متوجه خواهند شد که شما برای هدایای سازمانی خود نشسته اید، فکر کرده اید.
  • ست رومیزی: این ست می تواند هر کسی را خوشحال کند. در تمام مناسبت ها می توان آن را کادو داد. در کنار این بسیار کاربردی نیز می باشد.
  • انارهای خشک: انارهای کوچکی که خشک شده اند را می توان مقداری تزئین کرد و بر روی آنها یا در کنار آنها لوگوی خودتان را درج کنید و آن را به عنوان کادو شب یلدا به افراد مختلف بدهید.
  • آجیل: آجیل نیز می تواند یک هدیه ی مناسب و ذوق آور باشد. همانند پشمک های رنگی می توانید برندهای خود را بر روی بسته بندی آجیل درج کنید.
  • کوکی های مخصوص زمستانی

امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید. شما می توانید برای دیدن محصولات به لینک هدایای سازمانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد