خرید هدیه برای پرسنل

0

خرید هدیه برای پرسنل

خرید هدیه برای پرسنل یک راه درست برای بهتر کردن کسب و کار و بالا بردن روحیه ی کارمندان و پرسنل شما است. پس اگر به دنبال تغییر شرایط کاری خود می توانید بر روی این مورد تمرکز کنید. یک هدیه ی زیبا و مناسب بخرید و به پرسنل اداره ی خود نشان دهید، کار و رضایت آنها برای شما اهمیت دارد.

خرید هدیه برای پرسنل

شاید بپرسید، منظور از خرید هدیه برای پرسنل چیست؟ و چرا باید برای پرسنل و کارمندان هدیه گرفت؟ آیا از مزایای گرفتن هدیه برای پرسنل خبر دارید؟ پاسخ دادن به این سوالات خیلی آسان نیست.

هدیه دادن در دنیای تجارت و کار امروزی یک استراتژی به حساب می آید. شما می توانید در مناسبت ها و برنامه های مختلف هدیه برای پرسنل خود تهیه کنید.

این هدیه ها می تواند جنبه ی تشکر و قدردانی و جنبه ی یادبود داشته باشد. مسئله ای که در یاد پرسنل شما خواهد ماند. اما هدیه دادن به کارمندان نیز آداب و رسوم خاص خود را دارد. در ادامه بیشتر بر روی انواع هدیه برای پرسنل تمرکز خواهیم کرد.

انواع هدیه برای پرسنل

سازمان ها، اداره ها و شرکت های دولتی و خصوصی همیشه به دنبال کادوهای مناسب برای هدیه به پرسنل خود هستند. در همین راستا با نزدیک شدن به مناسبت ها و تعطیلی های خاص، به فکر خرید هدیه برای پرسنل خود می افتند.

ما در اینجا چند نمونه هدیه مناسب برای پرسنل و کارمندان را برای شما آورده ایم. می توانید از میان اینها، با توجه به شرایط کاری خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انتخاب هدیه مناسب همیشه مورد بحث است. شما باید حتما ابتدا خوب در مورد آن فکر کنید. اما ما به دنبال راحت تر کردن کار شما هستیم.

فاکتورهای زیادی در انتخاب هدیه برای کارمندان تاثیرگذار هستند.امید است که در پایان بتوانید با برند ویستور، یک خرید فوق العاده را تجربه کنید. از جمله این موارد تاثیرگذار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد پرسنل شرکت شما چند نفر است. آیا برای سه نفر کادو می خرید یا سی نفر؟ این تعداد برای تخمین و برآورد هزینه ای مهم است.
  • مرتبه ی شغلی پرسنل شرکت شما چیست؟ آیا این مرتبه ی شغلی را می خواهید در کادوهای خود تاثیر دهید؟ یا فرقی نمی کند و برای همه پرسنل خود یک نوع کادو را خریداری خواهید کرد.
  • حرفه ی خود را در انتخاب کادو در نظر بگیرید. کارهای هنری انجام میدهید، یا کارهای فنی یا خدماتی؟!
  • شرایط مالی شرکت در چه حد است؟ ِآیا سقف هزینه ی خاصی را برای خرید کادو برای کارمندان و پرسنل در نظر گرفته اید. این گزینه بسیار مهم است. به عنوان مثال اگر شما قصد دارید، هدیه صنایع دستی برای پرسنل تهیه کنید. هزینه و قیمت این نوع هدیه مقداری بالاست و شما نیاز خواهید داشت سقف بالایی از هزینه را برای این کار کنار بگذارید. این نوع هدیه را برای اشخاص مهم و عالی رتبه ی شرکت یا محل کار توصیه می کنیم.
  • با توجه به مناسبت ها هدیه بخرید. اگر شب یلداست، شما می توانید انواع کوکی ها، کارت پستال ها، انارهای خشک تزئینی و جعبه شکلات های تزئیناتی را به پرسنل خود هدیه دهید. در حالی که اگر مناسبت پیش روی، سالگرد تاسیس شرکت است، شاید یک تندیس و تشکرنامه بهتر باشد.

انتخاب هدیه مناسب برای پرسنل

اولین گزینه ای که برای هدیه برای پرسنل به ذهن همه می آید، انواع خودنویس ها، سررسیدها، تقویم ها و دفتر یادداشت ها است. البته که این نوع هدیه برای پرسنل، بسیار مفید و  کاربردی هستند اما باید این را بپذریم که این نوع کادوها بشدت قدیمی شده اند.

دیگر اینکه می توان به سراغ ظرف و ظروف، انواع پارچه های دست بافت و اقلام دست ساز سنتی  رفت. هر چه که شما بخواهید را می توانید سفارش دهید و برای شما بسازند. انواع تابلوهای خطی، نقاشی نیز در این دسته جای می گیرند.

از گرفتن و هدیه دادن کتاب به پرسنل و مشتری های خود غافل نشوید. می توانید نام و جمله یا لوگو و شعار شرکت خود را در صفحه ی اول کتاب چاپ کنید.

کتاب یک هدیه ی بسیار اقتصادی است و جنبه های بسیار مثبتی دارد. می توانید این کتاب را به همراه یک خودکار تبلیغاتی مخصوص شرکت و اداره ی خود به کارکنان بدهید.

خوراکی ها نیز می توانند هدیه ی ارزشمندی باشند. انواع بسته بندی های شیک و فانتزی خوراکی ها و مواد غذایی نیز می تواند هدیه ای سوی شما به پرسنل باشد. بن های خرید یک گزینه ی بسیار عالی هستند.

از بن های خرید پوشاک، خرید مواد غذایی گرفته تا بن خرید کتاب می تواند هدیه ای ارزشمند باشد. کارت اعتباری هدیه نیز گزینه ی دیگری است که برای هدیه برای پرسنل می توانید به آن فکر کنید. این طوری هم به آنها کمک معیشتی کرده اید و هم به آنها نشان داده اید که برای آنها ارزش قائل بوده و به یادشان بوده اید.

چرا هدیه بدهیم

این تمام ماجرا نیست. شما هدیه نمی دهید که تنها نشان دهید به فکر آنها بوده اید. این هدیه برای پرسنل برای شما تاثیرات خود را در زمینه ی کاری خواهد گذاشت.

پرسنل از دیدن اینکه برای مدیر خود ارزشمند هستند، خوشحال می شوند و وقت بیشتری را بر روی کار خود خواهند گذاشت. اینگونه بگوییم که انگیزه کاری آنها افزایش می یابد و برای اهداف جمعی شرکت تلاش خواهند کرد.

شما حق انتخاب های زیادی برای خرید کادو و هدیه برای پرسنل دارید. هرچه که به فکرتان می رسد را سبک سنگین کنید، اگر بتوانید کادوی خود را کاربردی و تبلیغاتی کنید، که خیلی بهتر است. برند و لوگوی شما باید جلو چشم باشد. اینگونه به ماندگاری کادوی خود کمک بسیار کرده اید.

شما می توانید برای دیدن محصولات به لینک هدایای سازمانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد