تابلو چند تکه

0

تابلو چند تکه

تابلو چند تکه امروزه طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی از آنها در طراحی دکوراسیون فضاهای مورد نظر خود استفاده می کنند. زیبایی تابلو چند تکه  بسیار زیاد است و به همین دلیل تاثیر بسیاری در جذابیت طراحیدکوراسیون دارد.

شما می توانید این نوع تابلوها را در بسیاری از مکان ها مشاهده کنید، طرح ها و رنگ بندی این تابلوها بسیار متنوع می باشد و شما هر یک از آنها را که مایل بشدی را می توانید روی دیوار خانه خود نصب کنید.

بسیاری از افراد از این تابلو در طراحی دکوراسیون محل کار خود استفاده می کنند و برخی دیگر در خانه و یا اتاق خواب خود از آنها استفاده می کنند.

نصب کردن هر یک از این تابلوها در هر مکانی تفاوت دارد چرا که به عنوان مثال برخی از طرح های آن برای اتاق پذیرای مناسب نیست و بیشتر با فضای اتاق خواب هماهنگی دارد.

در هنگام خرید تابلو چند تکه بسیاری از افراد اشتباه می کنند و نکات مهمی را در خرید آن مد نظر قرار نمی دهند، به همین دلیل برای اینکه با این نکات آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم.

نکاتی در مورد خرید تابلو چند تکه :

همانطوری که بیان کردیم در مورد خرید و نصب تابلو چند تکه نکات بسیاری وجود دارد که این نکات عبارتند از :

  1. در نظر گرفتن فضا :

یکی از مهمترین نکاتی که شما در مورد خرید و نصب تابلو چند تکه باید به آن دقت داشته باشید این است که فضای مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید.

دیواری که شما می خواهید روی آن تابلو را نصب کنید باید برای تابلوهای بزرگ به اندازه کافی بزرگ باشد، یعنی نباید تابلو سراسر دیوار شما را بپوشاند و همچنین نباید تابلو قسمت کوچکی از دیوار شما را بپوشاند.

اندازه این تابلوهای چند تکه باید به گونه ای باشد که سطح دیوار را تا حد مناسبی بپوشاند.

همچنین شما باید بدانید که طرح های تابلوی خود را برای کدام یک از فضاهای خود در نظر می خواهید بگیرید.

به عنوان مثال تابلوی چند تکه که طرح طبیعت و و یا لاکچری داشته باشد بیشتر در پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد ولی طرح هایی که در این سبک نیستند در اتاق پذیرایی قرار نمی گیرند. بر این اساس هنگام خرید این تابلوها شما باید فضای مورد نظر خود را مشخص کنید و سپس تابلو را خریداری نمایید.

  1. چگونگی نصب کردن آنها :

یکی دیگر از نکاتی که در مورد نصب کردن تابلو چند تکه بسیار اهمیت دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که آنها را به نحو درستی نصب کنید.

اگر این تابلوها به درستی نصب نشوند زیبایی خود را نشان نمی دهند، بر این اساس شما باید به خوبی تکه های تابلو را مورد بررسی قرار دهید و سپس آنها را روی دیوار نصب نمایید.

برخی از تکه های آن که بزرگ تر هستند را باید در قسمت های بالاتر و تکه های کوچک تر آن را در قسمت پایین تر دیوار نصب نمایید.

البته بیشتر این تابلوها چند تکه، دارای تکه های مساوی هستند که آنها را باید با فاصل نصب نمایید. البته دقت داشته باشید که فاصله آنها زیاد نشود، چرا که در این صورت زیبایی خود را از دست می دهند.

  1. نور پردازی و تاثیر آن بر زیبایی تابلوها :

همه ما به خوبی می دانیم نورپردازی مناسب تاثیر بسیاری در زیباتر نشان دادن تابلوها دارد ولی در زیباتر نشان دادن تابلو چند تکه تاثیر بسیار بیشتری دارد، چرا که این تابلوها به صورت چند تکه بر روی دیوار نصب می شوند و باید نور در تمامی نواحی آن پخش شود تا زیبایی خودش را نشان دهد.

به همین دلیل در هنگام نصب این تابلوها دقت داشته باشید که آنها را در مکان هایی نصب کنید که نورپردازی بیشتری در آن دیوار وجود دارد.

نور یکی از عوامل مهمی می باشد که لوازم تزئینی را زیباتر نشان می دهد تابلوها هم  از آنجایی که جزء لوازم تزئینی هستند باید زیر نور بیشتری قرار بگیرند.

  1. رنگ بندی آنها :

رنگ بندی مناسب تابلو چند تکه یکی دیگر از عواملی می باشد که شما هنگام خرید باید به این نکته توجه بسیاری داشته باشید، چرا که هر رنگ از این تابلوها در دکوراسیون های خاصی قرار می گیرد.

البته باید بدانید ترکیب رنگی این تابلوها با فضای دکوراسیون محل مورد نظر شما جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت.

برخی از این تابلوها رنگ های گوناگونی دارند ولی برخی دیگر از آنها تنها از یک رنگ تشکیل شده اند.

بیشتر افرادی از تابلوهایی که در رنگ های گوناگون هستند استفاده می کنند چرا که ترکیب رنگی این تابلوها با فضای دکوراسیون هماهنگی بیشتری دارد.

به طور کلی باید بدانید تابلو چند تکه به دلیل چند تکه بودنش از چندین رنگ تشکیل شده است و به عنوان نمونه اگر دکوراسیون محل مورد نظر شما به رنگ آبی باشد می توانید از رنگ های دیگری هم که با رنگ آبی تناسب دارد استفاده کنید تا زیبایی محل مورد نطرتان بیشتر شود.

این تابلوها در بسیاری از مکان ها مانند خانه، محل کار، اداره و … استفاده می شود و هر یک از آنها طرح و رنگ گوناگونی دارد.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد